Somdev Devvarman می پذیرد رجا چالش

Somdev Devvarman — بازی های آسیایی و بازی های کشورهای مشترک المنافع مدال طلای دو بار NCAA قهرمان که به یک حرفه

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

Somdev Devvarman — بازی های آسیایی و بازی های کشورهای مشترک المنافع مدال طلای دو بار NCAA قهرمان که به یک حرفه ای-بهترین رتبه 62 در تنیس جهان — پذیرفته شده "هر گونه چالش از هر کریکت" در Instagram نشان می دهد چای با رجابه میزبانی Purav رجا.

حتی اگر 35 ساله Devvarman است بازنشسته و از بازی او کاملا ورزشی و با اعتماد به نفس در پذیرش این پیشنهاد از رجا که نامیده می شوند او را "اصلح ورزشکار" برای هر چالش تناسب اندام توسط هر کریکت.

Devvarman ایستاده بود به صورت مستقیم-from-the-heart پاسخ.

پذیرش درخواست برای یک تور از خانه خود Devvarman نشان داد که نقاشی های خود را و خوش افتخار هنرمند نیز هست.

عدم اعتماد

وقتی پرسیده شد که در مورد پیشنهاد ملی آکادمی تنیس تبدیل شدن به یک غیر استارت Devvarman استدلال که آن را به دلیل "عدم شفافیت و عدم اعتماد".

به نام به قاضی نشان می دهد پیشین جام دیویس کاپیتان Mahesh Bhupathi پذیرفته Rohan Bopanna درخواست — او همچنین بخشی از نشان می دهد — برای انتخاب او به عنوان برنده. Bhupathi قرار داده و سپس پتانسیل Karman Thandi به عنوان شماره 75 از نظر رتبه.

"One last roar با هم" گفت: Bhupathi در رابطه عشق و نفرت با Leander Paes برای بیش از 20 سال و واجد شرایط آن بیشتر گفت: "دیجیتالی".

خواسته در مورد آینده نمایش گفتگو با اوت Bhupathi گفت: "زمان نخست تلویزیون" به عنوان رجا توانسته است به آن میزبان با قابل توجهی حرفه ای و وقار و پر جنب و جوش, سرعت.

Bopanna به دو بیرون از 10 برای AITA مالی شفافیت. او همچنین به نام Devvarman به عنوان یک آینده جام دیویس کاپیتان تیم. Bopanna خود را هر چند که انتخاب کردن برای physio اگر وجود دارد یک بازی شیر یا خط بین کاپیتان و فیزیوتراپی برای این تیم است.

Bopanna همچنین انتخاب M. S. Dhoni به عنوان شرکت برای شروع نخست وزیر برای ناهار و آمیتا باچان برای بیابان و گفت که او می تواند سپس به بحث در مورد ورزش, سیاست و سرگرمی با آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن