COVID-19: در حال حاضر راگبی می رود مجازی راه

تصور کنید یک بازی که در آن برنده بستگی دارد تنها در بینندگان را دوست دارد و سهام! در حال حاضر با هیچ ورزشی مس

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

تصور کنید یک بازی که در آن برنده بستگی دارد تنها در بینندگان را دوست دارد و سهام! در حال حاضر با هیچ ورزشی مسابقات در زمان مستند راگبی هند راه اندازی سعی کنید سری مسابقات مجازی برای نگه داشتن طرفداران راگبی هیجان زده است.اولین از نوع خود مسابقات مجازی را ببینید باشگاه تیم ها در رقابت با یکدیگر برای به دست آوردن دوست دارد. تیم با بیشترین لایک و سهام خواهد بود تاج برنده است. سعی کنید ویژگی های سری راگبی باشگاه ها از کشورهای مختلف در تمام 32 تیم — بازی 80 حذفی مسابقات در طول دو هفته (تا آوریل 24). به وضوح تمرکز در باشگاه و نه بازیکنان. علاوه بر سیاه کمانداران از Telangana و دهلی نو طوفان و, برخی از تیم های دیگر عبارتند از: J&K جاودانه مادورای Veerans, CCFC لیورپول و رم Marathas و کرالا راگبی رزمندگان. افزایش محبوبیت

Aditya Vutpala مشترک وزیر Telangana راگبی انجمن خوشحال است از طریق تلفن. سیاه کمانداران باشگاه راگبی از Telangana (3455 رای) برنده روز یک مسابقه در برابر CCFC قرمز (2151 آرا). او آگاه است که این مسابقات به میزبانی بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی تنها یک هدف: به popularise راگبی و افزایش آن پایه فن. "در مستند آن است که غیر ممکن است برای جمع آوری و یا بازی. راگبی هند است که با استفاده از lockdown زمان مثبت به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این بازی و اضافه کردن بیشتر پیروان" او می گوید و اضافه می کند "راگبی حضور در Telangana شده و به تدریج رو به افزایش با دختران بیشتر نشان دادن علاقه زیادی به این بازی های المپیک."

این مسابقات آنلاین در Facebook, Twitter و Instagram شامل رای گیری توسط راگبی طرفداران و علاقه مندان به ورزش. در حالیکه رای برای هر مسابقه محاسبه می شود از هر سه سیستم عامل رسانه های اجتماعی — راگبی هند Facebook (30k+), Instagram (11.7 k+) و توییتر (3.5 K+) و پیروان. این باشگاه که بیشتر دوست دارد و سهام در یک دوره 24 ساعته در حرکت به دور بعدی.

بازی ذهن

'دریافت به راگبی' کارگاه های آموزشی انجام شده در مدارس در Telangana به خصوص حیدرآباد شده اند قادر به معرفی این ورزش و ایجاد علاقه در میان مدرسه را برانگیخت. تماس راگبی بازی ذهن Aditya می گوید: "این کمک می کند تا در جسمی و همچنین روحی توسعه; این ویژگی های بازی بازی با یک ذهن و بدن و یکی به فکر می کنم از حریف حرکت می کند و حرکت رو به جلو است."

او معتقد دختران بیشتر کشیده شده به بازی آن را به عنوان کمک می کند تا یاد بگیرند که دفاع از مهارت های. "حریف می تواند یک بدن ساز یا جسمی فرد قوی تر اما با دو فقط حرکت می کند ما می توانیم او را" او می افزاید.

اتمام راگبی هند صفحات رسانه های اجتماعی به مانند باشگاه خود را!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن