سام کوک ستون: اهدای خون در مینه سوتا رانی کشور بیابان

آن را تعطیل سوتا مرز آب قایق رانی منطقه بیابان تا زمانی که به تازگی و آن را نیز ناشی از بسته شدن انتاریو Queti

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

آن را تعطیل سوتا مرز آب قایق رانی منطقه بیابان تا زمانی که به تازگی و آن را نیز ناشی از بسته شدن انتاریو Quetico استانی پارک فقط در سراسر مینه سوتا مرز شمالی. به طور معمول ما به آن دسته از میلیون هکتار, قایقرانی, مناطق بیابانی در اوایل بهار به ماهی برای دریاچه ماهی قزل آلا یا walleyes.

اما با توجه به همه گیر ویروس این paddling به مقصد بودند از حد در اوایل بهار و Quetico باقی مانده بسته را از طریق 21 ژوئن.

تا زمانی که مرز آبهای دوباره باز به تازگی فیلیس و من به رهبری برای چند روز. ما گرفتار این دم آخر از آخر هفته روز یادبود و ما می دانستم که آنچه در آن به معنی: blackflies.

ما نا امید نشد. این پشه به اندازه پرواز شیاطین گرسنه بودند.

پشه ها مناسب هستند. شما با کف دست زدن در برخی از مشکلات را پیش بینی و به آنها احترام است. Blackflies نیست. شما می توانید douse خود را در Deet اما blackflies پرداخت کمی توجه. آنها سفر در بسته swarming هر گونه در معرض گوشت.

من می دانم من می دانم که: آنها بخشی از جهان طبیعی مانند loons و گوزن شمالی. آنها باید برای تحقق برخی از زیست تو رفتگی در دیوار. من شنیده ام آنها در گرده افشانی گیاهان زغال اخته و I am pro-زغال اخته. من سعی کردم برای حفظ یک نگرش مثبت در مورد آن است. اما به تازگی من خواندن یک مقاله از مجله کانادایی, جانورشناسی رد کردن زغال اخته-گرده افشانی تئوری.

در حال حاضر من از دست تمام احترام برای blackflies.

Blackflies رفتن در گوش خود را. آنها تا بینی خود را. آنها شیطان پین بال دزد خود را بین چشم و عینک خود را. آنها خط تا زیر لبه کلاه خود را مانند گاو در تغذیه از طریق. آنها الفاظ و راه خود را تا آستین خود را. آنها خزیدن خود را به عقب. آنها پس از خون و آنها را از این دستگاه برای حفاری آن است.

به نظر می رسد آنها دقیقا می دانند که در آن برای حمله به. هر کجا که blackflies زندگی می کنند آنها باید پوستر بزرگ بر روی دیوار به تصویر می کشد نقاط داغ از آناتومی انسان که در آن رگ های خونی می آیند نزدیک به سطح. Blackfly رشد فرزندان حفظ این مناطق.

پارو مانیتوبا را خدایان رودخانه به خلیج هودسون در سال 1983 فیلیس کردم blackfly-گاز گرفته که به صورت کامل دارای عقاید. تنها Benadryl آورد و سیما, بازگشت به نزدیک به نرمال نسبت.

ما ممکن است جان در آن جزیره در مرز آبهای آخر هفته گذشته به جز برای مهربانی و سخاوت دوست من Clint. او تا به حال فقط از قایق رانی کشور است. او می دانست که چقدر بد blackflies شد. روز قبل از سفر ما به او به نظر می رسد در پشت درب با 10-با-10-پا صفحه چادر که ما می تواند به حالت تعلیق در میان درختان بر روی طناب.

خدا او را برکت دهد.

ما صرف مقدار زیادی از زمان در که مش بهشت blackfly-رایگان گوش دادن به سیاه و سفید و بویژه گنجشک و ovenbirds و nuthatches. ما gazed بیش از دریاچه و تماشای یک جفت از goldeneyes ساخت flybys. ما گوش به trills آمریکایی وزغ به دنبال جفت.

زندگی خوب بود.

ما می دانستیم که چه خوب است ما تا به حال آن را هر زمان که ما جرأت را به biffy و یا قطع مواد غذایی بسته و یا به ما آماده مقابله با ماهیگیری. Blackflies باید پیشاهنگی: "هی دو-leggers آمد که مش چیز دیگر. تازه پلاسما به آرامی در حال حرکت! نگاه بلندتر یکی به تساوی یک جست و خیز کردن در خط ماهیگیری — او را بی دفاع! اجازه دهید برود!"

و ما را تبدیل به اهداکنندگان خون در حالی که برای.

هنگامی که ما وارد خانه چند روز بعد من بازگشت کلینت صفحه نمایش چادر همراه با دوازده بسته, Deschutes, تازه فشرده IPA یکی از مورد علاقه خود را به هنر و صنعت آبجو.

آن را به سختی به نظر می رسید به اندازه کافی با تشکر.

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب