سویل دربی می تواند منجر فوتبال اسپانیا راه اندازی مجدد: La Liga رئیس

La Liga جمهور خاویر Tebas گفت امیدوار است یک دربی بین رئال بتیس و سویا را لگد اسپانیایی بالا پرواز های نجومی ر

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

La Liga جمهور خاویر Tebas گفت امیدوار است یک دربی بین رئال بتیس و سویا را لگد اسپانیایی بالا پرواز های نجومی را به عمل در ژوئن 11 پس از مکث به مدت سه ماه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"این امکان وجود دارد که وجود دارد این است که یک بازی در ژوئن 11, خواهد بود که تنها بازی که شب و شاید وجود خواهد داشت یک ادای احترام به تمام افرادی که فوت کرده اند (از ویروس)," Tebas گفت اسپانیایی شبکه تلویزیونی Movistar در روز یکشنبه. "من امیدوارم که تاریخ را می توان تایید کرد و ما می خواهیم بازی به سویل, دربی, لگد زدن به در 10 p. m."

اسپانیا برای پیوستن به آلمان و پرتغال در از سرگیری مسابقات بدون تماشاگر پس از نخست وزیر پدرو سانچز گفت: لیگ اجازه داده می شود برای شروع دوباره از ماه ژوئن همراه با بخش های دیگر اقتصاد است.

همه سازمان فوتبال در اسپانیا به حالت تعلیق در آمد به طور نامحدود در مارس 12. اسپانیا در میان کشورهای سخت ترین ضربه رمان coronavirus با 2,35,290 عفونت و 28,752 مردم در حال مرگ است.

همه غیر حرفه ای لیگ لغو شده اند, اگر چه باشگاه در این دو بخش را از سر آموزش در گروه های تا 10 بازیکن.

Tebas گفت: هدف بعدی بود که به پیشرفت آموزش کامل.

"در حال حاضر که هدف اصلی ما است و اگر ما می تواند دستیابی به آن و سپس ما می توانیم شروع به جلو را به بازگشت از رقابت. هدف ما این است که قادر به اعلام اولین چهار دور از وسایل هفته آینده," او اضافه شده است.

"دولت اعلام زمان ما با تعجب اما آن را نشان می دهد که فوتبال حرفه ای بسیار مهم است به این کشور است."

قهرمانان بارسلونا منجر لالیگا دو امتیاز بیش از نزدیکترین رقبای رئال مادرید با 11 بازی باقی مانده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن