St. Louis, Itasca county مدارس در نظر گرفتن همکاری علمی

Hibbing Chisholm, Nashwauk-Keewatin و Floodwood مدارس را درخواست یک درخواست برای پیشنهاد یک مشاور برای کمک به

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

Hibbing Chisholm, Nashwauk-Keewatin و Floodwood مدارس را درخواست یک درخواست برای پیشنهاد یک مشاور برای کمک به تعیین اگر یک همکاری علمی قابل دوام خواهد بود.

همه مناطق ارسال یک بررسی رسمی به جوامع خود را برای ارزیابی علاقه به همکاری. Superintendents از همه چهار منطقه برگزار شد یک کنفرانس مطبوعاتی بیش از زوم ویدئو کنفرانس سهشنبه برای اعلام نتایج. چهار جوامع دریافت در مجموع 1,281 پاسخ با 80.5% نشان می دهد حمایت از همکاری.

بررسی خواسته چهار پرسش:

  • که در منطقه انجام آنها در زندگی می کنند ؟
  • آیا آنها باید دانش آموزان در این منطقه ؟
  • آنها علاقه مند به همکاری?
  • که مناطق آنها می خواهم برای دیدن در نظر گرفته شده برای همکاری?

پشتیبانی برای همکاری در بازه زمانی از 69 درصد در Chisholm به 90% در Floodwood.

مناطق نیز همکاری با طیف وسیعی انجمن شهرداری & مدارس برای کمک به با درخواست و پیش بینی دریافت $15,000 مطابق کمک مالی از محدوده آهن منابع و توانبخشی هیئت مدیره. تمام چهار منطقه ارائه خواهد شد $15,000 در تطبیق بودجه.

"این همه در مورد بهبود فرصت ها برای دانش آموزان ما پیدا کردن راه هایی به کار موثر تر و واقعا برای جمع آوری این مفهوم است که ما با هم قوی تر به عنوان یک محدوده مرکزی گروه" هیبینگ سرپرست ریک Aldrich گفت. "ما در حال قوی به طور مستقل اما اگر یک راه وجود دارد که ما می توانیم منابع استخر و یا حمایت از کارکنان به نحوی افزایش درسی برای همه ما دانش آموزان مرکزی محدوده گسترده ای که واقعا رانندگی این گفتگو است."

Chisholm سرپرست Janey بلانچارد گفت: آخر بازی بود و نه تحکیم; این یک تلاش مشترک تنها. آن خواهد بود مفید به توانایی برای دانش آموزان به کلاس های ارائه شده در منطقه دیگر, او گفت:.

"ما دانش آموزان هستند که به دنبال به ماندن در داخل دیوار ما و دریافت اطلاعات از طریق کالج در مدارس برنامه اما در حال حاضر هیبینگ ندارد یک مربی گواهی در تمام مناطق که بچه ها می خواهم برای دریافت در مدارس اعتبار" Aldrich گفت. "Chisholm, Nashwauk و Floodwood در همان قایق, اما اگر ما قادر به جلو و منابع ما با هم و به اشتراک گذاری کارکنان خیلی از بچه های هیبینگ می تواند پیوستن به یک کالج در مدارس کلاس در Chisholm یا Nashwauk یا Floodwood که فقط ایجاد فرصت های اضافی برای بچه های ما."

در مدارس اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دریافت اطلاعات از طریق کالج های محلی و یا دانشگاه در حالی که در نظر گرفتن کلاس در دبیرستان خود را در ساختمان از طریق یک معلم خبره.

Nashwauk-Keewatin مدیر در ماموریت ویژه کریگ Menozzi و آلدریچ گفت: آیا کسانی که در کلاس همکاری اتفاق می افتد در شخص و یا از طریق telepresence ناشناخته است این در اوایل فرایند برنامه ریزی, اما آنها می تواند آن را ببینید که یک ترکیب.

منطقه superintendents شده اند جلسه هفتگی به بحث در مورد همکاری از اکتبر. هیئت مدیره صندلی از Chisholm, هیبینگ و Nashwauk-Keewatin آورده بودند برای بحث در ژانویه با امید داشتن یک مشترک جلسه هیئت مدیره در میان تمام تابلوهای اما COVID-19 همه گیر مانع آن است.

Floodwood سرپرست Rae Villebrun گفت: منطقه فقط به تازگی به عضویت این گفتگو در ماه گذشته است و با انجام یک رسمی نظرسنجی در مورد همکاری از طریق مدرسه برداشت شرکت تحقیقاتی مستقل از ویسکانسین است که دارای تخصص در انجام نظرسنجی برای مدارس دولتی و خصوصی. Villebrun گفت: آنها انتظار دارند که نتایج آن در اواخر این ماه.

Greenway مدارس دولتی تماس گرفته شد در اوایل روند و هیئت مدیره مدرسه نشان داد که علاقه مند به همکاری.

St. Louis County School District سرپرست رخی Engebritson نیز تماس گرفته در مورد گیلاس مدارس همکاری. با توجه به Aldrich آنها فقط خواسته بود در حلقه نگه داشته اما نمی آماده برای ارتکاب به همکاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب