دادگاه عالی اجازه می دهد تا هوایی هند به اجرا و غیر برنامه ریزی شده پرواز با ظرفیت کامل به مدت 10 روز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 12:21:45 pm دادگاه بالا بود با شنیدن یک د

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 12:21:45 pm
india flights resumption, domestic flights resume, air india middle seat, sc flights middle seat, bombay hc air india flights middle seat دادگاه بالا بود با شنیدن یک درخواست ثبت شده توسط یک هوایی هند خلبان, چالش, آخرین بخشنامه صادر شده توسط اداره کل حمل و نقل هوایی داخلی که از طریق آن, مارس 23 منظور حفظ یک صندلی خالی بین دو مسافر در پروازهای خارج شد.

دیوان عالی کشور روز دوشنبه اعطا ملی حامل هوایی هند اجازه کار غیر برنامه ریزی شده در پروازهای بین المللی با وسط صندلی اشغال شده برای 10 روز بیشتر تا زمان رزرو خسته هستند.

دادگاه بالا بود با شنیدن یک درخواست ثبت شده توسط یک هوایی هند خلبان به چالش کشیدن آخرین بخشنامه صادر شده توسط اداره کل حمل و نقل هوایی عمران (DGCA) که از طریق آن, مارس 23 منظور حفظ یک صندلی خالی بین دو مسافر در پروازهای خارج شد.

خلبان بود زودتر نقل مکان کرد دادگاه عالی بمبئی در به چالش کشیدن ملی هواپیمایی اولیه تصمیم به نگه داشتن یک صندلی بین دو مسافر خالی اضطراری پرواز که مرتب به رشته سرخپوستان از خارج از کشور از طریق مرکز Vande بهارات ماموریت و اظهار داشت که آن را در نقض مارس 23 بخشنامه صادر شده توسط DGCA.

یک بخش از نیمکت قضات R D Dhanuka و Abhay Ahuja برگزار شده بود که هوایی هند بود در نقض DGCA بخشنامه و خواسته هواپیمایی به فایل پاسخ مفصل توضیح آن ایستاده است. با این حال وقتی مطلع شد که در مارس 23 منظور از DGCA خارج شده است و یک دایره جدید صادر شده دادگاه آزادی خلبان به اصلاح تقاضای خود را با چالش های جدید به شکل دایره است.

مخالفت با درخواست طرفداران Abhinav Chandrachud, Arsh Misra و Kavita Anchan هوایی هند ارائه شده بود که DGCA هنجارهای قرار بود برای پروازهای برنامه ریزی شده و نه برای Vande بهارات پرواز که غیر برنامه ریزی شده. مدافع Chandrachud گفت: تمام مسافران در Vande بهارات پرواز ارائه شد با ماسک و اقدامات احتیاطی گرفته شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن