St. Paul میزبانی شهردار مینه سوتا, میزگرد برای بایدن کمپین شنبه

ST. پل — دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن است که بهره گرفتن از کمک St. Paul شهردار ملوین کارتر به صورت مجا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

ST. پل — دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن است که بهره گرفتن از کمک St. Paul شهردار ملوین کارتر به صورت مجازی کمپین رویداد در پنج شنبه, جولای 15.

هر بایدن ستاد انتخاباتی کارتر و بهداشت ، کامالا هریس D-کالیفرنیا آیا شرکت میزبان مجازی میزگرد بحث و گفتگو در مینه سوتا به بحث در مورد معاون سابق رییس جمهور و سیاست های اقتصادی با تمرکز بر زیرساخت های طرح "ارائه عادلانه انرژی پاک در آینده است." همراه با آنها خواهد بود سران اتحادیه از کارگران فلز محلی 10 و لوله کش محلی 455.

بایدن ظهور پیروز از شلوغ زمینه از نامزدها در مینه سوتا دموکراتیک اولیه در ماه مارس است. او کمک کردم از مینه سوتا به گزارش ایسنا ، ctq که کاهش یافته است خود او پیشنهاد ریاست جمهوری به پرتاب حمایت از او (و ایالت شبکه) پشت بایدن.

مینه سوتا با وجود برگزاری این کشور طولانی ترین در حال اجرا رگه هایی از رای گیری دموکراتیک نامزدان ریاست جمهوری پیش بینی شده است به یک میدان نبرد آمده نوامبر. 2016 نامزد حزب دموکرات هیلاری کلینتون برنده دولت با کمتر از دو درصد در سال 2016 و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اتحاد متعهد به برگرداندن وضعیت قرمز در سال 2020 است.

در علاوه بر این به Klobuchar و کارتر دیگر Minnesotans به تایید بایدن هستند به گزارش ایسنا ، تینا اسمیت در کنگره ایالات متحده کالین پترسون و مینیاپولیس شهردار یعقوب فری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن