صحبت کردن با کودکان در مورد نژاد پرستی برگ برخی از والدین زبان بسته

اما می توان آن را به خصوص به چالش کشیدن برای پدر و مادر به بحث در مورد کشتن یکی دیگر از آمریکایی آفریقایی تبار

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

اما می توان آن را به خصوص به چالش کشیدن برای پدر و مادر به بحث در مورد کشتن یکی دیگر از آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح حتی به عنوان مسالمت آمیز معترضان مدنی عدالت و اصلاحات است.

"آنها در حال آگاه از آنچه اتفاق افتاده به حدی که آیا آنها آن را بشنود از پدر و مادر خود را بشنود و آن را بیش از خوراک اخبار در اینترنت و یا رسانه های اجتماعی" سارا Athman گفت: از فرزندان جوان است. "و در صورتی که آگاهی از آن آنها در حال رفتن به سوالی در مورد آن."

Athman زندگی در Nisswa و اجرا می شود یک telehealth شرکت است که فراهم می کند پشتیبانی رفتاری برای کودکان به مدارس و خانواده ها است. و او گفت که او شنیده است از پدر و مادر در تلاش برای صحبت کردن با کودکان خود در مورد نژاد پرستی و نفرت و تعصب و سفید امتیاز که دارای سابقه طولانی در این کشور است.

"آنها ممکن است به شما در پریشانی و یا ناراحت کننده با چیزی و آنها در حال رفتن به می خواهید به دانستن چه خبر است, بنابراین مهم است — با توجه به سن و سطح توسعه — به صحبت با آنها در مورد آنچه در جریان است," او گفت:.

Athman دارای کارشناسی ارشد در تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی از St. Cloud State University و با شوهرش دان یک Aitkin مدارس دولتی, کارمند است که پدر و مادر از دو 2 ساله ،

"برای 10 سال گذشته من مشغول به کار در مناطق مختلف در سراسر ایالات ... در کاهش رفتارهای به چالش کشیدن و آموزش مناسب مهارتهای اجتماعی," او گفت:.

این رفتار آنلاین مشاور و هیئت مدیره گواهی رفتار تحلیلگر با این نسخهها کار با Morrison County خانواده ها به کودکان آموزش رفتارهای مناسب در حالی که کاهش ناخواسته ،

"این مهم است برای من از شروع به القای پذیرش و همدلی در کودکان تا زمانی که به کسی صدمه دیده می شود در خانه ما, من و همسرم هر دو وجود دارد, مدل سازی, چگونه برای مراقبت از آنها و چه می گویند و چه به انجام," او گفت: از تقویت مثبت و کودکان است.

اما این رفتار که منجر به مرگ 46 سال Floyd — و 27 ساله Rayshard بروکس توسط آتلانتا افسران پلیس 12 ژوئن — که برخی از والدین از کودکان در تلاش برای ایجاد حس از قتل.

"من فکر می کنم پدر و مادر می خواهید برای محافظت از کودکان خود را و آنها می خواهند به این باور است که اگر آنها در مورد آن صحبت نمی سپس همه چیز را در hunky-dory, و شما می دانید فقط جلوگیری از کارهای بد پرهیز از کارهای بد و اجازه دهید آن را اجازه تمرکز بر روی مثبت" Athman گفت. "آنها می خواهند به دفن آن است."

آن ممکن است آسان تر برای جلوگیری از صحبت کردن در مورد روابط در منطقه دریاچه برینرد از در دیگر نقاط کشور است. سیاه پوستان تشکیل می دهند فقط 2.5 درصد از شهر برینرد جمعیت, با توجه به U. s. اداره آمار در حالی که سفیده را تا 92.5 درصد از جمعیت.

"این سنگین مطالب" Athman گفت. "و من فکر می کنم بسیاری از ما نمی دانم که چگونه به صحبت در مورد آن است. ... ما همیشه نمی دانند که چگونه برای ایجاد حس از آن است."

به خصوص با کودکان Athman توصیه پدر و مادر با اصول اولیه شروع با برسمیت شناختن تنوع قومی به جای اتخاذ یک "color-blind" چشم انداز.

"شما ممکن است فقط می گویند شما می دانید برخی از مردم در حال درمان متفاوت بر اساس رنگ پوست خود را. ... و فقط می گویند برخی از مردم درمان افراد متفاوت است اما این مهم است که ما قبول همه است و پس از آن فقط در مورد بحث پذیرش" Athman گفت.

Athman توصیه پدر و مادر آموزش خود را در مورد نژاد پرستی با خواندن در مورد آن است که بسیاری از مردم به نظر می رسد به انجام قضاوت توسط تعداد کتاب در مورد روابط در صدر لیست پرفروش در هفته های اخیر و بزرگ حضور در تظاهرات در اینجا و خارج از کشور.

"این خوب نیست که همه پاسخ. از فرزند خود بپرسید آنچه آنها می دانند: "چه شنیده اید ؟ آیا شما هر گونه سوال?' و اجازه دهید آنها را می دانم که شما تعجب که بیش از حد و ... فقط با هم یاد بگیرند و اجازه دهید آنها را می دانیم که آن را OK به ترس" Athman گفت.

Athman گفت: پدر و مادر باید انجام بیش از موعظه تحمل و پذیرش است اما مدل رفتار بیش از حد برای فرزندان خود که نشان دهنده احترام جشن تنوع و تماس های از نژاد پرستی.

"اگر این مهم را به شما و خانواده خود را به کار در پذیرش, شروع که جوان چرا که اگر آنها نمی, انتخاب یک ارتباط مثبت از شما آنها ممکن است انتخاب کنید تا منفی در جای دیگر" Athman گفت.

  • آغاز گفتگو. کمک به آنها حرکت احساسات خود را.

  • از آنها بخواهید آنچه آنها را شنیده و چه پرسش های آنها.

  • به طور فعال گوش دادن به آنها همدردی با احساسات خود و اعتبار نگرانی های خود را.

  • پاسخ سوالات خود را در سطح آنها را درک خواهد کرد.

  • اصلاح هر گونه اطلاعات غلط آنها.

  • اطمینان از ایمنی خود را و به آنها بگویید که شما آنها را دوست دارم.

منبع: سارا Athman, onlinebehaviorconsultant.com.




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن