سناتور مشخصات: مینه سوتا در حال حاضر شروع خوبی در پرداختن به نیروی مرگبار

ما همه زده هولناک تصویر جورج فلوید مرگ زیر زانو از سوگند مامور اجرای قانون. جوامع از رنگ در سراسر کشور ما در

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

ما همه زده هولناک تصویر جورج فلوید مرگ زیر زانو از سوگند مامور اجرای قانون. جوامع از رنگ در سراسر کشور ما در حال صدمه زدن و ما نیاز به تصویب تغییرات معنی دار است که ارائه یک حس ایمنی و امنیت برای همه.

طی چند روز گذشته من تا به حال این گفتگو در یک شهر مجازی سالن با بسیاری از جامعه و رهبران دولت و با دوستان خود و خانواده در تلاش برای پیدا کردن کلمات برای بیان معنی دار گام رو به جلو است.

ما نیز به تماشای مردم گرد هم می آیند و صدای قاطع خود را حس سرخوردگی و خشم از طریق تظاهرات مسالمت آمیز. همه ما باید افتخار و تشویق قانونی تظاهرات که جوامع ما یک فرصت برای بیان احساسات خود را. این یک ابزار قدرتمند و یک راه مناسب برای در مجموع تشخیص شنیع دست دادن زندگی یک مرد است.

من کار کرده اند و در کنار هم با خوبی افسران پلیس برای سال های بسیاری است. من احترام فوق العاده کار دشوار آنها و پیچیدگی چالش های آنها در صورت هر تغییر نمی تواند اغراق آمیز باشد. من می دانم که اکثریت قریب به اتفاق مأموران اجرای قانون خوب در شغل خود upstanding اعضای جامعه و احترام به همه. به بد نام کردن همه اعمال چند است که به سادگی اشتباه و ناعادلانه است.

ما شاهد اقدامات افرادی که سزاوار نیست به پوشیدن یک نشان. آنها را تحت پیگرد قانونی قرار زیر حد کامل قانون, و من سپاسگزار هستم که مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون منصوب شده است برای نظارت بر این روند است. در حالی که ما باید اجازه رویه قضایی اجرای خود را طی جوامع ما از رنگ ها و نگرانی های خود را نمی تواند بی سابقه. تغییر باید اتفاق می افتد.

در اواخر ماه فوریه یک دولت به رهبری وظیفه نیروی پلیس منتشر شده یک مجموعه گسترده ای از توصیه هایی برای چگونه برای جلوگیری از اجرای قانون با استفاده از نیروی مرگبار به غیرنظامیان و چگونه به بهترین پاسخ زمانی که پلیس را کشتن مردم است. این تلاش منجر شد توسط دادستان کل الیسون و وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون و توصیه های این گزارش باید نقطه شروع برای روند قانونی. من به طور کامل متعهد به دیدن این فرایند آغاز شده بیش قانونی موقت و تصویب بعدی تغییر معنی دار به عنوان به زودی به عنوان عملی است.

ما نیاز به خوب افسران پلیس محافظت و خدمت به جوامع ما. ما همچنین نیاز هر شهروند بدون در نظر گرفتن رنگ پوست به احساس امن و راحت است. تمرکز ما به عنوان نمایندگان مجلس نیاز به پیدا کردن راه حل برای فعال کردن هر دو وجود داشته باشد در صلح است.

در ادامه به بیان غم و اندوه خود را از طریق تظاهرات مسالمتآمیز اما لطفا نه نابود کردن اموال و یا باعث آسیب به دیگران است. مردم از رنگ و اجرای قانون و هر یک از ما که باعث می شود تا جوامع ما باید نگاهی هم به درمان با هم. بیایید با هم شروع به همکاری با یکدیگر برای اطمینان از پیشرفت در مسائل عدالت و اصلاحات برای جوامع ما از رنگ.

Erik Simonson نشان دهنده دلوت در مینه سوتا در مجلس سنا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن