برخی از پروازها از هند به احتمال زیاد 'به زودی' به صورت سرخپوستان با مجوز معتبر: امارات متحده عربی سفیر

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:33:32 pm دولت هند آغاز Vande بهارات ماموریت در مار

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:33:32 pm
coronavirus flights, flights ban coronavirus, coronavirus lockdown air travel, دولت هند آغاز Vande بهارات ماموریت در مارس 6 که تحت آن هوا هند و خصوصی هند حمل شده اند عامل برنامه ریزی بازگشت پرواز برای سرخپوستان گیر کرده در خارج از کشور در طول این بیماری همه گیر.

برخی از پروازها به احتمال زیاد عمل از هند به درهم "به زودی" برای سرخپوستان داشتن مدرک معتبر اقامت یا اجازه کار برای امارات متحده عربی سفیر خود در اینجا Ahmed Al البناء روز چهارشنبه گفت:.

هند به حالت تعلیق در همه برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری در 23 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از مسافران را با استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقاضا از سرگیری بین المللی پروازهای مسافری از هند به امارات متحده عربی و دیگر کشورهای خارجی است.

"یک سوال پرسید: در چه مورد اتباع هند که در هند و آنها را معتبر اقامت و معتبر اجازه کار برای امارات متحده عربی ؟ زمانی که آنها می توانند پرواز بازگشت از هند به امارات متحده عربی؟" Al البناء گفت: در طول یک وبینار برگزار شده توسط دکترا اتاق بازرگانی است.

"مشکل این است که در امارات متحده عربی. مشکل در واقع یا نقطه ای است در هند. هند باز نشده تا خود فرودگاه. آنها اجازه نمی دهد حامل های خارجی برای پرواز به هند," او اضافه شده است.

او گفت: امارات متحده عربی شده است صحبت و مشاوره با وزارت امور خارجی (MEA) و با وزارت حمل و نقل هوایی عمران (MOCA) در این زمینه است.

"امیدوارم به زودی ما خواهد بود قادر به غلبه بر آن و وجود خواهد داشت برخی از عملیات های اختصاص داده شده به کسانی که سرخپوستان که در هند با مدرک معتبر اقامت و اجازه کار و ICA (فدرال قدرت برای هویت و تابعیت) تصویب و COVID-19 تست PCR قادر به سفر از هند به درهم," او اضافه شده است.

او گفت: امارات متحده عربی باز کرده است آن فرودگاه است. "ما اجازه می دهد تا بازدید کنندگان و ساکنان به امارات متحده عربی به دو شرط: یکی این است که آنها نیاز به یک ICA تصویب. آنها به درخواست آنلاین. آن است که بسیار ساده است. آنها جزئیات و تمام. و آنها ICA تصویب" او ذکر شده است.

شماره دو این است که آنها نیاز به COVID-19 تست PCR انجام می شود بیش از 96 ساعت از تاریخ ورود خود را در امارات متحده عربی اشاره کرد.

دولت هند آغاز Vande بهارات ماموریت در مارس 6 که تحت آن هوا هند و خصوصی هند حمل شده اند عامل برنامه ریزی بازگشت پرواز برای سرخپوستان گیر کرده در خارج از کشور در طول این بیماری همه گیر.

حامل های خارجی نیز انجام برنامه ریزی بازگشت پرواز برای شهروندان خود از مارس 23. "ما fly cargo پرواز به هند است. هندی حامل پرواز از هند به درهم برای بازگشت از سرخپوستان که در امارات متحده عربی به بازگشت به هند است. دیگر از آن, هیچ هواپیمایی تجاری عامل از امارات متحده عربی و یا برای آن واقعیت از هر نقطه در جهان به هند با توجه به بسته شدن فرودگاه ها در هند" گفت: Al البناء.

فرودگاه اقتدار هند رئیس Arvind سینگ گفت: در جولای 2 که هند در مذاکرات با آمریکا و کانادا و کشورهای اروپایی و خلیج فارس مناطق برای ایجاد فرد دو جانبه حباب است که اجازه خواهد داد که شرکت های هواپیمایی هر کشور در این پیمان به کار پروازهای بین المللی.

هواپیمایی وزیر Hardeep سینگ پوری تا به حال در تاریخ 20 ژوئن گفت که این دولت شروع به فکر کردن در از سر گیری برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری در اواسط ماه جولای هنگامی که آن را انتظار داخلی ترافیک هوایی برای رسیدن به 50-55 درصد از سطح قبل از coronavirus.

پس از حدود دو ماه تعلیق برای مبارزه با شیوع کروناویروس دولت از سر گرفته برنامه ریزی شده داخلی پروازهای مسافری در مه 25.

اما آن را تا به حال پس از آن مجاز به شرکت های هواپیمایی برای کار با حداکثر 33 درصد از آنها قبل از COVID پرواز. این مکا افزایش محدودیت در ژوئن 26 از 33 درصد به 45 درصد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب