Sayajibaug باغ وحش در وادودارا تمساح بدون فک باقی مانده در دست تغذیه برای بیش از یک دهه

نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 11:53:45 pm پاسداران از باغ وحش به

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 11:53:45 pm
 Sayajibaug zoo, Sayajibaug zoo crocodile, Sayajibaug zoo jawless crocodile, Sayajibaug zoo crocodile hand fed, indian express news پاسداران از باغ وحش به خصوص 60 ساله Kalu مالی شده اند به طور منظم تغذیه برهمی از مجاورت نزدیک نشستن در کنار او و کمک به او را فرو برد. (بازنمودی)

در یک جدا برکه در نزدیکی Maharani Chimnabai بانوان باشگاه در وادودارا تنهاست قهوه ای برهمی ظهور از آب در کوچکترین صداها از آلومینیوم سطل — لود شده با ماهی — که خود را حافظ به ارمغان می آورد به او. بیش از چند دقیقه اختصاصی سرپرست دقت تغذیه برهمی با دست خود اطمینان حاصل کرد که او را بلعیده ماهی. چند قطعه که رفتن به پایین به آرامی در حال تحت فشار قرار دادند به برهمی را با کمک یک چوب. این جلسه بیش در کمتر از 20 دقیقه و تمساح بازگشت به آب است.

این است چگونه تمساح ها معمولا تغذیه, آیا در اسارت یا نه. اما برای Sayajibaug باغ وحش دست تغذیه این برهمی شده است تنها راه برای اطمینان حاصل شود که او جان سالم به در برد پس از خود را از دست داده فک بالا در یک سرزمینی مبارزه با بیش از یک دهه پیش.

پاسداران از باغ وحش به خصوص 60 ساله Kalu مالی شده اند به طور منظم تغذیه برهمی از مجاورت نزدیک نشستن در کنار او و کمک به او را فرو برد — یک عمل است که بسیاری از تماس daredevilry.

"از آنجا که او خود را از دست داده فک هدف این بود که اطمینان حاصل شود که او زنده می ماند. این حادثه ناگوار و ما شاهد درد او بود. تمساح خطرناک هستند اما این است که چگونه طبیعت ساخته شده حیوانات. ما محافظت می شد اما پاسخ او شده است و دلپذیر. او هرگز از تلاش برای حمله به ما. ما حمل چوب و نشستن در حاشیه تالاب به او غذا. چوب کمک می کند تا در هل دادن قطعه را که او نمی تواند بلع به طور مستقل. ما البته نمی تلاش برای قرار دادن دست خود را در دهان, اگر چه نیش احتمالا نمی گیرد" گفت: Kalu.

باغ وحش گفته اند که حادثه رخ داده است زمانی در سال 2010 زمانی که برهمی — در حال حاضر در سن حدود 25 سال — به اشتراک گذاشته اصلی تمساح محوطه با سه نفر دیگر از گونه های خود را. ارضی مبارزه در گرفت بین یک تمساح و او را ترک او را با نیش دردناک صدمات جبران ناپذیر فوقانی پوزه.

سابق باغ وحش, متصدی,,,, Dr CB پاتل که انجام عمل جراحی بر روی برهمی گفت: "آسیب دیدگی شد و در نتیجه ارضی مبارزه با دومین مرد تمساح (چهار شد در حوضچه پس از آن) بود که در واقع جوان به این یکی. مهاجم تا به حال موفق به گرفتن فک خود را در یک نیش می زنند. او همچنین از دست داده و بخش عمده ای از عضلات خود را در دو طرف خود پوزه اما ما قادر به کشش عضلات با هم و کوک آن را به عقب. فک اما شکسته شد از مشترک و نمی تواند شفا. آن قطع شد."

پاتل گفت که بهبود آهسته بود حتی به عنوان مقامات نگهداری یک ساعت مچی نزدیک در وضعیت خود را با آنتی بیوتیک است.

در حال حاضر متصدی Pratyush Patankar گفت: "این یک دستاورد است که تمساح جان سالم به در برای بیش از یک دهه پس از از دست دادن خود را در فک بالا. آن است که به دلیل فداکاری پاسداران. فرایند بلع ماهی است نه یک مسئله به عنوان خزندگان خوردن توسط بلع و جویدن. نیش خود را محفوظ است برای گرفتن طعمه. در طول سال این برهمی نیز مشروط به اینکه دست تغذیه می کند. او همکاران صدا از سطل و همچنین که خود را پاسداران با وعده های غذایی خود را."

Patankar گفت که نداشتن فک بالا و دندان خواهد حکومت شانس برهمی مجروح شدن توسط نیش می زنند اما می کند که آن را بی ضرر است. "او باید از این پتانسیل برای یک فرد آسیب با شلاق و با دم خود را — یکی دیگر از راه تمساح تبدیل توهین آمیز است. ما را دیده اند و نه هر رفتار پرخاشگرانه از او تا کنون. به تازگی ما نیاز به تعمیر مرز دیوار محوطه جدا شده و او همچنان نشسته مسالمت آمیز با پاسداران در کنار او حتی به عنوان سنگشده کارگران شتاب زده با خود وظیفه" گفت: Patankar.

Kalu بازنشسته در هفته گذشته اما نه بدون آموزش سه نفر دیگر. او همچنین رفتار گربه های بزرگ و دیگر گوشتخواران در باغ وحش. "من را دیده اند برهمی برای بیش از دو دهه و حفظ خواهد کرد بازدید از این باغ وحش به آن شده است ، من مطمئن هستم که دیگران ادامه خواهد داد به مراقبت از او را زمانی که من در اطراف نمی," او گفت:.

این برهمی (Crocodylus palustris) در برنامه من گونههای حیات وحش حفاظت از قانون سال 1972 و در نتیجه Sayajibaug باغ وحش منزوی کرده و مجروح خزنده برای بیش از یک دهه. "با توجه به مرکزی باغ وحش اقتدار قوانین ما نمی تواند نگه مجروح و معلول حیوانات, نمایش گذاشته شده است. اما آنها بخش بسیار زیادی از باغ وحش ما خانواده در هر راه دیگر اظهار داشت:" Patankar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب