پزشکان ارشد در امریتسار GMC spar بیش از "لغزش" در پروتکل های ایمنی در Covid بخش

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 10:33:03 pm در ای

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 10:33:03 pm
Amritsar Medical Hospital, Amritsar coronavirus cases, coronavirus cases Amritsar, coronavirus cases Punjab, Punjab coronavirus cases, India news, Indian Express در این نامه اصلی نیز هشدار پزشکان و کارکنان که در مورد آنها نمی پوشند PPEs آنها را نمی توان تحت عنوان مزایای زیر اتفاقی از دست دادن زندگی با توجه به COVID-19 مربوط به وظیفه طرح.

در میان اتفاق می افتند همه گیر دو پزشکان ارشد در امریتسار دولت کالج پزشکی شده اند مبارزه بیش از یک ادعا توسط در-وظیفه کارکنان در زیر پروتکل های ایمنی در Covid بخش است.

پس از GMC, اصلی, Dr Sujata شارما نامه نوشت دوشنبه اشاره به این که پزشکان در انزوا بخش گفته می شود نه با پوشیدن PPE کیت در یکی از دور او را رئیس بخش پزشکی Dr Shivcharan است متهم او را از صدمه زدن به روحیه کارکنان به جای تلاش برای افزایش آن است.

Dr Shivcharan پاسخ به اصل نامه گفت که او تا به حال انجام شده پروب به اتهام توسط Dr Sujata Sharma.

"اقامت پزشکان در حال کار در Covid-19 بخش با PPE کیت بر روی بدن خود را. من انجام داده اند مناسب پروب به نامه شما و من شما را به می دانم که آن را تغییر تغییر زمان هنگامی که شما ساخته شده یک دور از Covid-19 بخش است. پزشکان و کادر پزشکی بودند یا ترک و یا پیوستن به تغییر. هنوز هم من را صادر دستورالعمل دقیق به کار تنها در حالی که با پوشیدن PPE کیت. من باید با صدور اين دستورالعمل در گذشته نیز" خواندن نامه توسط Dr Shivcharan.

اصل نامه تا به حال ایجاد خشم در میان کارکنان به عنوان آن صادر شد و در روز هنگامی که یک کاربر از بخش جراحی تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19. این برای اولین بار مورد دکتر آزمایش مثبت در این اختصاصی Covid بیمارستان.

در این نامه اصلی نیز هشدار پزشکان و کارکنان که در مورد آنها نمی پوشند PPEs آنها را نمی توان تحت عنوان مزایای زیر اتفاقی از دست دادن زندگی با توجه به COVID-19 مربوط به وظیفه طرح.

در پاسخ به این اصل Dr Shivcharan نوشت: "پزشکان و کارکنان بخش پزشکی مشغول به کار خستگی ناپذیر به مبارزه Covid-19 و ارائه خدمات خود را. آنها مبارزه شده است در خط مقدم در برابر این بیماری همه گیر....شما نیز نوشته شده است در مورد اتفاقی سیاست و آن هم نا امید پزشکان و کارکنان. بودن رئیس موسسه, شما باید تلاش برای افزایش روحیه کارکنان به جای صدمه زدن به آن است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب