SC گسترش حفاظت از بازداشت روزنامه نگار Amish دوگان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:17:10 pm دیوان عالی کشور روز شنبه گف

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:17:10 pm
SC extends protection from arrest for journalist Amish Devgan دیوان عالی کشور روز شنبه گفت که موقت خود را شروع هر گونه سرکوب علیه روزنامه نگار Amish دوگان به اتهام صدمه زدن به احساسات مذهبی ادامه خواهد داد. (منبع: توییتر/@AMISHDEVGAN)

دیوان عالی کشور روز شنبه گفت که موقت خود را شروع هر گونه سرکوب علیه روزنامه نگار Amish دوگان به اتهام صدمه زدن به احساسات مذهبی ادامه خواهد داد. دادگاه همچنین گفت که رسیدگی به این موضوع را نیز به حالت تعلیق باقی می ماند.

دادگاه راس تا به حال در تاریخ 17 ژوئن داده حفاظت از دستگیری به اخبار لنگر Amish دوگان که چند چهره دپو بیش اظهارات ساخته شده در طول یک تلویزیون نشان می دهد. لنگر با اشاره به سنت معینالدین چشتی با استفاده موهن شرایط در طول یک برنامه تلویزیون.

قبلا در یک موضوع مشابه جمهوری در تلویزیون editor-in-chief Arnab Goswami اعطا شد موقت توسط دادگاه عالی بمبئی در هفته گذشته به عنوان آن را به حالت تعلیق در دو گزارش اطلاعات (FIRs) علیه او به اتهام ساخت تحریک آمیز و اظهارات فتنه بیش از این حوادث از مجازات در پلقر و تجمع کارگران مهاجر در خارج Bandra ایستگاه راه آهن در بمبئی.

دادگاه گفت: هیچ اجباری مراحل می شود در مقابل او تا سفارشات بیشتر و "پریما نظر وجود دارد هیچ موردی ساخته شده" و هیچ جرائم فاش برابر Goswami.

Goswami رزرو شده است در ارتباط با اخبار نشان می دهد در 29 آوریل بیش از نظرات خود را در جمع آوری مهاجران خارج Bandra ایستگاه راه آهن در آوریل 14 در طول مستند. جدای از این چند دپو شده اند و در برابر او بیش از یک نشان می دهد در آوریل 21, که در آن او را مورد پرسش کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی بیش از این مجازات از دو sadhus و راننده خود را در پلقر, Maharashtra.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن