Tablighi Jamaat: دهلی دادگاه اجازه می دهد تا خارجی از 14 کشور به راه رفتن رایگان در خوب; برخی ادعا می کنند محاکمه

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 4:04:25 pm شهری دادرس Paras دلال مجاز خارجی ا

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 4:04:25 pm
Tablighi Jamaat, Tablighi Jamaat event, Tablighi Jamaat Nizamuddin, Tablighi Jamaat Nizamuddin event, Tablighi Jamaat coronavirus, India news, Indian Express شهری دادرس Paras دلال مجاز خارجی از چین, مراکش , اوکراین به اتیوپی, فیجی, استرالیا, برزیل, افغانستان اجازه داده شد به راه رفتن رایگان در پرداخت جریمه 5000 هر. (بازنمودی)

یک دادگاه دهلی روز شنبه مجاز اتباع خارجی از 14 کشور به راه رفتن رایگان در پرداخت های مختلف جریمه پس از آنها پذیرفته خفیف اتهامات تحت plea bargain روند مربوط به تخلفات متعدد از جمله ویزا هنجارها در حالی که حضور Tablighi Jamaat جماعت در طول COVID-19 مستند یک وکیل گفت.

خارجی از پنج کشور ادعا کرد قبل از محاکمه در دادگاه گفت: وکیل. شهری دادرس Himanshu مجاز اتباع خارجی از الجزایر, بلژیک, انگلستان, مصر و فیلیپین به پیاده روی رایگان در پرداخت جریمه تومان, 10,000 در هر.

یکی دیگر شهری دادرس Aashish Gupta, اجازه پنج اتباع سودان به راه رفتن رایگان در پرداخت جریمه 5000 هر. شهری دادرس Paras دلال مجاز خارجی از چین, مراکش , اوکراین به اتیوپی, فیجی, استرالیا, برزیل, افغانستان اجازه داده شد به راه رفتن رایگان در پرداخت جریمه 5000 هر.

آنها مجاز به راه رفتن پس از زیر بخشی بازپرس Lajpat Nagar بود که شاکی در مورد اضافی کمیسر پلیس Lajpat Nagar بازرس از Nizamuddin گفت: آنها هیچ اعتراضی به خود را درخواست.

اما دو سودان اتباع خارجی از اردن, آمریکا, روسیه, قزاقستان و یکی در خارج از کشور شهروند هند از بریتانیا نه اعتراف به گناه به خفیف اتهامات و ادعا کرد که دادگاه گفت: طرفداران Ashima Mandla, Mandakini سینگ فهیم خان و Ahhmed خان به نمایندگی از آنها.

زیر چانه زنی تقاضای متهم اقرار به گناه به جرم دعا برای کمتر از مجازات است. دادرسی کیفری کد اجازه می دهد تا درخواست چانه زنی برای مواردی که حداکثر مجازات حبس به مدت هفت سال که در آن جرائم تحت تاثیر قرار نمی به شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه و زمانی که جرم نیست علیه یک زن یا یک کودک زیر 14 سال است.

آنها شارژ-ورقه ورقه برای حضور در جماعت مذهبی در Nizamuddin مرکز رویداد در سرمایه های ملی با اتهام نقض ویزا شرایط غرقه شدن در فعالیت های تبلیغی غیر قانونی و نقض دولت دستورالعمل های صادر شده در پی Covid-19 شیوع در کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن