'برخی از مردم فکر می کنم ساختمان معبد را از بین بردن Covid': Sharad Pawar در رم معبد اعتماد تثبیت تاریخ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 9:09:26 pm NCP رئیس Sharad Pawar. یک روز

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 9:09:26 pm
sharad pawar on ram temple, prime minister narendra modi, Ram temple Trust, bhoomi pujan, Babri Masjid site, ram temple verdict, Ayodhya news, indian express news NCP رئیس Sharad Pawar.

یک روز پس از Ram Janmabhoomi Teerth Kshetra اعتماد دعوت نارندرا نخست وزیر به ذخیره کردن پایه و اساس سنگ از یک رم معبد در ایودیا های ملی حزب کنگره (NCP) رئیس Sharad Pawar روز یکشنبه گفت: برخی از مردم فکر می کنم ساخت یک معبد کمک خواهد کرد از بین بردن COVID-19 بیماری همه گیر.

"ریشه کنی COVID-19 است اولویت دولت ماهاراشترا اما برخی از مردم فکر می کنم ساخت یک معبد کمک خواهد کرد که در آن کاهش" Pawar به خبرنگاران گفت: در سولاپور خبرگزاری PTI گزارش شده است. این NCP supremo گفت: این که خواسته درباره تاریخ پیشنهادی برای تخمگذار پایه و اساس سنگ برای رم معبد.

اعتماد ملاقات روز شنبه برای تصمیم گیری در مورد تاریخ ساخت معبد در سایت در ایودیا که در آن ببری مسجد یک بار ایستاده بود. ساخت این معبد که قرار بود برای شروع چند ماه پیش بود به تعویق افتاد در حساب از coronavirus ناشی از مستند در ماه مارس است.

Mahant کمال Nayan Das, سخنگوی رم Mandir اعتماد رئیس جمهور Nritya گوپال داس و گفت: "ما پیشنهاد دو فرخنده خرما — اوت 3 و 5 — برای سفر نخست وزیر بر اساس محاسبات از حرکات ستارگان و سیارات است."

"کل کشور است از این نظر که آن را (bhoomi pujan) باید انجام شود با نخست وزیر گفت:" Kameshwar Chaupal یکی از 15 عضو از اعتماد. او گفت: ساخت و ساز آغاز خواهد شد هنگامی که نخست وزیر بداند آن جا پس با توجه به این وضعیت در کشور در مرز و همه گیر.

در اوت 5 علامت یک سال از abrogation از ماده 370 و انشعاب از ایالت جامو و کشمیر را به دو سرزمین های اتحادیه.

در ماه نوامبر سال 2019 سه ماه پس از abrogation از ماده 370 پنج قاضی قانون اساسی نیمکت دیوان عالی کارگردانی که مورد مناقشه Ram Janmabhoomi-ببری مسجد سایت بود دست به یک مرکز منصوب اعتماد برای ساخت یک معبد و مسلمانان داده می شود جایگزین 5 هکتار در سایت برای مسجد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب