در شهر کوچک در ایالت مینه سوتا شهردار استعفا داد پس از Facebook پست در مورد معترضان

BLACKDUCK, Minn. -- رودی پچ استعفا داد به عنوان شهردار Blackduck اواخر بعد از ظهر دوشنبه, ژوئن 1 قبل برنامه ر

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

BLACKDUCK, Minn. -- رودی پچ استعفا داد به عنوان شهردار Blackduck اواخر بعد از ظهر دوشنبه, ژوئن 1 قبل برنامه ریزی یک جلسه اضطراری شورای شهر.

این شورا در اصل برنامه ریزی یک جلسه اضطراری برای 6 بعد از ظهر روز دوشنبه برای رسیدگی به یک الگوی رفتاری است که پچ نوشته شده در Facebook صفحه بیش از آخر هفته. که جلسه برگزار می شود, در تالار شهر با محدودیت از 10 شرکت کنندگان به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. بعد از آن موکول برای Blackduck فرعی پارک به طوری که بیشتر مردم می توانند شرکت کنند.

اما این نشست لغو شد در اواخر بعد از ظهر زمانی که پچ ارائه نامه خود از استعفای.

پچ مشترک یک الگوی رفتاری در Facebook صفحه بیش از آخر هفته نشان داد که خون تحت پوشش خودرو با عنوان: "من نمی دانم منظور شما از معترضان در اتوبان. من از طریق هیچ مشکل."

A screen shot of a meme posted by the mayor of Blackduck, Minn. The post has since been taken down and the mayor has resigned.

یک اسکرین شات از یک الگوی رفتاری نوشته شده توسط شهردار Blackduck, Minn. پست شده در نظر گرفته شود و شهردار استعفا داد.

این هفته دوقلو شهرستانها دیده است شبانه اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس مارس 25. اعتراضات به شهرستانها منطقه ای و همچنین شهرهای بزرگ شهری در سراسر کشور.

پست بعد گرفته شده اما اسیر عکس روی صفحه نمایش از آن را به اشتراک گذاشته شد در صفحات دیگر.

در نامه خود پچ نوشت که او متاسفانه استعفا داد و امیدوار است که شورای شهر را "خوب نژادپرستی آموزش سیاست."

در اینجا متن پچ نامه:

"من شده اند یک شهرستان رسمی برای 8 سال گذشته و سعی کنید به نگاه کردن برای بهترین بهره را از این شهر است. من ساخته شده یک اشتباه در به اشتراک گذاری یک پست بدون چارچوب درست در پشت آن. پست با اشاره به مکالمه من شب قبل از. من در سراسر این پست روز بعد و می خواستم به آن را به اشتراک با آن شخص. من نمی خواهم در این پست. من ندیدم طنز در پست. آن را به معنای شد فردی به رسمیت شناختن چقدر بد آن می تواند به درایو را از طریق معترضان. و همچنین اگر شما در حال رفتن به, اعتراض به انجام این کار با خیال راحت از آنجا که این می تواند اتفاق می افتد."

پچ همچنین توضیح داد که او در پاسخ اول خود "من سعی می کنم برای صرفه جویی در زندگی می کند و نه آنها را. . . تظاهرات می توانید انجام دهید ارسال یک پیام قوی. من می خواهم برای همه به کار با هم به عنوان یک تیم. من اعتقاد دارم که تمام زندگی مهم است. من می خواهم برای دریافت آموزش های موجود برای خودم و هر کسی که علاقه به یادگیری بیشتر در مورد نژادپرستی را بهتر برای جامعه ما و جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب