ارسال مهاجران خانه در عرض 15 روز ارائه آنها اشتغال: دیوان عالی کشور

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 12:13:38 pm کارگران مهاجر از رفتن به خانه

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 12:13:38 pm
Supreme court on Migrants, Sc on Migrants, SC to Centre, India lcokdown, India coronavirus, Indian express کارگران مهاجر از رفتن به خانه در Jharkhand از دهلی نو در روز چهارشنبه. (اکسپرس عکس از داش علی Nath Pandey)

دیوان عالی کشور روز شنبه به کارگردانی مرکز و ایالات متحده به منظور تسهیل بازگشت مهاجران به خانه متحده ظرف 15 روز از امروز شروع. دادگاه راس که تا به حال گرفته شده suo motu اگاهی از این موضوع در آن رسمی سفارش گفت: راه آهن باید ارائه Shramik قطار در عرض 24 ساعت برای دیدار با تقاضا.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

آن همچنین به دولت های ایالتی و اتحادیه سرزمین به تدوین و فرموله کردن یک طرح به ارائه اشتغال به کارگران گفته مهارت های خود را باید نگاشت. موارد در برابر مهاجران به اتهام نقض مستند هنجارهای تحت مدیریت بحران, قانون 2005 خارج می شود باید دادگاه گفت.

دادگاه بیشتر خواسته تمام متحده به ارائه دقیق خود را گواهی حسن در طرح ایجاد شغل و غیره. و ثابت این موضوع برای بیشتر شنیدن در جولای 8.

در مه 28 دادگاه بالا تا به حال سوال این مرکز و ایالات متحده در مخمصه رشته کارگران مهاجر و دستور داد که هیچ کرایه باید شارژ برای سفر خود را و است که ترتیبات توان به ارائه آنها را با مواد غذایی است. آن را نیز کارگردانی است که می گوید به اشتراک گذاری این اتوبوس یا قطار کرایه رشته مهاجران بازگشت به خانه. آن گفت: در حالی که دولت از جایی که آنها باید با ارائه وعده های غذایی و آب در ایستگاه اتوبوس راه آهن باید آن را در طول سفر.

در مه 26, نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و M R شاه گفته بود که "از این دیدگاه که موثر متمرکز تلاش های مورد نیاز برای بازخرید وضعیت".

اشاره به این که "این بحران از کارگران مهاجر است و حتی امروز نیز ادامه دارد با بخش های زیادی هنوز هم سرگردان در جاده ها و بزرگراه ها ایستگاه های راه آهن و مرزهای دولتی" قضات گفته بود "کافی ترتیب حمل و نقل غذا و پناهگاه هستند بلافاصله به ارائه شده توسط این مرکز و دولت هزینه رایگان".

دادگاه بالا بود همچنین گفت که "در حال حاضر وضعیت مستند در کل کشور این بخش از جامعه نیاز به یاری و کمک دولت نگران... مراحل باید توسط دولت هند, دولت, دولت/اتحادیه سرزمین در این وضعیت دشوار است".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن