SC به شنیدن درخواست برای بررسی 2018 منظور حفظ Aadhaar

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 12:53:55 am در سال 2018 دیوان عا

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 12:53:55 am
Hyderabad: 127 people under UIDAI scanner for furnishing 'false documents' for Aadhaar در سال 2018 دیوان عالی کشور بود را تایید کرد قانون اساسی اعتبار Aadhaar در حالی که قرار دادن برخی از محدودیت در استفاده از آن.(بازنمودی)

دیوان عالی کشور تنظیم شده است برای شنیدن یک درخواست به دنبال بررسی apex دادگاه 2018 حاکم گذارم اساسی از Aadhaar در روز سه شنبه.

پنج قاضی نیمکت رهبری CJI S A Bobde را به این صورت در اتاق.

در اتاق شنوایی به معنی فایل های مورد منتشر خواهد شد در میان قضات و شفاهی در دادگاه اجازه داده می شود تنها در صورتی که دادگاه موافقت خود را با بررسی این مورد.

علاوه بر CJI, قضات, A M Khanwilkar D Y Chandrachud Ashok دارند بوشان و L Nageswara Rao را بشنود مورد.

در ماه نوامبر سال گذشته یکی دیگر از پنج قاضی نیمکت رهبری سپس CJI Ranjan Gogoi تا به حال ابراز شک و تردید بر صحت حکم گذارم Aadhaar قانون که توسط مجلس تصویب شده است به عنوان یک لایحه پول.

نقد و بررسی است که به احتمال زیاد به را به حساب نوامبر حکم به دیوان عالی کشور برگزار کرده است قبل از آن که یک تغییر در قانون پس از آن به قضاوت نمی تواند معتبر زمینه را برای نقد و بررسی.

در سال 2018 دیوان عالی کشور بود را تایید کرد قانون اساسی اعتبار Aadhaar در حالی که قرار دادن برخی از محدودیت در استفاده از آن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن