صنوبر و گل و نحیف ادریسی برگ و درخت جوانه در چمن

یک: من خبر بزرگ: هیچ چیز اشتباه است. آیا می دانید که درختان صنوبر و دیگر درختان همیشه سبز و تولید گل ؟ خشک اشی

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

یک: من خبر بزرگ: هیچ چیز اشتباه است. آیا می دانید که درختان صنوبر و دیگر درختان همیشه سبز و تولید گل ؟ خشک اشیاء در شعبه راهنمایی شکوفه های پژمرده از این سال بلوم.

هنگامی که ما فکر می کنم از گل ما فکر می کنم از چیزی رنگارنگ و زیبا. اکثر درختان را تولید گل اما بسیاری از نمی زرق و برق دار به جای آن ظاهر می شود به سبز یا قهوه ای و به دور بماند تا زمانی که آنها در نتیجه دانه است که بیشتر قابل توجه است.

درختان صنوبر را جداگانه گلهای نر و ماده بر روی همان درخت است. خشک سازه در شعبه راهنمایی در عکس شما نر و گل آن ریخته و دانه گرده زودتر و در نهایت خشک شدن و سقوط کردن. خود درخت گرده رسیده گل زن است که منجر به شروع حداقل یک "مخروط کاج" تشکیل شده است که مخروط سبز شکل در نوک شاخه دیگر. این مخروط در نهایت تولید دانه ها در داخل.

پس این همه بخشی از درخت دایره زندگی است. Spruces نمی تولید گل و مخروط هر سال همین دلیل است که شما ممکن است متوجه نیست آن را قبل از. برخی از سال ها سنگین گل یا بذر سال برای درختان.

س: هر سال من سفید آنابل ادریسی گیاهان شروع و سپس برگ های توسعه لبه های ترد و برگ نگاه پاره پاره. چه هستم من انجام شده ؟ — Casselton N. D.

مرتبط:

یک: آنابل ادریسی با آن بزرگ و سفید و خوشه هایی از گل های نسبتا مناقصه برگ. شاخ و برگ بزرگ است و تا حدی نرم است که باعث می شود آن را در معرض عناصر.

این نرم برگ ها اغلب تحت تاثیر باد و رطوبت کم و آب و هوا-عوامل مرتبط با آن است که باعث ترد و لبه های پاره پاره به دنبال برگ. حشرات تغذیه می تواند کمک نیز می باشد.

کلمه "ادریسی" به معنی "آب ، برای نگه داشتن شاخ و برگ سالم آن کمک می کند تا به ارائه ادریسی درختچه با مقدار زیادی از آب است. شروع کار ماس ذغال سنگ نارس به خاک اطراف ادریسی را که خاک کمتر جمع و جور و تر ادریسی پسند در حالی که اضافه کردن یک رطوبت-برگزاری جزء.

مالچ در اطراف خود ادریسی با 3 تا 5 اینچ از پوست درخت خرد شده را حفظ خواهد کرد خاک سرد و مرطوب. به عنوان برگ ها در بهار اتفاق می افتند شما ممکن است مانیتور برای حشرات که ممکن است باعث شاخ و برگ مشکلات ، خوب آلی حشره کش برای نگه داشتن در دست است spinosad.

س: این بهار من برداشته و یک مادر بیمار quaking aspen و در حال حاضر من هولناک با شاخه های کوچک جوانه سراسر حیاط. منابع اینترنت به نظر می رسد به توافق برسند فقط به توده یونجه یا کاه و کشیدن آنها را بارها و بارها و آنها را از بین برود و یا اسپری آنها را با مواد شیمیایی. جوانه می آیند تا تنها یک هفته پس از درو. من هیچ مشکلی با کشیدن زنی یا پاشش اما می خواهم بدانم اگر شما هر گونه مشاوره ؟ — فارگو.

یک: به عنوان طولانی به عنوان "مادر" درخت از بین رفته است, استفاده صحیح از چمن و علف های هرز علف کش ها در نهایت کاهش جوانه به عنوان کشیدن و درو. نگه داشتن جوانه از برقراری مهم است به طوری زیرزمینی ریشه در نهایت تجزیه. اگر کمی درختان مجاز به ایجاد آنها تغذیه زیرزمینی ریشه نگه داشتن سیستم زنده است.

چند پمپاژ-توقف مواد شیمیایی در بازار هستند اما گزارش های بسیاری ثابت کرده اند آنها ناموفق در نگه داشتن کمی جوانه مانند این از ظاهر تا در چمن. به عنوان با بسیاری از چیزهایی که در باغبانی و پشتکار کلید است.

بایگانی: جزئیات بیشتر از همین Kinzler را فیلدینگ سوالات ستون

اگر شما یک باغبانی و یا مراقبت از چمن, سوال, ایمیل همین Kinzler, NDSU فرمت-Cass County, در kinzlerd@casscountynd.gov تماس بگیرید و یا 701-241-5707. پرسش و پاسخ با درخواست تجدید نظر گسترده ممکن است منتشر شود پس لطفا خود را شامل نام شهر و دولت برای مشاوره مناسب.

آخرین مطالب