بادهای قوی آسیب بخش هایی از تاج کشتن هشت در 2 ولسوالی

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:35:03 pm یک ماسه سن

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:35:03 pm
Strong winds damage portions of Taj, kill eight in 2 districts یک ماسه سنگ قرمز نرده سنگ مرمر و کاشی و سایر قسمتهای تاج محل دچار آسیب جزئی پس از یک رعد و برق با وزش باد gusting تا 130 متر/hr barrelled از طریق آگرا در شب جمعه.

یک ماسه سنگ قرمز نرده سنگ مرمر و کاشی و سایر قسمتهای تاج محل دچار آسیب جزئی پس از یک رعد و برق با وزش باد gusting تا 130 متر/hr barrelled از طریق آگرا در شب جمعه. سه نفر در منطقه نیز کشته شدند در رعد و برق حوادث مرتبط. آنها شناسایی شده اند به عنوان Kailashi از Doki منطقه Ram شانکار از Fateheabad و یک کودک از Nagla, Karan Singh.

باستان شناسی نظرسنجی از هند (ASI) در روز شنبه بازرسی از آسیب و گفت: ساختار اصلی دست نخورده بود. میراث جهانی یونسکو بسته شده برای بازدید کنندگان برای حدود دو ماه در نظر coronavirus ناشی مستند.

"ASI تیم ارزیابی آسیب امروز. ما در بر داشت این بود که هیچ آسیب به ساختار اصلی. در پشت تاج آرامگاه یک قسمت از نرده شکست و برخی از کاشی و سنگ مرمر نیز به راه است. علاوه بر این که درب اصلی در سمت غرب کج با توجه به تاثیر. گردشگری بخش است که در خارج از تاج محل پیچیده بود نیز آسیب دیده است. تعمیر کار به زودی آغاز خواهد شد" گفت: Vasant Swarankar, سرپرست هیئت باستان شناسی هند است.

با توجه به ASI بسیاری از آسیب محدود شده است و به ساختار مدرن که شامل گردشگری برگزاری منطقه و frisking و چک کردن منطقه است. محور سنگ در زیر دروازه غرب نیز شکست با توجه به قوی یک ASI رسمی گفت. نرده بخشی از آن آسیب دیده بود در خلفی آرامگاه و حدود 12 متر از زمین و 1 متر در ارتفاع ،

ASI مقامات اظهار داشت که تعمیر و بازسازی برآورد هزینه تومان 20 lakh می تواند تا یک ماه به عنوان سنگ مرمر بود آورده از راجستان. آنها گفتند که تعمیرات می تواند حتی کمتر زمان اگر کارگران بودند به راحتی در دسترس است.

بادهای قوی barrelled از طریق مناطق روستایی در این منطقه آسیب دیده و ترک خانه و خانمان و درختان ،

وزیر یوگی Adityanath در روز شنبه ابراز غم و اندوه بیش از مرگ سه نفر و اعلام کرد جبران تومان 4 لاخ هر به خانواده متوفی. گزارش آسیب فرستاده شد به سانتی متر ،

پنج مرگ در قنوج

حداقل پنج نفر فوت کرده اند با توجه به رعد و برق و رعد و برق در نقاط مختلف قنوج منطقه در انتخابات گفت: در روز شنبه. اضافی ناحیه دادرس Gajendra کومار گفت: یک زن 45 ساله راننده یک وانت خودرو فوت کرد زمانی که سقف خدمات گاز godown سقوط در چهترپور ایجاد کرد حدود 3 بعد از ظهر روز شنبه. Dinesh Pal (30) از Sursa ایجاد کرد درگذشت فروپاشی دیوار زیر باران و رعد و برق در حالی که 80 ساله ساکن Bhiknipurwa درگذشت و در حیاط خانه اش با توجه به ناگهانی یا رگبار تگرگ از ADM گفت. چهارم مرگ گزارش شده از Tijlapur ایجاد کرد زمانی که یک چرخ کاهش یافت و در هشت سال با توجه به بالا-سرعت باد افسر افزود پنجم مرگ بود که از جوانی در Ramaipur هنگامی که یک درخت بر روی او سقوط کرد.

مقامات معطوف شده به ارائه Rs 4 لاخ به قوم و خویش از هر یک از مرحوم.

— با PTI ورودی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن