حمام: 'جنگل حمام کردن' سیاهی مزایای سلامتی

فقط نمی توان نام فریب. این نیست معمولی خود را ، طراحی و توسعه در ژاپن در 1980s shinrin-yoku — یا جنگل حمام کر

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

فقط نمی توان نام فریب. این نیست معمولی خود را ،

طراحی و توسعه در ژاپن در 1980s shinrin-yoku — یا جنگل حمام کردن — یک سلامتی فعالیت را تشویق می کند که پزشکان به استفاده از هر یک از حواس پنجگانه خود در حالی که در یک جنگل جو است.

Big Bog Lake appears almost completely unfrozen during a visit to Lake Bemidji State Park in late April. (Bria Barton | Bemidji Pioneer)

بزرگ باتلاق های دریاچه به نظر می رسد تقریبا به طور کامل unfrozen در طول سفر به دریاچه بمیجی پارک دولت در اواخر ماه آوریل است. (بریا بارتون | بمیجی پایونیر)

این می تواند شامل بوی شیرین عطر و بوی تازه و مرطوب خاک پس از مدتها در انتظار باران; گوش دادن به دست کشیدن از یک دارکوب, انعکاس از طریق یک جنگل; و یا به سادگی لذت بردن از طعم و مزه از یک میان وعده در حالی که در حال استراحت بر روی کنده یک درخت افتاده.

و در عوض پزشکان می توانند درو پاداش از طبیعت است.

در حالی که ثابت شده به کاهش استرس و اضطراب, جنگل, حمام کردن یافت شده است به طور بالقوه بهبود سلامت کلی با کاهش فشار خون و کاهش سطح کورتیزول و بهبود تمرکز و حافظه است.

Forests of soaring pines can be found throughout Lake Bemidji State Park. (Bria Barton | Bemidji Pioneer)

جنگل های سر به فلک کشیده کاج را می توان در سراسر دریاچه بمیجی پارک ایالتی. (بریا بارتون | بمیجی پایونیر)

در بالا از این فواید پیاده روی را از طریق طبیعت در معرض افراد به ترکیبات معطر از گیاهان به نام phytoncides که پیدا شده است برای حمایت از سیستم ایمنی بدن در محافظت در برابر عفونت و التهاب و سرطان است.

با توجه به مطالعه حمایت شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا به طور متوسط صرف 87 درصد از وقت خود را در داخل خانه و اضافی 6 درصد در محصور خودرو.

برای بسیاری از, این بدان معناست که فقط 7 درصد از زندگی بیداری خود را صرف خارج از منزل.

خوشبختانه برای Minnesotans فقط بیش از یک سوم از دولت زمین های طبقه بندی شده به عنوان زمین جنگل. و با 67 پارک دولت سه جنگل biomes و چهار اکوسیستم دولت دارای مقدار زیادی از فرصت ها برای جنگل bathers به خارج و حمام افتاب گرفتن در مزایای استفاده از طبیعت است.

A nearly fallen tree creates an archway over a trail in Lake Bemidji State Park. (Bria Barton | Bemidji Pioneer)

نزدیک به یک درخت افتاده باعث ایجاد یک گذرگاه طاقدار بیش از یک دنباله در دریاچه بمیجی پارک ایالتی. (بریا بارتون | بمیجی پایونیر)

گرفتن وجود دارد

اولین چیزی که به یاد داشته باشید در مورد جنگل حمام کردن است که آن را به اشتباه با ورزش یا پیاده روی. اما این عمل است که مناسب برای هر سطح از تناسب اندام است.

هدف شما این است که به راه رفتن به آرامی و aimlessly گرفتن در محیط اطراف خود را با هر حس. اجرا دست خود را از طریق برگ تنفس در هوای تازه شیب پا خود را به یک دریاچه و قدردانی از احساس باد و نور خورشید بر روی صورت خود.

این مهم است را کنار بگذارند چند ساعت از روز خود را, بنابراین به عنوان به نه احساس عجله. تکنولوژی — مانند یک تلفن و یا دوربین — اختلال روند, پس آنها را ترک دست نخورده و خاموش است.

A spotted fungus grows from a tree covered in lichen in Lake Bemidji State Park. (Bria Barton | Bemidji Pioneer)

یک خال خال قارچ رشد می کند از یک درخت تحت پوشش گلسنگ در دریاچه بمیجی پارک ایالتی. (بریا بارتون | بمیجی پایونیر)

در قلب جنگل حمام کردن آسایش و آرامش پس لباس مناسب و آوردن تنقلات. اگر شما تحرک مسائل اصلا احساس تحت فشار برای انجام بیش از بدن خود را اجازه خواهد داد. هیچ خط پایان. فعالیت صرفا بر اساس توسعه رابطه خود را با طبیعت است.

جنگل, حمام کردن را می توان با یا بدون یک راهنمای. برای مبتدیان, آموزش, جنگل, درمانگر می تواند کمک به افراد تبدیل شدن به راحتی با فعالیت و پیدا کردن یک محیط ایده آل. برخی از مینه سوتا پارک ها و مراکز طبیعت ارائه جنگل حمام کردن به عنوان بخشی از برنامه ریزی های برنامه نویسی.

Moss overtakes a fallen tree along a trail in Lake Bemidji State Park. (Bria Barton | Bemidji Pioneer)

خزه سبقت افتاده درخت در امتداد یک دنباله در دریاچه بمیجی پارک ایالتی. (بریا بارتون | بمیجی پایونیر)

که در آن به جنگل استحمام در مینه سوتا

با توجه به ارتباط طبیعت و جنگل درمانی راهنمایی ها و برنامه های برخی از بهترین نقاط برای جنگل استحمام عبارتند از:

  • Chippewa جنگل ملی
  • بزرگراه میان ایالتی امور خارجه پارک

  • Glendalough State Park

  • فرستویلل State Park

  • Buffalo River State Park



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن