برتر فعالیت های مدیر Kosey مجموعه برای بازنشستگی

اما برتر دبیرستان فعالیت های مدیر برای 15 سال گذشته شده نمی تواند آماده برای آنچه در ترم آخر قبل از بازنشستگی.

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

اما برتر دبیرستان فعالیت های مدیر برای 15 سال گذشته شده نمی تواند آماده برای آنچه در ترم آخر قبل از بازنشستگی.

در سراسر جهان coronavirus همه گیر تعطیل تمام فعالیت های مدرسه ترک جزئیات گرا Kosey با زمان بیشتری را بر روی دست خود را.

"من احساس می کنم بد برای بچه های ما به خصوص سالمندان ما که از دست رفته است که بهار ورزش تجربه" Kosey گفت. "و کسانی که مربیان سرمایه گذاری زمان زیادی از فصل گذشته را به آماده شود. این چیزی است که من احساس می کنم بدترین مورد برای آن دسته از سالمندان و مربیان است. این قطعا چیزی است که همه را به یاد داشته باشید."

Kosey که نوبت 55 در جولای 6, رسما آغاز می شود بازنشستگی خود را روز بعد.

"این فقط زمان به حرکت و انجام کاری متفاوت" گفت: Kosey شده است که ازدواج برای 30 سال و دارای دو دختر و دو نوه. "این یک کار پاداش اما این یک کار که در آن شما را در 60 تا 80 ساعت در هفته است. وجود دارد موارد که در آن شما نمی توانید به دور از کار آن به شرح زیر شما به خانه در شب و در تعطیلات آخر هفته. از آن زمان به کم کردن سرعت و متعهد به خانواده است."

نبود نادر برای Kosey بود در ساعت 6 صبح ارسال ایمیل به هر کس درگیر در فعالیت های آن روز را یا به روز رسانی به مردم در مورد آنچه اتفاق افتاده بود از روز قبل است. پس از یک روز را به ارزش از دست زدن به برنامه ها و سازماندهی فعالیت های Kosey به یک جزء اصلی در صفحه اصلی بازی در شب.

دانش آموزان و مربیان در برتر نخواهد بود و تنها آنهایی که به دست Kosey را رویکرد خستگی ناپذیر. حتی رقیب فعالیت های مدیران قدردانی خود را در دسترس است.

"شما می دانستید ری را پاسخ دهید که آیا آن یک تماس تلفنی یک ایمیل و یا یک متن" دیرین هرمانتاوون فعالیت های مدیر بث کلارک گفت. "او بسیار حرفه ای است و فعال. او با قرار دادن تعداد زیادی از ساعت در. او می تواند ارسال ایمیل در 6 در صبح و اگر شما تا به حال از او یک سوال بپرسید بعد از ساعت, او همیشه تلفن را برداشت."

Kosey شد چهار, ورزش, ورزشکار در دبیرستان در Ontonagon, میشیگان, بازی های فوتبال, بسکتبال و بیس بال و شرکت در دو و میدانی.

Kosey صرف دو فصل در برینرد کالج قبل از بازی فوتبال و بیس بال برای دو سال در ویسکانسین-برتر است. او نام UWS ورزشکار مرد سال 1987 و '88.

این زمانی است که او آمادگی و مهارت های سازمانی ریشه گرفت.

"او بسیار با جزئیات گرا و بسیار با وجدان" برتر مربی تیم فوتبال باب DeMeyer گفت. "این که چگونه او آماده به عنوان یک ورزشکار و یک معلم است. او را بسیار احترام از آنجا که levelheadedness که او کرده است. او به نظر می رسد در همه چیز از همه دیدگاه و منصفانه و عادلانه. او صدای عقل است."

DeMeyer اول عبور مسیرهای با Kosey در سال 1987 زمانی که او دانشجوی سال اول کارفرمایی برای Yellowjackets و Kosey ارشد ایمنی رایگان در فوتبال و centerfielder در بیس بال.

"او مانند داشتن یک مربی در این زمینه گفت:" DeMeyer که رفت تا بازی در نیمه سطح حرفه ای. "او یکی از بهترین تمام اطراف ورزشکاران که من با بازی, بازی های برگزار شده برابر و یا دیده می شود. او یک ورزشکار قابل توجه و فوق العاده رقابتی است. فقط یک کلاس اول مرد تمام راه را در اطراف."

DeMeyer به یاد می آورد Kosey ساخت یک کلید رهگیری در بازی مقابل مینه سوتا دلوت که UWS در نهایت از دست داده و با یک هدف زمینه در Griggs زمینه است. یک مقام رسمی این حکومت Kosey به دام افتاده توپ.

"من فکر می کنم همه اما یکی رسمی — و من هرگز با استدلال رسمی از آنجا که من یکی از آنها هستم — فکر می کردم این یک رهگیری" Kosey گفت. "که نقش مهمی در نتیجه از این بازی است."

پس از فارغ التحصیلی در سال 1989 Kosey استخدام شد و به عنوان یک معلم تربیت بدنی در یک مدرسه ابتدایی در افرا و سپس با انتقال به مدرسه. در نهایت او آموزش رانندگی مربی در شمال غربی مدرسه بالا است.

"من سال اول بود بدترین دلیل این که شما متوجه نیست که تمام چیزهایی که بچه ها نمی بینید در پشت چرخ" گفت: Kosey که بعدها جایگزین اندی لیند به عنوان سر مربی تیم فوتبال در شمال غربی. "بعد از آن شما نوع می دانستم که زمانی که بچه ها نمی دیدن یک علامت توقف و یا نمی خواهید به کم کردن سرعت در اطراف گوشه."

یکی از کسانی که دانش آموزان او دستور داده بود Jovin Kroll که بازی فوتبال تحت Kosey برای چهار سال است و در حال حاضر مدرسه سر مربی.

"او در بر داشت یک راه برای حفظ این موفقیت در سراسر بقیه دهه" کرول گفت: از برنامه فوتبال. "او احاطه خود را با کیفیت به مردم است."

کرول می گوید Kosey سازماندهی فعالیت های سرگرم کننده برای بازیکنان مانند wiffle توپ بازی ها, ساخت خانه آب اسلاید از tarp در عمل یا در نظر گرفتن سفر به Brule رودخانه. و هنگامی که او به انتظارنشسته بودند تا در این زمینه بازیکنان گوش.

"او بهترین ورزشکار در زمین فوتبال, زمانی که او ما سر مربی" کرول گفت: از Kosey که القاء شد به UWS ورزشی سالن از شهرت در سال 2004. "ما نمی تواند نگه دارید تا با او. او قوی تر و سریع تر است و می تواند پرواز در اطراف در مقایسه با ایالات متحده آموزان بالا."

که ارتباط بسیار مهم بود که به رابطه اش با بازیکنان Kosey می گوید.

"این چیزی بود که به من کمک کرد مربوط به کودکان و نوجوانان" او گفت:. "من از کسی که این بازی در سطح یا کمی بالاتر. شمال غربی شبیه به من دبیرستان کوچکتر مدرسه که در آن مردم می خواستند به آمده (تماشای بازی) در شب جمعه."

کرول می گوید که او به تصویب رسید و برخی صفات از Kosey که او استفاده می کند امروز به عنوان یک مربی.

"او همیشه بسیار سازمان یافته است و نشان داده بسیاری از خونسردی," او گفت:. "او به نظر می رسید هرگز به وحشت و یا شانه خالی کردن. او کنترل کامل از احساسات خود و آنچه که او نیاز به انجام به نفع تیم است."

Kosey در حال حاضر در زندگی برتر و همسرش, کریس مشغول به کار در منطقه مدرسه در طول زمان خود را در شمال غربی.

به طوری که دختران خود تیلور و Raya, با نزدیک شدن نوجوان خود را در سال Kosey می خواستم نزدیک به شهر به تماشای آنها شرکت در دو و میدانی.

که زمانی که لری کول پا به کنار به عنوان برتر آگهی و Kosey استخدام شد.

او به سرعت متوجه شدند که آگهی کار تا به حال فراز و نشیب.

"آگهی کار کار سختی است," او گفت:. "وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم درگیر در تصمیم گیری شما. کسی نیست رفتن به آن را دوست دارم. شما باید برای گوش دادن به مردم و دریافت تمام اطلاعاتی که شما می توانید و سپس بهترین تصمیم را با اطلاعاتی که شما باید در آن زمان. من امیدوارم که مردم می گویند که من حداقل به گوش آنها و با استفاده از ورودی خود را."

استیو اولسون که predated Kosey به عنوان برتر را تبلیغ و او بسکتبال officiating شریک برای 16 سال می گوید Kosey این رفتار در دادگاه خوب بود پیشرو به دست زدن به آگهی عوارض.

"یکی از بزرگترین ویژگی است که او تا به حال صدای شلاق نمی کنید بیش از حد هیجان زده در شرایط خاص" اولسون گفت. "او این آرامش را در مورد او. او می خواستم تا مطمئن شوید که هر چه او بررسی, او تا به حال همه چیز خوب فکر کردن و بررسی قبل از ساخت که تصمیم گیری نهایی است."

Kosey بر داشت خود را با مهارت های سازمانی به خوبی مناسب برای موقعیت. اما این معنی نیست که همه چیز نمی لغزش از طریق ترک.

"اینها چیزهایی است که من از خواب بیدار شدم در 3 یا 4 صبح" Kosey گفت. "به عنوان یک تبلیغ و یک مربی کوچکترین جزئیات می تواند بر نتایج. به عنوان یک تبلیغ وجود دارد بسیاری از چیزهایی که کارگران مقامات نظارت فروشندگان بلیط. من فکر می کنم من خوب بود با لیست ها و سازمان, اما من تا به حال بسیاری از پشتیبانی عالی."

برخی از این حمایت را در قالب DeMeyer که جایگزین Kosey به عنوان یک مدرسه تربیت معلم و سپس خدمت خود را به عنوان هماهنگ کننده توهین آمیز برای بسیاری از نه سال به عنوان شمال غربی سر مربی. هنگامی که برتر سر مربیگری فوتبال کار باز یک سال پس از Kosey را ورود DeMeyer پا به که نقض و تبدیل اسپارتها به یک حذفی مدعی در طول 14 فصل در راس.

DeMeyer نیز مشغول به کار از نزدیک با Kosey در احیای برتر ورزشی امکانات. تیم ملی فوتبال نقل مکان کرد و در نهایت از اجرا به پایین اوله Haugsrud زمینه به NBC اسپارتان مجموعه ورزشی پشت دبیرستان. فوتبال/فوتبال چمن میدان شد و دولت از هنر که آن را عرضه و Kosey را تداوم شد کلید برای گرفتن پروژه به پایان رسید.

"اگر شما از من بپرسید آن رخ نمی داد و به سرعت آن را به عنوان اگر ری بود بسیار سخت کوش" DeMeyer گفت. "او یکی از چهره های کلیدی در ساخت آن اتفاق می افتد. او برای چندین سال کار کرده را که اتفاق می افتد."

طبق معمول Kosey منحرف بسیاری از اعتباری به جای استناد به مدرسه عالی رئیس جمهور هیئت مدیره لن آلبرشت به عنوان الهام بخش در پشت توسعه است. او در لیست این مجموعه که رشد شامل بیس بال و سافتبال زمینه خود را به عنوان شماره 1 achievement.

"من نقش مهمی در طراحی و ساخت آن را" Kosey اذعان کرد. "من فکر می کنم آن را برجسته ای را می بینیم که رشد خارج از زمین و توسعه را به این مجموعه ورزشی که ما در حال حاضر. این یکی از آنهایی که بهتر در دولت است."

کمی هم Kosey می دانم که مصدومیت زانو رنج می برد در طول سال اول فصل فوتبال در برینرد کالج منجر به یکی دیگر از جنبه های مهم زندگی خود را.

آسیب مجبور Kosey به بازی بسکتبال و در این فاصله او آغاز شده officiating این ورزش است.

این چیزی است که او ادامه داد: تا به امروز را انجام خواهد داد و در دوران بازنشستگی.

Kosey مشغول به کار هفت دولت بسکتبال مسابقات و یکی از نهایی با اولسون. این دو اغلب تحسین بود به عنوان بهترین در Northland.

"شما می دانستید که شما می رویم به دریافت" گفت: کلارک که مربی هرمانتاوون بسکتبال دختران برای 32 سال است. "آنها همیشه سازگار است. به آنها اجازه دهید بچه ها بازی بازی. آنها مربیان که به تدریس کودکان و نوجوانان چگونه به انجام همه چیز. آنها نمی باید زانو حرکت تند و سریع واکنش آنها فقط با آرامش ساخته شده خود را خواستار شدند و بسیار حرفه ای است."

Kosey و اولسون شد دوستان خوب خود را در طول 16 سال دعوت صدها نفر از بازی با هم.

"ما تا به حال همان نوع باور در دادگاه به اجازه دهید بچه ها بازی و تماس و آنچه مورد نیاز بود به نام" اولسون گفت. "ما وجود دارد برای مدیریت این بازی قرار بود ما به داوران از بازی. ما تا به حال یک مشترک فلسفه است."

Kosey officiates بازی در مینه سوتا در حال حاضر به منظور کاهش سفر و برنامه ریزی برای شروع به فراخوانی فوتبال جوانان بازی این سقوط.

او همچنین باید زمان بیشتری را صرف با دختران تیلور (یک گفتار درمانگر در کلینیک مایو در روچستر مینه سوتا) و رایا (یک سبک مو در برتر) و 2 - و 4-year-old نوه.

در هفته های اخیر Kosey است و رفت به عقب و جلو بین خانه خود و فوقانی شبه جزیره که در آن مادرش پاتریشیا در آسایشگاه بعد از اینکه مبتلا به سرطان ریه است. Kosey پدر ران از سرطان درگذشت نه سال پیش.

الا اولسون, یک معلم در برایانت ابتدایی برتر را بیش از برای Kosey در ماه جولای. او که قبلا تدریس در ادیسون منشور مدارس در دولوت و تجربه مربیگری در St. Scholastica, Bemidji, دولت, UMD و دلوت مارشال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب