برتر برپایی تظاهرات برای حمایت از اعضای جامعه سیاه

وجود دارد به سلامتی وجود دارد و شعارهای یک فرصت برای ایجاد یک تفاوت. شهردار جیم پین تشویق مردم به ثبت نام برای

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

وجود دارد به سلامتی وجود دارد و شعارهای یک فرصت برای ایجاد یک تفاوت.

شهردار جیم پین تشویق مردم به ثبت نام برای رای دادن به اخبار جمع آوری صلح آمیز نوشتن تغییر آنها می خواهند برای دیدن و درخواست دولت برای آن و دعا برای عدالت روزانه.

Kym جوان دیرین فعال گفت: از آن زمان به راههای دیگر نیز هست.

"ما نیاز به جایگزین است که مسالمت آمیز تظاهرات مسالمت آمیز که ناآرامی های مدنی با رادیکال عشق, با رادیکال تحول با رادیکال مرمت بنابراین ما می تواند به ایجاد اصلاحات رادیکال که بسیار دیر شده است," او گفت:.

به عنوان مثال جوان اشاره نقاشی های دیواری بود که اسپری روی کلیتون جکسون McGhie یادبود بیش از آخر هفته در دولوت. یک مرد جوان دستگیر شد و برای عمل.

"شما می دانید آنچه که ما انجام می دهند ؟ ما در حال پرداخت به قید وثیقه آزاد; ما در حال پرداخت جریمه خود را و ما او را به جامعه به دلیل صدای خود را از دست داده است و در شکستگی از این سیستم" جوان گفت:.

این شانس را به او را به کار برای ایجاد جامعه او می خواهد به طوری که او نه به عنوان یک تهدید می بیند و در زندگی خود دارای ارزش است.

"ما باید صدای خود را در جنبش" جوان گفت:. "او نیاز به می دانم که او جایی در جنبش است و او پشتیبانی می شود."

بازنشسته و بالا بردن او نوه جوان گفت: او پاسخ داد: تماس منجر به اعتراض برای او دو نوه.

"من حاضر به شکست آنها گفت:. "من حاضر به این شیرین گناه فرشتگان رشد برای تبدیل شدن به اشیاء از تمسخر و ترس است."

برای بسیاری از جمعیت این بود که اول خود کردند.

"من فقط در اینجا چون من می خواهم صلح و من می خواهم صلح برای همه مردم گفت:" لیزا اردن برتر.

Carina بارکر آورده دخترش, سن 13 و 7 به این رویداد است.

"آنها هر دو می خواستم به اینجا. ما شده ایم در تلاش برای پیدا کردن یک راه مثبت برای نشان دادن حمایت از ما و فقط در حال حاضر و آماده برای تغییر" او گفت:.

به عنوان یک مددکار اجتماعی و یک انسان, او می خواست برای حمایت از دوستان و خانواده.

"این یک زمان بسیار عاطفی," بارکر گفت. "سکوت رعایت شده است. ما نمی خواهیم به سکوت کنه."

Bryson Mazur, 18, از جنوب محدوده خوشحال بود برای دیدن همه کودکان در جمعیت است.

"ما در حال شروع را به طوری که آنها می دانم که جای خود را در جهان. زمانی که من در حال رشد بود من نمی دانم جای من در جهان به عنوان سیاه و سفید مطرح شده در یک عمدتا سفید محیط زیست" گفت: Mazur یک سال 2020 فارغ التحصیل از شمال غربی مدرسه بالا است. "این بچه ها آنها در اینجا آنها در حال دیدن این همه. آنها از دیدن مردم در اینجا برای آنها و چه مقدار قدرت آنها واقعا در درون و چگونه بسیاری از مردم در اطراف آنها و حمایت از آنها برای رشد و تبدیل شدن به موفق انسان است."

مگان چخماق با حضور در این تجمع با سه پسر.

"ما در حال بالا بردن یک پسر در امریکا" فلینت گفت. "او در نهایت رفتن به یک مرد سیاه پوست در امریکا و این ترسناک است. بنابراین این واقعا ضربه زدن به ما. ما می خواستم به می آیند و پشتیبانی. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. بله ما می دانیم که تمام زندگی مهم است اما در حال حاضر سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست و آن را یک جنبش من فکر می کنم هر کسی باید بخشی از ما نیاز به رسیدن و ما نیاز به کمک."

همسایه, Clivia, شاهزاده, 21 برگزار شد تا نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "من می خواهم پسران و مردان به زندگی می کنند. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"من شگفت زده چگونه بسیاری از مردم به ویژه افراد غیر رنگ که برای حمایت از ما" شاهزاده گفت.

سخنرانان کلمات او را می خواهم به گریه چرا که او نگرانی در مورد پدر و برادر بیرون رفتن در خیابان. زمانی که آنها کشیده توسط پلیس, شاهزاده گفت: او سوابق برخورد "از آنجا که شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد."

"من فقط می خواهم عدالت را برای مردم در زندگی من — من عموی پدر من برادر من. من که به نگرانی در هر زمان آنها را اگر آنها در حال رفتن به خانه آمده یا نه" او گفت:. "این واقعا یک مکان ترسناک بودن یک زن سیاه و سفید در تمام این."

در گذشته او احساس می کرد که سخت به ذهن او صحبت می کنند چرا که دوستان غیر از رنگ ممکن است اختلاف نظر دارند.

او و Mazur گفت: آنها احساس اعتماد به نفس بیشتری در مورد ساخت صدای آنها شنیده می شود در آینده.

"بعد از این من مطمئن شوید که من صحبت می کنند تا بیشتر برای خودم و برای خانواده من و نه مانع" شاهزاده گفت.

"پس از آمدن به اینجا و امروز متوجه می شوند که بسیاری از مردم در جامعه که همان احساسات را من بیشتر در سهولت" Mazur گفت.

وجود خشونت های برتر رویداد. هنگامی که یک مرد در میان جمعیت شروع به صحبت کردن پشت به سخنران جوان سعی کردم به همین دلیل با او سپس گفت: اعضای این جمعیت را به او برخی از عشق.

"ما همه اینجا هستیم برای تضمین قانون اساسی خود را حق به قادر بودن به آنچه او می خواهد به می گویند," او گفت:. "ما خواهد شد محروم نیست که برای هر کسی حتی اگر نظر خود را متفاوت از ماست ... وقتی که نظر می شود کاتالیزور برای خشونت و منفی است که آن را بیش از حد می رود."

او در سمت چپ.

در پایان سخنرانی راهپیمایی معترضان در اطراف مرکز دولت و ایستاده نمایش آگهی خود را در مقابل دادگاه است. همانطور که از 8 p. m. حدود 30 نفر بودند هنوز هم وجود دارد.

تظاهرات نیست, تنها راه برای ایجاد یک تغییر است.

"اگر شما نمی توانید به رفتن به خط مقدم شما می توانید نشان می دهد پشتیبانی می کند. شما می توانید ارسال پول به قید وثیقه صندوق شما می توانید بطری آب" گفت: Taysha martineau را از کلوکت یک بومی فعال حقوق از فوند دو لک رزرو. "به عنوان مادران در امریکا ما باید به اندازه کافی شجاع به منظور بالا بردن فرزندان ما ضد نژادپرستانه. شما باید به اندازه کافی شجاع به منظور بالا بردن کودکان خود را به دیدن افتخار عشق و احترام به تفاوت هر کس در جامعه خود را. در پایان روز ما در حال حاضر در اینجا. همه ما نیاز به یاد بگیرند که چگونه به زندگی با یکدیگر است."

درمان همه با مهربانی شاهزاده گفت.

"این سال 2020 و ما هنوز تبعیض آمیز علیه مردم رنگ LGBTQ; ما نیاز به وجود داشته باشد برای حمایت از هر یک از دیگر," او گفت:. "ساخت هر یک از دیگر تا به جای پاره کردن یکدیگر را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن