St. Louis County طرح ژوئن 1 'نرم opening' از courthouses مراکز خدمات

مدیر منابع انسانی جیم Gottschald به نام این شهرستان را در برنامه نوبت "اندازه گیری" "محافظه کار" "تدریجی" و "ن

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

مدیر منابع انسانی جیم Gottschald به نام این شهرستان را در برنامه نوبت "اندازه گیری" "محافظه کار" "تدریجی" و "نرم باز" از courthouses و دولت خدمات مراکز در سنت لوئیس کانتی.

"ما در حال رفتن به پرش با هر دو پا" Gottschald گفت: شهرستان کمیسیون در هیئت مدیره کارگاه.

این شهرستان اعلام کرد اضطراری و بسته به ساختمان آن به دسترسی عمومی حدود هشت ماه پیش در اواخر ماه مارس در پیشبرد گسترش COVID-19 در ایالات متحده است.

در یک سیستم افتخار اساس کارکنان انتظار می رود که برای اجرا از طریق یک چک لیست علائم و درجه حرارت خود را با استفاده از no-لمسی مادون قرمز دماسنج ارائه شده توسط این شهرستان است.

ایمنی فیزیکی موانع نصب شده در سراسر شهرستان courthouses در Duluth هیبینگ و ویرجینیا و مراکز خدمات در سراسر شهرستان. ضد عفونی کننده دست و ايستگاه واقع بودن در کانتر.

امکانات هستند به احتمال زیاد به باز کردن سه ساعت در روز برای شروع Gottschald گفت اجازه می دهد زمان برای شهرستان کارکنان به عمیق-ساختمان های پاک به صورت روزانه. شهرستان در حال حاضر با منطقه دادگاه به حل و فصل در یک منسجم بازگشایی است که اجازه می دهد دادگاه و شهرستان به آینه انتظارات که آن را به صورت ماسک و تدابیر دیگر.

در حال حاضر سهشنبه, وجود دارد مقاومت مواجه شد از برخی از کمیسیون.

برخی نمی خواهم که در صورت ماسک تنها "بسیار توصیه می شود" داخلی و مورد نیاز برای مشتریان.

"من می خواهم به مطمئن شوید که کارکنان باید امن ترین محل کار و زمانی که شما کسب و کار خصوصی مانند Super One و Menards نیاز به ماسک, من احساس می کنم که ما باید انجام همان نه تنها برای ترکیبات اما برای ما کارکنان" کمیسر پاتریک بویل, نمایندگی شرقی, Duluth گفت.

"هنگامی که شما به یک مانع است که به اندازه کافی است اما شما باید برای رسیدن به آنجا برای اولین بار" کمیسر بث اولسون, نمایندگی غرب, Duluth گفت. "وجود بالقوه بسیاری از چیزهایی که شما می تواند انجام در ساختمان علاوه بر چهره به چهره تعامل."

Gottschald به نظر می رسید به ترک اتاق را برای یک سختگیرانه تر ماسک پروتکل.

"ما نیاز به رفتن به دادگاه برای حمایت از ما," او گفت:. "ما می توانیم با هم کار می کنند و می آیند تا با یک استراتژی واحد. کسانی که برخی از تدارکات ما در حال کار را از طریق در حال حاضر."

شهرستان هرگز متوقف ارائه خدمات Gottschald گفت و توضیح داد که به تازگی منظقه خدمات در ضبط و proctored امتحانات آنلاین به صورت 911 اعزام داوطلبان ثابت کرده اند که چگونه خلاق و موثر در این شهرستان شده است در ارائه خدمات با وجود سختی یک بیماری همه گیر.

هنوز "واقعیت این است که این تغییر احتمالا اگر نه برای همیشه برای یک زمان بسیار طولانی چگونه کسب و کار ارتباط برقرار کردن با مشتریان و دولت های محلی می تواند شامل می شود که در همان رده" Gottschald گفت.

St. Louis County Courthouse in Virginia (2015 file / News Tribune)

St. Louis County Courthouse در ویرجینیا (2015 file / News Tribune)

پس زود در شهرستان پاسخ آن را به طور مداوم دیده می شود تقریبا 900 از کارکنان خود را "تلفن همراه کار" — یا از خانه و یا محل دیگری است. Gottschald گفت: تغییر در نحوه کار در حال انجام بوده و موثر "بازدارنده" در جلوگیری از گسترش ویروس. او افزود که بسیاری از این کارگران باقی خواهد ماند مگر اینکه خانه ناکارآمدی شناسایی می شوند که آن را بهتر است برای این شهرستان به ارمغان بیاورد کارگران پشت در خانه.

تا کنون هنوز هم وجود دارد 350 کارکنان مشغول به کار در دفاتر سراسر شهرستان. یکی دیگر از 425 کار در این زمینه در هر روز داده می شود.

Gottschald و شهرستان مدیر کوین خاکستری توصیف ایجاد یک درخت تصمیم گیری به منظور وزن quarantining از یک کارمند که تست مثبت یا در معرض ویروس.

هر سناریو از قرار گرفتن در معرض یا در خانه یا محل کار خواهد بود تصمیم بر شایستگی های فردی حقایق آنها گفت. برای مثال یک فرد شاغل در یک جدا شده گوشه ای از یک اتاق با کسی ارائه شناخته شده COVID-19 خطر خواهد بود درمان متفاوت از یک همکار که تا به حال بیشتر از تماس با فرد آلوده.

کارکنان را مجبور به دادن اجازه به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد COVID-19 وضعیت با همکاران و مدیران گفت.

تا کنون یک کارمند در شهرستان شناخته شده به تست مثبت اما فرد "تا به حال نه در دفتر کار می کرد در هر نقطه در طول بحران بهداشت و درمان" خاکستری گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن