Shuttlers پشت در دادگاه

بعد از یک غیبت طولانی از دادگاه بدمینتون مجبور coronavirus همه گیر آجی Jayaram, Tanvi Lad و چند کارناتاکا بازی

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

بعد از یک غیبت طولانی از دادگاه بدمینتون مجبور coronavirus همه گیر آجی Jayaram, Tanvi Lad و چند کارناتاکا بازیکنان بازگشت به آموزش در اینجا. این shuttlers خوشحال شدند به قرار دادن در کار در KBA آکادمی در کنار سر مربی و المپیک Anup Sridhar.

اقدامات پیشگیرانه مانند فاصله منظم استفاده از مواد ضد عفونی کننده و حرارت چک شد در محل. تنها مجرد عمل شد مجاز به اطمینان حاصل شود که فاصله مناسب نگهداری می شد.

Tanvi و Sridhar اظهار داشت که با پوشیدن ماسک امکان پذیر نخواهد بود با توجه به اینکه بدمینتون فیزیکی اعمال ،

Tanvi های 2019 کرواتی بین المللی runner-up, گفت:, "آن را به عقب پس از یک فاصله دو ماه. ما مقدار زیادی از آموزش تناسب اندام در مستند — از طریق جلسات آنلاین با Sridhar. این تضمین است که ما آمادگی جسمانی رنج می برند نیست."

مصرف آن را آهسته

Sridhar توضیح داد که از بازیکنان زنگ زده کمی بهتر آن است که همه چیز را آهسته. "هدف فوری است که به تدریج بازیکنان به تناسب اندام است. مچ پا و پشت و شانه ها حساس خواهد بود در حال حاضر با توجه به اخراج و بنابراین در معرض آسیب" Sridhar گفت:, و اضافه کرد که آن را حداقل دو ماه برای بازیکنان برای تبدیل شدن به مسابقه مناسب است.

به عنوان مورد با چند ورزش حرفه ای, جاده پیش رو در شرایط مسابقات اقدام نامشخص باقی مانده است. طبق تقویم منتشر شده توسط فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF), مسابقات بین المللی رزومه در اواسط ماه اوت اما آن باقی مانده است دیده می شود اگر زمان محدودیت های مسافرتی و دیگر موانع لجستیکی حذف خواهد شد در زمان.

تنها یک خط نازک جدا ایمن ماندن و از دست دادن یکی امرار معاش. "ما باید صبر کنید و تماشا کنید قبل از مصرف یک تماس در مسابقات بین المللی نوشته است. اما سطح بالای بازیکنان مانند Jayaram و Tanvi نمی تواند اجتناب از مسابقات بین المللی برای یک دوره طولانی از زمان. آن را منفی خود را رتبه بندی و درآمد" Sridhar گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن