St. Scholastica برنامه ای برای بازگشایی دانشگاه ها در پاییز

قبلا این کالج بود با هدف اجازه دهید کارکنان و دانش آموزان می دانند که تا اواسط ماه ژوئن چه این وضعیت در محوطه

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

قبلا این کالج بود با هدف اجازه دهید کارکنان و دانش آموزان می دانند که تا اواسط ماه ژوئن چه این وضعیت در محوطه دانشگاه نگاه می خواهم در پاییز اما این تصمیم شتاب زمانی که مدرسه در نیروی کار گروه تعیین می شود آن را ممکن است به reconvene با خیال راحت در پاییز.

"آنها قادر به رسیدن به این نتیجه رسیدند که ما می تواند انجام این کار" گفت: St. Scholastica اجرایی, مدیر, بازاریابی, ارتباطات و رسانه ها, باب Aschenmacher.

در حالی که تصمیم به بازگشایی در پاییز ساخته شده بود بر اساس دستورالعمل ها و اطلاعات ارائه شده توسط مینه سوتا وزارت بهداشت مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از سایر موسسات آموزش عالی و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz, Aschenmacher تاکید کرد که قصد دارد به موضوع تغییر بسته به اینکه چگونه COVID-19 همه گیر ایفا می کند.

رئیس جمهور باربارا مک دونالد تاکید کرد همان در انتشار اخبار.

"در این تصمیم گیری ما کشیده اند پس بهترین منابع و اطلاعات در دسترس" مک دونالد گفت. "لطفا می دانم که این طرح انعطاف پذیر باقی می ماند و می تواند تغییر کند اگر همه گیر شرایط نیاز به آن است. ایمنی دانش آموزان ما اعضای هیات علمی و کارکنان باقی خواهد ماند اولویت ما است."

کلاس سپتامبر آغاز خواهد شد. 8 و دوره آموزش داده خواهد شد با استفاده از یک مخلوط از حضوری و مجازی و روش های.

وظیفه نیروی گروه های ساخته شده از هیات علمی ، کارکنان و نمایندگان در حال توسعه برنامه ریزی برای پرداختن به جنبه های مختلف پردیس زندگی از جمله تنظیم برنامه درسی را در کلاس های حضوری کوچک, برنامه ریزی اجتماعی فاصله و دوباره پیکربندی کلاس های درس جمع آوری و فضاهای دفاتر و همچنین افتتاح سالن محل اقامت و غذا خدمات پس از مینه سوتا وزارت بهداشت دستورالعمل های.

"همه انجام خواهد شد با وسواسی توجه به فاصله امن و بهترین شیوه برای بهداشت عمومی" Aschenmacher گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از جزئیات هنوز در حال کار می کرد.

"ما می رویم به استفاده از بهترین اقدامات پیشگیرانه برای حفظ همه ما دانش آموزان و کارکنان امن" او گفت:.

کالج, دانشجو, خدمات بهداشتی و درمانی است که کار با این شهرستان و دولت به منظور قادر به آدرس تست و تماس با ردیابی نیاز دارد هر چند آن هنوز روشن نیست که چه خواهد شد مانند نگاه.

روز چهارشنبه کالج اعلام کرد که در آن برنامه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان ارائه می گردد به طور کامل آنلاین در این پاییز. قبل از همه گیر این برنامه تا به حال آموزش داده شده است تا حدی آنلاین و حرکت می کند به طور کامل آنلاین در نظر دارد به کمک آموزش و کمبود در نقاط روستایی انتشار اخبار به عنوان خوانده شده.

همراه با دیگر آموزش عالی سراسر کشور, St. Scholastica اعلام کرد در اواسط ماه مارس که این دانشکده خواهد بود انتقال به آموزش از راه دور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن