برخی از Northland کسب و کار قرار دادن یک توقف کامل بازگشایی با استناد به نگرانی های بهداشت عمومی

حفظ ایمنی کارکنان و مشتریان است که نیروی محرکه چندین صاحبان کسب و کار تصمیم به نگه داشتن مشتریان خود را از موس

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

حفظ ایمنی کارکنان و مشتریان است که نیروی محرکه چندین صاحبان کسب و کار تصمیم به نگه داشتن مشتریان خود را از موسسات و همچنان با تکیه بر تحویل و منظقه سفارشات.

میله, رستوران ها سالن مو و بیشتر اجازه داده شد برای باز کردن در ویسکانسین بیش از یک هفته پیش و پس از دولت به دیوان عالی کشور زده کردن رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' امن تر-در-خانه سفارش.

در محله مینه سوتا مغازه ها اجازه داده شد برای باز کردن در هفته گذشته اگر آنها به حال یک طرح ایمنی در محل. رستوران ها و کافه ها می توانید قبول مشتریان دوباره شروع ژوئن 1, اما تنها در مناطق صندلی در فضای باز با استفاده از جداول 6 فوت از هم جدا.

Great Lakes Candy Kitchen won't be opening its building to the public for quite some time – likely until a vaccine is found. Instead, they're opting to do curbside pickup and deliveries, which has proven to be successful. Although this non-reopening may impact profits, the owner Andy Matson would rather be cautious and not have any risk to his employees and the public. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دریاچه های بزرگ آب نبات آشپزخانه نمی تواند باز کردن ساختمان خود را به این مکان برای مدتی – به احتمال زیاد تا یک واکسن است در بر داشت. آنها در حال امید بستن برای انجام منظقه وانت و تحویل آن ثابت کرده است که موفق خواهد بود. اگر چه این عدم بازگشایی ممکن است تاثیر سود صاحب اندی Matson نه محتاط و نه هر گونه خطر برای کارکنان خود را ، (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

بزرگ! دریاچه ها و آب نبات در آشپزخانه چاقو رودخانه گمراهان در کنار احتیاط. آنها در حال نگه داشتن درهای بسته به خود را داخل منطقه خرید و چسبیده با تحویل و منظقه سفارشات گفت: Andy Matson که صاحب مغازه در کنار همسرش Chelsy Whittington.

این یک تصمیم گیری را تحت تاثیر قرار Matson تمایل به دقت و توجه. آب نبات آشپزخانه فروشگاه بیش از حد کوچک است که تنها در حدود یک تا دو نفر اجازه داده می شود در صورتی اجتماعی فاصله دستورالعمل دنبال شد, او گفت:.

"اگر ... تنها یک نفر در یک زمان یا دو نفر (اجازه داده شد در) من احساس می شد و شاید برخی از احساسات صدمه دیده است" Matson گفت. "این هیجان انگیز برای یک خانواده با بچه ها به در آمده و به اطراف نگاه کنید ... و وقت خود و انتخاب کردن آنچه آنها می خواهند."

Great Lakes Candy Kitchen in Knife River offers online orders with curbside pick-up. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دریاچه های بزرگ آب نبات آشپزخانه در چاقوی رودخانه ارائه می دهد آنلاین سفارشات با منظقه انتخاب کنید تا. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

محدود در فروشگاه خرید خواهد شد به احتمال زیاد صدمه دیده خود سود اما Matson گفت: او را یک ارزش بالاتر در مشتری و ایمنی کارکنان.

پس از شروع فروش آنلاین در اواخر آوریل Matons گفت: خرید و فروش شده اند "شگفت انگیزی خوب" اما هنوز هم قابل مقایسه با سال های گذشته است.

او مطمئن نیست که آنها را بازگشایی شده است. اگر یک واکسن به طور گسترده ای در دسترس, سپس, او احساس راحت بازگشایی مغازه.

قبل از همه گیر آنها به طور معمول تا به حال حدود 20 نفر مشغول به کار در طول روز با هفت نفر از آنها ساخت آب نبات. در حال حاضر آن را فقط Matson و Whittington به عنوان به خوبی به عنوان برخی دیگر از کارکنان که کار انفرادی حصول اطمینان از تعاملات شخصی محدود در آب نبات ،

Great Lakes Candy Kitchen owner Andy Matson places a completed order on the porch for pick-up. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دریاچه های بزرگ آب نبات آشپزخانه مالک اندی Matson اماکن تکمیل سفارش در ایوان برای انتخاب کنید تا. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

آنها همچنین مجهز خود ایوان با خرک جداول اجازه می دهد تا برای آسان سفارش وانت. آنها تنها به ارائه وانت دوشنبه از طریق شنبه ها هر چند که ممکن است گسترش در آینده است.

"من می دانم که برخی از مردم وجود دارد که لذت بردن از آینده و نگاه کردن به اطراف. (اما) هر کس می داند که همه چیز را کمی متفاوت در حال حاضر," او گفت:.

برتر را سرو سالن که توسط زمین سوار آبجوسازی اجازه داده شد برای باز کردن بیش از یک هفته پیش, اما آن را چسبیده با carryout سفارشات و به زودی باز در فضای taproom در آن جشنواره زمینه گفت: Brad نلسون مدیر برندها.

فضای taproom خواهد شد که کوره برای پخت و پز و گچ نشانه گذاری در روی زمین به نمایش اجتماعی-فاصله توصیه و آن را به سرویس های داخلی taproom را در کنار درب. آب و هوا اجازه چارلی پار انجام خواهد شد و هر جمعه در منزل taproom, Nelson گفت.

هر کس می خواهد نیاز به پوشیدن ماسک با ماسک ها برای خرید در دسترس است.

مطالعات متعدد علمی پیدا بالاتر نرخ انتقال در فضاهای بسته تحت تاثیر تصمیم خود را برای نگه داشتن محیط داخل taproom بسته نلسون گفت.

"اینجا امن ترین راه برای انجام آن است و ما خوش شانس ما این فضا را که اتفاق می افتد," او گفت:. "ما واقعا هیجان زده است. اما ما می خواهیم به (دریافت) آن را به عنوان نزدیک به عنوان ما می توانیم به عنوان یک صفر خطر برای مردم را به لذت بردن از برخی از زمان با هم و برخی از موسیقی زنده است."

همچنین در برتر تشنه بت پرست دم یک کارخانه آبجو و پیتزا محل باقی مانده است بسته به در فروشگاه ناهار خوری با وجود داشتن گزینه برای بیش از یک هفته است.

صاحب استیو Knauss گفت: وقت اضافی مورد استفاده قرار گرفت به منظور توسعه امن بازگشایی استراتژی است. کسب و کار برنامه ریزی شده است برای بازگشایی در حدود 15 درصد ظرفیت سه شنبه.

"ما در حال تلاش برای معقول باشد, ما در حال تلاش برای هوشمند در مورد آن" Knauss گفت. "ویسکانسین دادگاه عالی را ندارد هوشمند حرکت می کند. آنها در واقع یک راش حرکت می کند."

کسب و کار دریافت کرده است حمایت قاطع از مشتریان در مورد تصمیم به نگه داشتن در بازگشایی مجدد Knauss گفت. او نگران از دست دادن هر مشتری پایه و اضافه کرد که مشتریان به طور کلی "بسیار مدنی فکر."

بخشی از این تصمیم به نگه داشتن در یک جزئی بازگشایی شد و با توجه به این واقعیت است که بخش قابل ملاحظه ای از این رستوران مشتریان از خارج از این منطقه است.

"هنگامی که شما شروع به گرفتن مردم از خارج از منطقه شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما در حال حفاظت از کارکنان خود را و محافظت از مشتریان خود را به عنوان" Knauss گفت.

در بخشی از بازگشایی حدود 25-30 مردم اجازه خواهد داشت به در رستوران در یک زمان و مشتریان خواسته خواهد شد به تماس برای رزرو. جداول خالی را جدا طرفین از یکدیگر و کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک. بر خلاف معمول ناهار خوری در تجربه مشتریان خواهد شد انتظار می رود به ترک پس از حدود یک ساعت و نیم است.

در حالی که Knauss می خواهم مشتریان به پوشیدن ماسک زمانی که آنها در حال غذا خوردن نیست, او گفت: آن را به تماس خود را. با نگاه به آینده Knauss گفت که او نگران بازگشایی با استناد به پاکیزگی استانداردهای در حال حاضر ریشه دوانده در کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن