سام کوک: پیدا کردن خود ما را در مسیر حرکت به پایین جاده زندگی

من چند ثانیه صبر کنید او را به او حرکت می کند. بله. وجود دارد که او می رود اما به او حق است. من را نشانه. من ح

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

من چند ثانیه صبر کنید او را به او حرکت می کند. بله. وجود دارد که او می رود اما به او حق است. من را نشانه. من حرکت به سمت راست من, بنابراین ما می توانید با مقدار زیادی از اتاق را بین ما.

این است که چگونه ما رول در حال حاضر در زمان اجتماعی فاصله اندازه هر جنبش های دیگر انتخاب ما خطوط در حال حرکت. آن را تقریبا تبدیل به طبیعت دوم.

در فروشگاه مواد غذایی ما تولید dance: او نیاز کلم بروکلی? خوب من اسلاید به من پیاز در حال حاضر. من می توانم صبر کنید برای دریافت کلم بروکلی. در سراسر فروشگاه ما به دنبال یک راه فلش در کف هر راهرو. تا حبوبات راهرو. پایین کنسرو-محصولات راهرو.

ما در گرفتن سرعت. ما Minnesotans. ما در حال تربیت شدنی است. سازگار است. عملی است. ما درک می کنیم که تا چند آزادیهای فردی است که ارزش آن در زمان COVID-19. ما همه می خواهم به زندگی می کنند از طریق این.

من به شما بگویم آنچه که من از دست در زمان پیش از میلاد — قبل از COVID. من از دست من رفقا. من از دست ما پیاده روی در جنگل, حرکت, همراه, های, داستان, ابتلا, صحبت کردن در مورد زندگی است. ما می تواند برای چند ساعت و شاید بیشتر هرگز در حال اجرا کوتاه از چیزهایی که به بحث در مورد. ما از یکدیگر یاد بگیرند. جهان ما در حال گسترش از طریق این حرکت مکالمات. ذهن ما تحریک با افکار تازه.

در حال حاضر که عمدتا از بین رفته اند. من انجام داده ام یک SD پیاده روی با یک دوست بیش از یک هفته پیش در حال حاضر. ما اجتماعی-فاصله خودمان را حدود 18 یا 20 سوراخ بسته Lester پارک زمین گلف. آن را مانند زمان محلی قدیمی. ما صحبت کرد و خندید. شما می توانید بگویید که ما تا به حال از دست رفته شرکت هر یک از دیگر. ما را مجبور به انجام این کار دوباره. اما تمایل ما در این زمان فاصله است برای بررسی در توسط پیام کوتاه و یا ایمیل.

این همین کار را با یکی دیگر از دوستان از معدن. ما پیاده سراسر دلوت با هم تا زمانی که این بیماری همه گیر. در حال حاضر حتی اگر این امر می تواند از لحاظ فنی امکان ادامه آن عمل نمی کنیم. ما به انفرادی. یا ما با ما ، زمان تغییر کرده است.

یک روز صبح از پیاده روی من نگاه به جلو و مردی را دیدم که قوز نشستن بر روی یک سنگ مشرف به دریاچه سوپریور. همانطور که من با نزدیک شدن متوجه شدم که یکی از دوستان خوب من. او شده بود از راه رفتن بیش از حد. سگ زرد خیلی هیجان زده بود برای دیدن او, او فقط در مورد دگرگون و او را بیش از.

دوست من و من نگه داشته ما فاصله اما صحبت برای مدت زمان طولانی وجود دارد در خورشید است. ما همه با زندگی ما و امور جهان است.

شما می دانید چه خواهد بود ؟ داشتن یک لیوان شراب با دوستان خود به عرشه. و یا نشستن با دوستان در اطراف یک حیاط خلوت آتش. و یا داشتن یک آبجو با دوستان در یک محلی دم میخانه شاید گرفتن بداهتا وعده غذایی از یک کامیون مواد غذایی. شاید یک پیاده روی در Lakewalk. شاید یک شام مشرف به دریاچه.

آن را به خوبی به انجام است که دوباره روزی. واقعا خوب است.

شما می دانید چه چیزی می تواند بدتر ؟ زندگی این راه در تاریکی زمستان. حداقل ما بهار است. روز طولانی است. جدید پرندگان بازگشت روزانه. قورباغه ها آواز در تالاب.

شما حرکت خود را به سمت جاده. من حرکت به معدن. ما به شما لبخند و یا سر اشاره کردن به ما منتقل می کند.

ما می توانید انجام دهید این است.

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب