استوارت گسترده حرکت به سومین نقطه در ICC رتبه بندی پس از مسابقه و برنده شدن تلاش

استوارت گسترده پیشرفت هفت مکان برای گرفتن مقام سوم در میان پرتاب کنندگان در آخرین ICC بازیکن رتبه بندی پس از

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

استوارت گسترده پیشرفت هفت مکان برای گرفتن مقام سوم در میان پرتاب کنندگان در آخرین ICC بازیکن رتبه بندی پس از یک ستارگان نشان می دهد در آزمون نهایی در برابر غرب هند. انگلستان برنده سوم و نهایی بازی توسط 269 اجرا می شود به پرچ سری 2-1.

که قبلا برتر کاسه که به پایان رسید با یک مسابقه مسافت 10 برای 67 که در طی آن او را لمس نقطه عطف از 500 تست درها رسیده است در بهترین موقعیت از ماه اوت سال 2016 زمانی که او سوم شد.

34 ساله همچنین به هفت مکان با خفاش پس از خود را سریع آتش 62 کردن 45 توپ در نوبت اول مشترک سوم سریعترین انگلستان در آزمون, تاریخ افزایش یافته است و سه مکان در میان همه سرآمد به 11.

هند کریکت که گرفته اند این زمینه از ماه مارس با توجه به COVID-19 pandemic, حفظ مواضع خود در بالا به 10 از ضربه رتبه بندی.

کاپیتان Virat Kohli باقی می ماند و دوم در ضربه جدول رده بندی پشت سر استیو اسمیت در حالی که Cheteshwar Pujara و Ajinkya Rahane باقی می ماند هفتم و نهم بود.

در این لیست از همه سرآمد, Ravindra Jadeja و Ravichandran Ashwin ادامه به اشغال سوم و پنجم نقطه بود.

اما با گسترده حرکت هفت مکان برای شکستن به بالا 10 هند Jasprit Bumrah بود تحت فشار قرار دادند پایین یک نقطه قرار می گیرد هشتم در پرتاب کنندگان لیست.

یکی دیگر از انگلستان کاسه به پیشرفت در این رده بندی بود که کریس Woakes که پنج حلقه در مسافت دوم نوبت او را برداشته به 20 موقعیت و حرفه ای-بهترین امتیاز امتیاز شمارش از 654.

انگلستان بازکن روری برنز به دست آورد 13 نقاط برای رسیدن به 17 و موقعیت پس از نمرات 57 و 90 در اولدترافورد اولین بار 29 ساله left-hander است نقل مکان کرد به بالا 20.

Ollie پاپ رسیده حرفه ای-بهترین 46 موقعیت به دست آوردن 24 اسلات ها در پشت 91 در تنها نوبت از مسابقه در حالی که wicketkeeper جس Buttler را دست کشیدن از 67 او را برداشته از 50 به 44.

برای غرب هند Shai امید به دست آورده دو اسلات برای رسیدن به 68 موقعیت در حالی که pacer Kemar روچ نقل مکان کرد جایی برای رسیدن به محل 15 بعد از گرفتن چهار ویکت در انگلستان نوبت اول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب