Srinu Bugatha تعقیب او رویاهای المپیک

از مزارع برنج از Gajapathinagaram در Vizianagaram (Andhra Pradesh), دونده ماراتن Srinu Bugatha را آغاز کرده و

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

از مزارع برنج از Gajapathinagaram در Vizianagaram (Andhra Pradesh), دونده ماراتن Srinu Bugatha را آغاز کرده و در سفر به تعقیب رویای خود را از ساخت آن را به بازی های المپیک توکیو.

27-year-old Srinu, متولد در یک کشاورز و خانواده در خانه و گرفتن یک استراحت از ارتش موسسه ورزشی (پونه) به دلیل مستند آگاهانه چالش بزرگ پیش رو است. اما Srinu نیز با اعتماد به نفس داده خود را سازگار اجرای برنامه از جمله بهترین مدال طلا برنده شدن تلاش 2:18.36 در بمبئی ماراتن در دسته نخبگان این ژانویه (مقدماتی المپیک هنجار است 2:11.30).

نا امید

او نا امید از دست رفته در یک مقدماتی المپیک رویداد در اسپانیا در ماه مارس امسال و همچنین این فرصت را به قطار در دره ریفت در کنیا که به تولید 90 درصد از ورزشکاران کنیا.

"با این بازی های المپیک سال آینده به تعویق افتاد, من امیدوارم که من به چند شانس بیشتری برای واجد شرایط گفت:" در یک چت با هندو.

"من سپاسگزار به مقامات ارشد در AIS و به راجش Vetcha بنیانگذار حیدرآباد دونده برای همه حمایت. امیدوارم من را قطع گفت:" دونده را پوشش می دهد که فاصله 180kms به طور متوسط در هفته در زمان عادی و در حال حاضر در مستند در مورد 130kms پس Vizianagaram بود برای یک زمان بسیار طولانی در منطقه سبز است.

مربی Subedar K. C. Ramu در AIS (خودش سابق هند ماراتن قهرمان) گفت که آنها در حال انتظار برای المپیک هنجارهای پس از به تعویق افتادن و دوباره به برنامه آموزش به زودی به اطمینان حاصل شود که Srinu بازگشته است در بهترین حالت خود. "من مطمئن هستم که او می تواند تاثیر," او اضافه شده است.

در جاده ها به صلاحیت Srinu نیاز به شکستن 42 ساله رکورد 2:12.00 مجموعه بزرگ Shivnath سینگ در سال 1978 در Jalandhar.

برخی از Srinu عمده برنده شامل یک ماراتن کامل برنز در رده در سال 2018 بمبئی ماراتن به دنبال طلا هر سال آینده در نیمه ماراتن در همان رویداد شعر دهلی ماراتن و TCS 25K اجرا در کلکته. Srinu, که تماشای ویدئوها از بزرگان مانند Kenenisa بکل, Eliud Kipchogu است که ساخت تمام تلاش خود را به ترک تمبر در جهان از ماراتن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب