ایالت مشخصات: همچنان به مبارزه با مصرف مواد مخدر حتی در طول COVID-19 بحران

اما کارهای زیادی هنوز باید انجام شود. نه بر خلاف یک ویروس مخدر بحران گسترش یافته است به هر گوشه ای از کشور ما

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

اما کارهای زیادی هنوز باید انجام شود. نه بر خلاف یک ویروس مخدر بحران گسترش یافته است به هر گوشه ای از کشور ما است. در حال حاضر به عنوان ما به صورت بی سابقه ای دوره بیماری همه گیر مرتبط با قطعیت بحران ما در حال حاضر مبارزه همچنان به خشم در, تهدید به بدتر در هر نوبت.

معمولا مینه سوتا انجمن داروسازان خواهد بود با استفاده از این زمان به منظور بالا بردن آگاهی و تشویق مردم در مینه سوتا به شرکت ملی داروهای تجویزی را بعد. این رویداد ایجاد شده توسط دولت فدرال اداره مبارزه با مواد مخدر شده است موفق ابتکار برای کمک به مردم خلاص شدن از شر خود را از مانده و یا تمام شده داروها.

گزارش شده است که مصرف قرص به دست آمده توسط بیماران جراحی تا 71 درصد, رفتن استفاده نشده. در حالی که تجویز مسکن ها ممکن است کاملا ضروری است برای کسی که تجربه یک آسیب و یا تحت عمل جراحی متاسفانه ما می دانیم که خانه کابینت دارو اغلب می تواند آغاز یک خطرناک اعتیاد.

معمولا در آوریل و اکتبر را روز وقایع به مردم در جامعه یک فرصت برای ارتکاب به تمیز کردن خود را در کابینت دارو و دفع ناخواسته داروها در راه به عهده دارند. داروخانه ها و اجرای قانون دفاتر اغلب ارائه را پشت و دفع مکان. اما با توجه به نگرانی ها در مورد گسترش COVID-19 همه رسمی را پشت رویدادهای برنامه ریزی شده برای ماه آوریل لغو شد.

هنوز مینه سوتا انجمن داروسازان به رسمیت می شناسد اهمیت مناسب دارو دفع و می خواهد به گسترش این کلمه در مورد جایگزین روش دفع. Rx سوء استفاده ابتکار عمل رهبری یا RALI از مینه سوتا یک ائتلاف از سازمانها که سهام در این هدف است. کارفرمایان بهداشت حرفه ای ماموران اجرای قانون و دیگران پیوست و در مبارزه برای پیدا کردن راه حل به مینه سوتا مواد مخدر بحران است.

در ازای محلی را پشت حوادث Minnesotans باید بدانید که وجود دارد راه هایی برای دور ناخواسته meds از خانه با استفاده از آیتم های خانگی رایج مانند قهوه و یا بنتونیت. شما می توانید مهر و موم داروهای خود را با این محصولات در ظروف محفوظ از هوا و پرتاب آنها را در سطل زباله و یا شما می توانید نگاه به دفع ایمن کیسه که حاوی یک عامل خنثی. اطلاعات بیشتر در مورد استفاده ایمن سازی و دفع داروهای تجویزی را می توان در RALI مینه سوتا وب سایت ralimn.org.

به عنوان داروسازان ما در تلاش برای آموزش مردم در نحوه استفاده ایمن از داروها هستند که به آنها تجویز می شوند. ما می دانیم خطراتی که مانده داروها می تواند به ارمغان بیاورد و ما شاهد غم از خانواده های از هم پاشیده با مواد مخدر بحران است. با هم حتی به عنوان ما باقی می ماند جدا ما می تواند مقابله با این مشکل است. آنچه به نظر می رسد مانند یک گام کوچک می تواند یک دنیا تفاوت را برای خود و خانواده و جامعه خود را. در این سال حتی بدون یک مقام رسمی را به عقب بعد من مصرانه از شما را به یک لحظه به ارزیابی پزشکی خود را کابینه.

ایمن ماندن, سالم ماندن, ماندن در خانه و کمک به مبارزه با مواد مخدر بحران در حالی که شما در آن هستید.

Sarah K. بسکتبال سنت پل است, مدیر اجرایی, مینه سوتا, انجمن داروسازان. او نوشت: این به طور انحصاری برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن