سری آ | اینتر چکش برشا به ماندن در عنوان شکار

الکسیس سانچز به ثمر رساند و یک پنالتی و دو گل به اینتر میلان کوبید نامزدهای سقوط برشا 6-0 روز چهارشنبه به نگه

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

الکسیس سانچز به ثمر رساند و یک پنالتی و دو گل به اینتر میلان کوبید نامزدهای سقوط برشا 6-0 روز چهارشنبه به نگه داشتن خود را باریک سری A را با عنوان به امید زنده است.

سانچز teed تا اشلی جوان به رگبار اینتر آینده در سن سیرو پس از فقط پنج دقیقه و شیلی به جلو اعزام یک نقطه ضربه به دو برابر سرب پس از ناپاک در ویکتور موسی.

Danilo D Ambrosio شده در یک سوم درست قبل از نیمه وقت از یک حلقه عبور توسط جوان با روبرتو Gagliardini افزایش به سر منزل یک سانچز ضربه آزاد به اینتر برداشت چهارم در 53 دقیقه است.

Christian Eriksen صعود اولین سری هدف از ژانویه حرکت از تاتنهام مجبور از نقطه خالی محدوده پس از عالی جسی Joronen صرفه جویی در رد Romelu Lukaku.

Antonio Candreva تکمیل جیغ وداد بازی کردن دو دقیقه از وقت با یک ترد پایین درایو را به گوشه اینتر چیتی به عرض هشت امتیاز از رهبران یوونتوس با نه بازی هنوز هم به بازی.

"ما نگه داشته ما پا بر روی گاز و این واقعیت است که ما نمی واگذار شده است مثبت" کونته گفت: پخش DAZN.

سانچز که ساخته شده فقط چهارم خود را شروع لیگ این مدت او معامله وام از منچستر یونایتد تمدید پیش از آن در روز تا پایان, ایتالیایی, فصل.

"ما به ارمغان آورد او را در اینجا برای کیفیت خود را. متاسفانه ما از دست او به عنوان یک گزینه برای یک مدت زمان طولانی" گفت: کونته.

"او در حال حاضر شروع به پیدا کردن خود را حتی اگر او هنوز سانچز من یک فن بزرگ در انگلستان است. آنچه می توانم بگویم این است که او را در مسیر حق او را در یک عملکرد بزرگ امروز است."

برشا که دوباره بدون ماریو بالوتلی به دلیل ادامه اختلاف قرارداد کاهش یافته و به پای میز زیر SPAL در هدف تفاوت دارد. آنها باقی می ماند هشت امتیاز از ایمنی و winless در 14 بازی.

کالیاری جلب 1-1 در بولونیا به عنوان جیووانی Simeone زده در اوایل نیمه دوم برای بازدید کنندگان زیر موسی بارو هدف در نیمه اول زمان توقف.

AC Milan, استقبال, بازگشت زلاتان ابراهیموویچ از آسیب پیش از سفر خود را به SPAL بعد از آن در روز چهارشنبه.

میلان باید برنده هر دو بازی های لیگ, از سری A راه اندازی مجدد و پیروزی را ارسال استفانو Pioli طرف سطح با ناپولی در نبرد برای فینال لیگ اروپا اسکله.

یوونتوس خود را حفظ چهار نقطه در صدر روز سه شنبه پس از قدم زدن به یک 3-1 برنده شدن در جنوا که نگه داشته chasers لاتزیو در خلیج با وجود 2-1 گشت پیروزی در Torino.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب