St. Louis County وکیل: 'راهکار' آماده برای رسیدگی به پلیس نیروی مرگبار

سال گذشته روبین خدمت در کنار الیسون در ایالت گروه کاری موظف به پرداختن به این موضوع است. آنها به صرف روز با هم

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

سال گذشته روبین خدمت در کنار الیسون در ایالت گروه کاری موظف به پرداختن به این موضوع است. آنها به صرف روز با هم جلسه شهادت از اجرای قانون کارشناسان و عزادار اعضای خانواده بحث تحقیقی و پیگرد قانونی تکنیک ها و بحث توصیه های عمومی, همه با هدف کاهش نیروی مرگبار برخورد در مینه سوتا است.

"او یک مقدار زیادی از فشار و مسئولیتی که او در حال شکل گرفتن در" روبین گفت که او در صحبت با الیسون چند بار فلوید پس از مرگ است. "شما را به تحسین است که او مایل به انجام آن است. این سختی موارد است."

فلوید را روز یادبود مرگ مشتعل تظاهرات جهانی پس از اطرافیان تصویری نشان داد افسر درک چوین زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. چوین شده و اخراج و بازداشت به اتهام قتل, به عنوان سه دیگر افسران که کمک او را در صحنه است.

این حادثه شده است ملاقات با محکومیت گسترده و تماس های مختلف اقدامات اصلاحات در مینه سوتا سازمان های اجرای قانون دادسراها و در مجلس قانونگذاری ایالتی است که انتظار می رود به reconvene برای یک جلسه ویژه این هفته است.

Mark Rubin

Mark Rubin

"شما نگاه کنید در این ویدئو در این مورد و من هرگز دیده می شود هر چیزی نگران کننده در تمام سال من به عنوان دادستان" روبین گفت: اخبار تریبون. "این فقط ستمکاران. و افرادی که معترض هستند باید شنیده شود."

اما این جنبش نمی کند نیاز به شروع از ابتدا روبین گفت. این گروه در ماه فوریه منتشر شد خلاصه ای از 28 رسمی توصیه و 33 "مراحل عمل" که در آن گفته می شود توسط دولت های محلی و مقامات جامعه برای جلوگیری از تراژدی دیگر.

این گزارش به تشریح فرصت ها برای افسران پلیس به صورت فعال مشارکت با سازمان های جامعه تحت de-تشدید آموزش و دریافت منظم سلامتی چک در میان توصیه های دیگر.

این نشان می دهد سازمان های اجرای قانون باید درخواست ورودی در پلیس استانداردهای از اعضای جامعه, بررسی, استفاده-از-نیروی سیاست و نیاز به افسران به دخالت در زمانی که آنها شاهد نیروی غیر منطقی.

خلاصه تشویق سازمان ها برای ایجاد اوایل برنامه های مداخله ای برای شناسایی و تصحیح "مشکل رفتارهای" با افسران و همچنین راه اندازی محرمانه خدمات مشاوره برای پاسخ اول.

"آنچه ما آمد تا با من فکر می کنم برخی از فوق العاده های اول و دوم مرحله" روبین گفت. "این یک راهکار برای قوه مقننه است. این یک راهکار برای سازمان های اجرای قانون. ما خوش شانس با مأموران اجرای قانون ما در اینجا در دولوت و سنت لوئیس کانتی. من با آنها کار می کرد برای بیش از 40 سال, و آنها فوق العاده اختصاص داده شده اما همه ما می توانید انجام دهید بهتر است."

Minnesota Public Safety Commissioner John Harrington (left) and Attorney General Keith Ellison co-chaired a statewide working group that recently made recommendations aimed at reducing fatal police encounters. The panel, which included St. Louis County Attorney Mark Rubin, met at Fond du Lac Tribal and Community College in October. (File / News Tribune)

مینه سوتا امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون (سمت چپ) و دادستان کل کیت الیسون co-ریاست یک ایالت گروه کاری است که به تازگی ساخته شده توصیه ها با هدف کاهش کشنده پلیس برخورد. پانل که شامل St. Louis County وکیل Mark Rubin, ملاقات در فوند دو لک قبیله ای و کالج در ماه اکتبر. (فایل / News Tribune)

روبین تنها دادستان دیگر از دادستان کل و تنها نماینده از شمال شرقی مینه سوتا به خدمت 18-عضو کار گروه co-ریاست الیسون و امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون.

کمیته برگزار daylong شنوایی در کلوکت در ماه اکتبر نیز شامل قانون اجرای رهبران اتحادیه پلیس رسمی دو قانونگذاران یک قاضی و چند غیر انتفاعی و جامعه طرفداران. آنها بررسی برای چند روز قبل از رسیدن به یک اجماع در توصیه.

"ما نمی توانیم به توافق بر سر همه چیز" روبین گفت. "اما ما به یک اجماع در مورد آنچه که در این سند است. این فوق العاده است نقطه شروع است. متاسفانه, آن را گرفته این وضعیت در مینیاپولیس این برای به دست آوردن توجه بیشتر اما ما به شدت نیاز به توجه بیشتر است."

الیسون و Harrington باید هر دو خطاب به گروه کاری یافته های اخیر در مصاحبه ها و اخبار همایش ها.

"ما یک گروه کامل از توصیه های" الیسون گفت: ملت است. "آن زمان برای قرار دادن آن چیزهایی که به جای به طوری که ما می توانیم تغییر معنی دار."

Minneapolis Police Chief Medaria Arradondo speaks at hearing in Cloquet last October on the issue of use of deadly force by police officers. Arradondo was part of a statewide working group that made a series of recommendations to reduce fatal encounters. (File / News Tribune)

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo صحبت می کند و در شنوایی در کلوکت اکتبر گذشته در مورد مسئله استفاده از نیروی کشنده توسط افسران پلیس. Arradondo بخشی از یک ایالت گروه کاری ساخته شده است که یک سری از توصیه های برای کاهش کشنده برخورد. (فایل / News Tribune)

DFL نمایندگان پیشنهاد کشت از اقدامات قانونی در پی فلوید مرگ از جمله ایجاد یک جدید "غیر قابل توجیه استفاده از زور" جنایت و یک وظیفه قانونی برای افسران همکار به دخالت در بیش از حد نیروی حوادث. آنها همچنین پیشنهاد داشتن دادستانی کل تعقیب تمام کشنده استفاده-از-نیروی حوادث و به دنبال آن را آسان تر برای شهرداری ها نیاز به افسران برای زندگی در شهرهای آنها خدمت می کنند.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz نیز از سوی مجلس به اقدام است. این DFL کنترل خانه اما معلوم نیست چه مایل جمهوری خواه به رهبری سنا خواهد بود به اصلاح اقدامات در این جلسه ویژه که در اصل انتظار به تمرکز بر پیوند و COVID-19 امداد.

تا آنجا که ممکن است تغییرات قانونی روبین گفت: "در حال قوانین رفتن به تغییر قلب و ذهن? احتمالا نه. اما ما حداقل امیدوارم که قوانین ما مبتنی بر فضیلت و شاید این کمک خواهد کرد که حرکت مردم در مسیر درست است."

روبین گفت: کار گروه تجربه چپ او را با انواع مختلفی از دیدگاه های جدید از "عقل بزرگ و شور و شوق زیادی" از مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo به "حکیم صدا" از کلارنس کاستیا که برادرزاده Philando کشته شد توسط شاهین ارتفاعات, مینه سوتا, افسر پلیس در سال 2016.

"من فکر می کنم من واقعا آموخته می شود بیشتر احترام شنونده" روبین گفت. "این خوب است برای گوش دادن و نه به نظر شخصی خود را ارائه و یا قضاوت یا ارزیابی است. اگر ما می توانید انجام دهید که ما می توانید سعی کنید به درک که در آن فرد دیگری از آینده است."

خواندن خلاصه گزارش و توصیه های از کار گروه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب