جدا از خانواده های ایالات متحده با سرنوشت زن باردار, جوانان, هیئت مدیره خانه قطار پس از انتظار طولانی

نوشته شده توسط Pallavi Singhal | Panchkula | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 11:09:36 pm گلاب, M

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
نوشته شده توسط Pallavi Singhal | Panchkula | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 11:09:36 pm
coronavirus, coronavirus outbreak, coronavirus in india, covid 19 in india, people stranded, indian express news گلاب, Madhu او یک پسر ساله, در این زمان در گلاب دامان را به عنوان Laddu شد برگزاری کیسه های مجاز بودند توسط پلیس در حالی که Madhu و گلاب خانواده پشت سر گذاشته شد. (بازنمودی عکس)

MADHU DEVI (22), هشت ماه باردار. گلاب (20), مجرد, جوانترین از سه برادران است. هر دو تگرگ از همان منطقه Bethia در بیهار اما هرگز یکدیگر را ملاقات کرد تا روز یکشنبه. به عنوان آنها برای اولین بار مواجه می شوند هر یک از دیگر در خارج از Chandigarh اتوبوس کمی انجام آنها می دانند که آنها را تبدیل به یکدیگر را تنها خانواده در هفته بعد.

رشته در یک مدرسه دولت خارج Bethia آنها در حال حاضر در حال انتظار برای خانواده خود برای پیوستن به آنها را. The Indian Express تحت رد پای خود را به چگونه سفر خود را شروع کردند.

آن را ممکن است زمانی که 16 گلاب او دو برادر و پدر خود را بسته بندی شده تا اتاق خود را در Panchkula این بخش 21 و چپ مصمم به هیئت مدیره یک قطار خروج از Chandigarh. فقدان پول رو به کاهش سهمیه عرضه و ثابت تهدیدات از خود صاحبخانه برای اجاره کرده بودند آنها را مجبور به قدم.

در مارس 17, زمانی که Madhu بیدار شوهرش Laddu پاتل به او گفت او تصمیم گرفت که آنها را ترک خانه خود را در Chandigarh را Kachhi مستعمره Dhanas یک مهار منطقه. او می دانست که در مورد اتوبوس خروج از ISBT 43 اتوبوس ایستاده. Madhu سرعت بسته بندی برخی از ملزومات — برخی از باقی مانده مواد غذایی و ادویه جات ترشی جات شیر برای فرزند خود, دست دوم اجاق گاز و لباس و پتو. آنها به سمت چپ ظروف خود را با صاحبخانه با اطمینان که آنها خواهد آمد و اقامت وجود دارد دوباره.

هر دو خانواده تا به حال پر شده فرم های آنلاین از طریق خود دولت پورتال در هفته اول ماه مارس. هر دو تا به حال منتظر پیام تایید کرسی های خود را در یک قطار. با لوازم و صبر در حال اجرا هر دو تصمیم به ترک روستای خود را در Bethia.

گلاب و خانواده اش تلاش کرده بود تمام شب در Chandigarh ایستگاه راه آهن و رسیده UT اتوبوس روز بعد. در نهایت گلاب و Madhu خود را نشسته در کنار یکدیگر در خارج از ایستگاه اتوبوس اواخر یکشنبه شب.

تقریبا 100 از بیهار بود با هم متحد شده در ایستگاه اتوبوس. آنها خود را صرف یکشنبه و دوشنبه در خارج تلاش برای به دست آوردن کرسی اما فایده ای نداشت. پس از آنها shooed دور از میدان در نزدیکی ایستگاه اتوبوس توسط پلیس این گروه مجموعه ای از محلی ایستگاه راه آهن.

"یک مغازه دار از Chandigarh ایستگاه راه آهن گفت: ما قطار بودند خروج از محلی بنابراین ما رفت و در آنجا گفت:" گلاب. آنها صرف دوشنبه شب در یک gurudwara در محلی.

روز بعد معلوم شد سرنوشت ساز برای Madhu و گلاب به عنوان آنها ایستاده بود در خارج از ایستگاه مانند بسیاری از دیگران بدون اینکه ثبت نام در پنجاب پورتال. گلاب, Madhu او یک پسر ساله, در این زمان در گلاب دامان را به عنوان Laddu شد برگزاری کیسه های مجاز بودند توسط پلیس در حالی که Madhu و گلاب خانواده پشت سر گذاشته شد. "من در نگه داشتن او به عنوان پسر bhaiya (Madhu شوهر) برگزار شد تمام کیسه های. زمانی که پلیس را دیدم ما به آنها اجازه دهید تنها دو نفر از ما را از طریق جمعیت. ما خواستن که آنها را به اطلاع خانواده های ما, تخته, اما تنها وجود دارد فضا برای دو آنها گفت. بنابراین خانواده های ما از ما خواست به ترک بدون آنها گفت:" گلاب.

Laddu نگران بود در مورد همسرش, بارداری و از این رو او را مجبور به دریافت در هیئت مدیره بدون او. "او در تاریخ و زمان آخرین مدت کمتر از یک ماه برای تحویل. ما نمی هر گونه مواد غذایی باقی مانده است. Koi Yahaan dekhne vala bhi nahi hai. در حال حاضر که من مطمئن بود که او را به خانه من شروع به راه رفتن (صفحه اصلی)," او گفت:. Laddu در حال حاضر رسیده پنیپت و امیدوار است او را با اتوبوس از آنجا به مرزهای.

Laddu و Madhu منتقل شده بود به به Panchkula تنها دو ماه پیش برای کار به صورت خصوصی clothing, company در Chandigarh. "من پرداخت نشده است در آوریل یا مارس. آنها به ما Rs 500 - 1000 تومان هر هفته در ماه آوریل برای مواد غذایی, اما که در آن است. ما اجرا از همه چیز در حال حاضر گفت:" Laddu. تمام درآمد خانواده را متوقف کرده است به عنوان برادران خود در جیپور و Ludhiana بیش از حد به خانه بازگشته بود.

گلاب و خانواده اش زندگی کرده بود در Panchkula برای بیش از هشت سال کار به عنوان روزانه شرط — ساختمان سقف, خانه, مبلمان و لوله کشی از این شهر است.

او تا به حال پر شده ثبت نام آنلاین در مارس 4 و منتظر دریافت یک پیام از قطار یا اتوبوس برای بیش از یک هفته قبل از تنظیم برای پوشش بیش از 1200 متر در پا. "اما به ما رسیده امبلا پدر من (55) بسیار بیمار است. او از هوش رفت و حتی نمی تواند ایستاده. همه ما (برادران) نگران کردم. بنابراین ما در آنجا ماند و استراحت در یک جنگل برای چند ساعت و بازگشت به Panchkula" گفت: گلاب.

گلاب خانواده است که هنوز هم در گیر پنجاب به عنوان پدر او نمی تواند راه برود. در روز پنج شنبه آنها در نهایت در بر داشت فضا در یک قطار محلی به Patna. آنها را در رسیدن به پتنا در روز جمعه اما مطمئن هستند که اگر آنها را در قرنطینه می شود و در پتنا خود و یا گرفته خواهد شد صفحه اصلی نحوی و سپس قرنطینه شود.

"Humaara bas itna hi hai saari zindagi kamaane khaane کی jaddo jehed ab ghar jaane کی jaddo jehed (تمام زندگی ما قرار داده و تلاش به کسب درآمد برای تغذیه معده ما در حال حاضر ما در حال قرار دادن تمام تلاش های ما را به رسیدن به خانه) گفت:" گلاب پدر Manni Miyaan (55) و اضافه میکند: "Khaane peene کی itni dikkat thi ke duusro se لنا padta hai. Sharam aati thi (ما تا به حال چنین کمبود مواد غذایی است که ما تا به حال به درخواست دیگران است. ما احساس شرم انجام این کار)."

در قرنطینه تسهیلات خارج Bethia, گلاب و Madhu را در قانون را تضمین هر دو به خوبی تغذیه. "آنها سه بار در روز به ما مواد غذایی تازه. مدرسه ندارد فن در اینجا, بنابراین ما باید همه لباس پوشیدن و در و رو به کابل متصل می شوند. میز فن آورده شده است در اینجا با من است. Maa baap apne bete ko dukhi ناهی na dekh skte hain (پدر و مادر نمی تواند تحمل دیدن فرزندان خود ناراحت) گفت:" گلاب اضافه کرد که او و نه دیگران در قرنطینه مدرسه خوشحال هستند برای دیدن خانواده خود را حتی از راه دور و به نزدیکی خانه های خود.

بیش از 75,000 از Chandigarh 24,000 محلی و 35,000 از Panchkula — طبق سوابق در دسترس ساخته شده توسط دولت در هفته گذشته — اعمال به ترک شهرستانها. Panchkula در همین حال شده است قادر به ارسال کمتر از 2500 آن کارگران مهاجر با استفاده از اتوبوس با حداکثر 30 نفر در یک زمان فرستاده می شود و به شهرهای مرزی اوتار پرادش.

Rajeev Tiwari گره افسر مهاجر جنبش در Chandigarh گفت: هند اکسپرس "این است که هیچ تضمین مهاجر است که در سمت چپ جاده. سفارشات خاص در این زمینه فرستاده شده توسط وزارت امور برای SSP Chandigarh و همچنین دیگران. ما مقامات پلیس را تضمین آنها نه خواب در جاده ها. ما حتی آورده 70 مهاجران که نشسته بودند در جاده ها به ما خانههای امن قرار داده و 50 نفر از آنها را در قطار به بالا."

با بیش از 75 ، 000 برنامه های کاربردی از Chandigarh تنها 170 تخت ساخته شده اند و در آن دو خانههای امن. "ما می توانیم بیشتر در صورت نیاز" گفت: Tiwari.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب