گفت ما ارسال صفحه اصلی مهاجران اعتراض در جیپور بسیاری از مجروح

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 6:12:53 am در Shastri Na

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 6:12:53 am
Coronavirus cases, India lockdown, migrants protest, Migrant workers, Jaipur news, Indian express news در Shastri Nagar در جیپور دوشنبه. این مهاجران که به درگیری با پلیس متعلق به اوتار پرادش, Bihar. (عکس: Rohit جین Paras)

کارگران مهاجر زندگی در Nahri Ka Naka منطقه جیپور را Shastri Nagar که رشته میان coronavirus مستند ضربه خیابان در دوشنبه شکایت در مورد عدم جیره و این به معنی بازگشت به خانه است. پس از آنها پراکنده شده توسط پلیس چندین معترضان ادعا کرد که آنها مورد ضرب و شتم; مقامات این داشت که هیچ نیروی مورد استفاده قرار گرفت.

Rezaul Karim, یک مهاجر از Malda, West Bengal گفت: "در گذشته یک ماه ما را دریافت نکرده اند مقدار جیره و اجرا از پول است. امروز ما تصمیم گرفتیم تا نگاهی به خیابان ها و دولت بپرسید به ما مواد غذایی و پیدا کردن وسیله ای برای رفتن به خانه. اگر ما اجازه ما نیز آماده برای راه رفتن تمام راه را. در عوض پلیس ما و چند تا از ما صدمات پایدار در افغانستان."

کریم ادعا کرد که هزاران نفر از مهاجران زندگی در Nahri Ka Naka منطقه و در طول مستند آنها را از دست داده اند تمام پس انداز خود را.

محمد Jaliluddin که او نیز تحسین کرد از Malda و با این نسخهها کار به عنوان یک ساخت و ساز کارگر در جیپور ادعا کرد او حتی بخشی از اعتراض بود اما هنوز هم مورد ضرب و شتم ،

"من بخشی از اعتراض... من رفته بود به نزدیک ترین فروشگاه به خرید برخی از jaggary برای شکستن من سریع رمضان در شب هنگامی که پلیس به اتهام اعتراض مهاجران. من آمار رو با چوب خود را بیش از حد و تا به حال به بعد گرفته شده به بیمارستان برای دریافت پانسمان," او گفت:.

با این حال پلیس را تکذیب کرد که آنها با استفاده از زور.

"وجود دارد هیچ lathicharge و پلیس نمی ضرب و شتم هر مهاجران. بعد از پلیس ون وارد برخی از کارگران مهاجر آغاز شده در حال اجرا و به پایان رسید تا مجروح شدن خود را پس از تلاش برای پرش پلیس موانع... وجود دارد حدود 400-500 مردم و ما گذشت بر تقاضای خود را به صورت جیره بندی به مقامات گفت:" Sajjan سینگ Kaviya ایستگاه خانه افسر Shastri Nagar ایستگاه پلیس.

Kaviya اضافه شده که هیچ دستگیری ساخته شد و هیچ موردی ثبت شده است بیش از تظاهرات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن