هنوز هم-بسته دلوت کسب و کار جدید خوش آمدید بازگشایی دستورالعمل

دور جدید از لغو محدودیت علائم فاز و سه استاندار به طرح بازگشایی دولت در اقتصاد است. تغییرات را به اثر ژوئن 10

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

دور جدید از لغو محدودیت علائم فاز و سه استاندار به طرح بازگشایی دولت در اقتصاد است. تغییرات را به اثر ژوئن 10 و دلوت کسب و کار مشتاق به استقبال مشتریان بازگشت.

این اطلاعیه شامل کسب و کار متعدد که قبلا نمی مجاز به باز کردن درهای خود را. مراکز تناسب اندام می تواند بازگشایی در 25 درصد ظرفیت است. داخلی مکانهای تفریحی مانند سینما و سالن های کنسرت می تواند بازگشایی در 25 درصد ظرفیت است. تفریحی سرپوشیده مکانهای تفریحی مثل بولینگ کوچه ها بازی های آرکید و موزه ها می تواند بازگشایی در 25 درصد ظرفیت است. عمومی, مکانهای تفریحی مانند کنسرت و تئاتر و رویدادهای ورزشی می تواند باز در 25 درصد ظرفیت است.

یکی از دلوت قابل توجه ترین, هوای آزاد, سالن Bayfront جشنواره پارک در حال تلاش برای بازگرداندن برخی از برنامه نویسی.

جف استارک گفت که او امیدوار و خوش بین است که Bayfront می توانید دستورالعمل های ایمنی. این Duluth, سرگرمی و مرکز کنوانسیون که مدیریت Bayfront کار با مروج و برنامه ریزان رویداد که با استفاده از اسکله های جشنواره, اما این رویداد در مرکز دیده می شود متعدد رویداد لغو شد.

"در حالی که در سال 2020 فصل آماده شد به بهترین تا کنون در Bayfront قبل از COVID-19 ما در حال رفتن به 2021 یکی به یاد داشته باشید. ما نمی خواهد داد تا در سال 2020 فقط رتبهدهی نشده است, یا," استارک مدیر برگزاری عملیات برای DECC و Bayfront جشنواره پارک نوشت: در یک ایمیل.

برگزاری رویدادهای در Bayfront با ظرفیت محدودیت ممکن است از نظر مالی امکان پذیر است برای برخی از وقایع را به عنوان آنها نمی تواند کوچک شده و هنوز هم به نوبه خود سود استارک نوشت.

جامعه حامیان مالی نیز کاهش حمایت مالی خود را به عنوان آنها با چالش های مالی.

"سازمان دهندگان این رویداد و کارکنان ما برخی از خلاق ترین مشکل حل کننده در اطراف و در حال انجام همه چیز را در قدرت خود را برای دریافت بخشی از 2020 برنامه نویسی آنلاین هنگامی که آن را بی خطر و مجاز" او نوشت.

ستنهوس هنرهای رزمی صاحب Stefan استین فقط پایان دادن به خصوصی هنرهای رزمی درس زمانی که او این خبر را شنیده است که او می تواند خوش آمدید دانش آموزان به این مرکز است.

"این خبر خوبی است چرا که ما اساسا بسته شده برای سه ماه" استین گفت.

آنها قادر به شروع برگزاری خصوصی یک کلاس برای کودکان در خارج چند روز پیش. قبل از آن ستنهوس شد برگزاری کلاس های آنلاین — تأثیر دانش آموز تجربه و کسب و کار, درآمد, او گفت:.

ستنهوس نبود قادر به آموزش عملی و یا تماس با مهارت های, مانند, مبارزه, که منجر به یک سیراب به پایین نسخه از آن در برنامه درسی, او گفت:.

این استودیو از دست داد حدود نیمی از دانش آموزان آن در طول بیماری همه گیر. "کاملا رک و پوست کنده این بود که واقعا لمس-و-رفتن در شرایط زنده ماندن مالی" استین گفت.

هنرهای رزمی studios مانند دیگر مراکز تناسب اندام می تواند به بازگشایی در 25 درصد ظرفیت است.

همراه با عامل در کاهش ظرفیت ستنهوس نیز ارائه و کاهش تعداد طبقات از آنجا که کارکنان در حال حاضر نیاز به زمان بیشتری بین دوره های آموزشی برای پاکسازی تجهیزات و فضاهای استین گفت.

او امیدوار است که بخشی از بازگشایی تساوی دانش آموزان عقب. "اگر شما می خواهید به مکان های محلی در دسترس است که ارائه آن نوع از خدمات این که آیا آن یک استودیو یا یک هنرهای رزمی محل ... اگر شما می خواهید کسانی که همه چیز در دسترس شما نیاز به مطمئن شوید که شما بروید وجود دارد و حمایت از آنها به دلیل وجود دارد هیچ سحر و جادو پول در هر نقطه که آنها را زنده نگه می دارد.

آن را آسان تر به فضا و پاکسازی در ورزشگاه و مراکز تناسب اندام, نه به عنوان مقدار در استودیو گفت: کریستین Stocke.

صاحب آتش استودیو گفت: Walz در حال انجام کار درست توسط شل شدن محدودیت, اما آن را فقط نمی خواهد کار برای آنها در حال حاضر.

آنها خود را اندازه گیری تمرین فضاهای آیا ریاضی و در زمان یک نظر سنجی با کارکنان خود و "جان سخت, شرکت کنندگان" و مشخص است که با این بیماری همه گیر برتر خیابان ساخت و ساز و دلوت تابستان باز در 25% ظرفیت خواهد قرار داده و آنها را در سوراخ.

آنها به جای چوب به کلاس های آنلاین در حال حاضر که موفق بوده اند.

"هر کسب و کار متفاوت است و شما رو به بررسی چه چیزی کارکنان خود را به شرکت کنندگان و چه چیزی بهترین را برای خط پایین خود را" Stocke گفت.

Dubh Linn میخانه ایرلندی است که موقعیت برای باز کردن با خدمات محدود در چهار شنبه اما باشگاه کمدی بسته باقی خواهد ماند گفت: صاحب مایک ماکسیم.

آنها بوده ام تکمیل ارتقاء به میخانه ماه گذشته در آماده سازی برای باز کردن تاریخ. آنها نیز تقریبا از طریق یک عقب-درب نوسازی آن را ایجاد یک ورودی در کوچه و خیابان.

"ما واقعا می خواهیم به مطمئن شوید که ما در حال پیروی از پروتکل های ایمنی و مربوطه از کارکنان ما و جامعه" ماکسیم گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب