St. Louis ایتاسکا شهرستانهای هر 3 جدید COVID-19 موارد; هیچ مورد جدید در Carlton County

سه نفر تست مثبت برای COVID-19 در هر دو سنت لوئیس و ایتاسکا شهرستانهای آوردن تعداد موارد تایید شده از طریق آزم

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

سه نفر تست مثبت برای COVID-19 در هر دو سنت لوئیس و ایتاسکا شهرستانهای آوردن تعداد موارد تایید شده از طریق آزمایشگاه مبتنی بر تست به 105 و 49 به ترتیب در روز دوشنبه با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت.

بیشتر مردم باید آزمایش مثبت در Carlton County حفظ کل به 66. سی و شش از این موارد شده اند تشکلات مردم در Moose Lake زندان با توجه به Minnesota Department of Corrections' روز شنبه به روز رسانی. یکی دیگر از 31 نفر در زندان بودند و تصور مثبت از جمعه. از کسانی که 67 نفر 44 دیگر نیاز به جداسازی. کارگران در Moose Lake زندان نیز آلوده شده اند با 35 تایید کارکنان موارد به تاریخ جمعه.

Pine County دیده است هیچ مورد تایید شده از COVID-19 همانطور که از دوشنبه, نگه داشتن در مجموع در 83. وزارت مینه سوتا اصلاحات گزارش داد که از روز شنبه, 69 از آن موارد زندانی هستند مردم در Willow River correctional facility که در آن چهار کارکنان در حال حاضر نیز آزمایش مثبت برای coronavirus.

Cook County هیچ تایید موارد است. Lake County هنوز یک مورد که گزارش شد مارس 6.

Koochiching شهرستان گزارش جدید COVID-19 موارد آوردن مجموع به پنج.

Aitkin County گزارش چهار مجموع COVID-19 موارد پس از یک مورد جدید گزارش شد دوشنبه.

در سراسر مینه سوتا 16,372 مردم باید آزمایش مثبت و 10,764 از آنها دیگر نیازی به جدا شده است. روز دوشنبه 488 نفر در بیمارستان بستری شدند و 229 از آنها در بخش مراقبت ويژه.

وزارت بهداشت گزارش شده و نه مرگ و میر بیشتر در مینه سوتا آوردن مجموع به 731.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن