وزیر ورزش Rijiju می گوید برتر مراکز ورزش باز خواهد شد پس از مستند

برنامه در محل برای شروع آموزش در فضای باز در برتر مراکز در هند در اواخر این ماه و وزیر ورزش Kiren Rijiju گفت:

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

برنامه در محل برای شروع آموزش در فضای باز در برتر مراکز در هند در اواخر این ماه و وزیر ورزش Kiren Rijiju گفت: دولت تا به حال به آج دقیق راه برای اطمینان حاصل شود که ورزشکاران باقی مانده از COVID-19.

آقای Rijiju در حال حاضر گفت که وزارت او بود ابداع یک طرح به صورت مرحله به مرحله از سرگیری ملی اردوهای المپیک-محدود ورزشکاران شروع با ورزشکاران در حال حاضر بر اساس در NIS پاتیالا و سای مرکز در بنگلور تا پایان این ماه است.

"یک نقشه راه آماده شده است. اگر چیزی اتفاق می افتد به بالای ورزشکاران از آن خواهد شد یک شکست و بنابراین ما مراقب هستند و به همین دلیل هیچ مثبت coronavirus موارد برای ورزشکاران ما تا حال حاضر. بازیکنان افتخار کشور ما و بنابراین ما نمی توانیم خطر هر چیزی" آقای Rijiju گفت.

"پزشکی و کارشناسان کمیته فنی در حال کار برای شروع همه چیز. ما باید شروع به آماده NIS پاتیالا دهلی IG ورزشگاه سای مراکز ورزشی مراکز باز خواهد شد پس از مستند" او با بیان شد که در هند امروز.

همچنین بخوانید: همه ملی اردوگاه به جز کسانی که در آماده سازی برای بازی های المپیک به تعویق افتاد: Rijiju

Coronavirus-اجباری در سراسر کشور مستند که تمدید شده است تا مارس 17, مجبور, ورزشی, وزارت, به تاخیر در از سرگیری اردوگاه های آموزشی در SAI مراکز.

بازی های المپیک ورزشکاران به اولویت

آقای Rijiju گفت: اولویت داده خواهد شد و به ورزشکاران واجد شرایط برای بازی های المپیک توکیو یا کسانی که باید برای مقدماتی المپیک. او گفت: ورزشکاران دیگر ممکن است مجبور به صبر کنید تا حداقل سپتامبر اما افزود که این نباید آنها را نا امید به عنوان هر کس می خواهد دوباره به این زمینه در صورت برنامه ریزی شده.

"بازیکنان درخواست اجازه می دهد آنها را به بازی. اما هر کس نمی تواند اجازه داده می شود با هم به عنوان این امر می تواند مخاطره آمیز و بنابراین ورزشکاران برتر که واجد شرایط برای بازی های المپیک یا باید برای مسابقات مقدماتی خواهد بود و ترجیح داده می شود.

"بدون نیاز به غمگین برای ورزشکاران دیگر. فدراسیون درخواست و من می دانم که چگونه خسته کننده آن است و بدون ورزش اما این چالش برای همه است و ما باید صبر کنیم.ما در حال برنامه ریزی است که در شیوه و نقشه راه آماده است."

آقای Rijiju همچنین مطمئن باشید که تمام بازیکنان و مربیان خواهد بود پس از نگاه و آنها را نمی توان از چپ به رنج می برند در این زمان دشوار است.

"مربیان خارجی استفاده می شود در روش های مختلف آنها پرداخت می شود. هیچ کس نباید محروم از حقوق و دستمزد در این شرایط دشوار است. جوانه زدن بازیکنان به خانه رفته اند و ما آنها را دوباره ما را به انجام کاری برای آنهایی که نیازمند به طوری که آنها نمی بسیار رنج می برند."

او گفت که دولت نیز کمک خواهد کرد که ورزش ملی فدراسیون.

"نه تنها ورزش زندگی تغییر کرده است. ورزشی نیز خواهد آمد تا در یک راه جدید است. ما را به برنامه ریزی برای ایجاد ورزشی جالب تر بدون فن. استادیوم در آینده نخواهد بود پر از طرفداران. IPL غنی و دریافت درآمد از تلویزیون اما دیگران وجود دارد که نیاز به کمک. ما کمک خواهد کرد که کسانی که ورزش و فدراسیون.

"ورزش یک صنعت و اشتغال بخش. وجود دارد رفتن به ضرر و زیان به دلیل مستند اما ما با در نظر گرفتن محاسبه اقدامات است. ما اهداف و می خواهید هند به میان بالا 10 ملل در نظر برنده مدال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب