St. Louis County جدید راه اندازی خط تلفن برای شهروندان برای اظهار نظر به هیئت مدیره

St. Louis County راه اندازی یک گوشی جدید خط جمعه که اجازه می دهد تا مردم را به ترک پیام برای کمیسیون به توان

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

St. Louis County راه اندازی یک گوشی جدید خط جمعه که اجازه می دهد تا مردم را به ترک پیام برای کمیسیون به توان شهرستان در جلسات هیئت مدیره. این شهرستان شده است در جستجوی راه هایی برای اطمینان از دسترسی عمومی و مشارکت در شهرستان جلسات هیئت مدیره.

از آنجا که هیئت مدیره رفت آنلاین-تنها جلسات چند هفته پیش در طول COVID-19 همه گیر شده است دریافت نظرات عمومی در جلسات آن.

"از همان ابتدا ما مثل همه دولتی واحد در سراسر کشور باید به چالش کشیده شده است برای اطمینان از دسترسی عمومی به جلسات ما در طول این زمان هنگامی که ما نیاز به مردم را به ماندن صفحه اصلی" شهرستان, رئیس هیئت مدیره مایک Jugovich گفت: در انتشار اخبار. "اضافه کردن این خط تلفن می دهد فرصت های جدید به مردم برای رسیدگی به هیئت مدیره و به اشتراک گذاری نظرات خود را حتی اگر آنها یک کامپیوتر است.'

شماره تلفن است (218) 726-2110.

شهروندان دعوت به ترک یک پیام با نظرات خود در مورد موارد در دستور کار جلسات زیر به عنوان به خوبی به عنوان در موضوعات و نه در دستور کار است.

نظرات باید دنبال همان قوانین به عنوان نظرات در جلسات هیئت مدیره: کمتر از پنج دقیقه در ظهر; باید خطاب به کل هیئت مدیره و نه هر فردی کمیسیون; و باید احترام اجتناب از خشونت یا تهدید. پیام هایی که انجام معیارهای مشترک با هیئت مدیره این شهرستان گفت.

نظرات باید بعد از 4 p. m. روز شنبه را شامل می شود در جلسه صبح روز بعد. این هیئت در دیدار دوباره سه شنبه برای یک جلسه آنلاین مستقر در دولوت.

این خط تلفن است که در علاوه بر این به گزینه های موجود از دیدگاه های زنده در جلسات از طریق Webex گره خورده است و همچنین ارسال نظر از طریق ایمیل به publiccomment@stlouiscountymn.gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب