کیسه آنها را کلید کشور را محصولات بنگال گونی آسیاب توپی despairs

نوشته شده توسط Ravik باتاچاریا , عطری میترا | بررککپر | به روز شده: مارس 4, 2020 6:43:12 am صنعت مو

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Ravik باتاچاریا , عطری میترا | بررککپر | به روز شده: مارس 4, 2020 6:43:12 am
Bengal jute mill worker, coronavirus crisis, lockdown, Kolkata news, Indian express news صنعت مورد استفاده برای تولید 12 لاخ تن پلی پروپیلن در هر سال. در این سال تولید پایین است با 1.2 لاخ تن و با توجه به Gupta, مارس اسلاید بیشتر به 2 لاخ تن است. (بازنمودی)

در Mazdoor خط یک خوشه از دو اتاق اتاق های اجاره ای در نزدیکی بررککپر تنه جاده در گونی آسیاب توپی Titagarh در شمال با 24 Parganas, 28 ساله, Mithun Prajapati امتیاز به همسر و دو فرزند خود: "Kya khayega یه log (آنچه را می خورند)?"

یک گونی آسیاب کارگر Prajapati شده است بدون کار از مارس 22 و مستند فرمت اضافه شده است به نگرانی های خود. او می گوید: PDS جیره کافی نیست و او است که به شمارش در یک "کمی پیشرفت" از آسیاب صاحب چرا که او از پول را اجرا کنید.

او نه تنها یکی است. این Mazdoor خط به بیش از 140 خانواده های بسیاری با شکایت مشابه از پول کم و یا هیچ در دست به امید یک "پیشرفت".

دل تنگی است فراگیر پوشاند کارگر شهرک سراسر North 24 Parganas — در Titagarh, بررککپر, Kanchrapara, Naihati و Halisahar. این است که یک منطقه از هند که در آن منابع خود را کیف های کنفی همیشه در تقاضا برای غلات بسته بندی می شود در برداشت.

در مارس 14, اتحادیه پارچه وزیر Smriti ایرانی نوشت: وزیر Mamata بانرجی خواست او را به operationalise 18 گونی کارخانه های تولید شناسایی شده توسط این مرکز برای مقابله با کمبود کیسه های بسته بندی مواد غذایی, غلات. دولت پس از آن اجازه همه گونی کارخانه های تولید برای بازگشایی با این شرط که آنها با استفاده از 15 درصد از نیروی کار خود را, اطمینان اجتماعی فاصله و دیگر محافظ هنجارهای.

اما صاحبان گویند که در حال اجرا آسیاب با 15 درصد کارکنان و حفظ اجتماعی فاصله دشوار است. علاوه بر این اکثر آسیاب سقوط در نزدیکی مناطق قرمز و خیره در دیگر مستند post-3 مه. صاحبان تخمین می زنند که تولید خود را از دست دادن می تواند بیش از 2 لاخ تن اگر این وضعیت همچنان ادامه دارد.

بنگال غربی است 52 گونی کارخانه های تولید که شش تحت تحریم به دلایل مختلف. از باقی مانده 46, 18 میلز در North 24 Parganas. وجود دارد حدود دو لاخ کارگران مشغول در کارخانه های تولید جوت جدا از دیگران در ارتباط با تجارت است.

وزیر بانرجی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه گذشته گفت: "ما در حال حاضر با توجه به مجوز برای کارخانه های تولید جوت به کار می کنند اما با کمتر کارگران و اجتماعی فاصله است."

توضیح داد | COVID-19 درمان: نور افکن در remdesivir

دبیر کل Rajiva سینها گفت: "از 46, 26 گونی آسیاب شده اند اجازه داده می شود برای شروع عملیات. اما برخی از آنها در نزدیکی مهار مناطق. خود را 15 درصد نیروی کار هستند حداقل 500 کارگر. پس از آن دشوار است برای حفظ فاصله اجتماعی."

هند کارخانه های تولید جوت انجمن (گمان) رئیس Raghavendra گوپتا گفت: "جوت است که کار فشرده تولید. بنابراین ما می توانیم شروع به تولید با تنها 15 درصد کارگران است. ما در نامه ای به وزیر و دبیر کل و همچنین رندانه این وضعیت به دولت مرکزی است."

بخوانید | از امروز داخلی کمک کند می توانید از بازگشت به کار در دهلی نو

او گفت: یک تعداد انگشت شماری از کارخانه های تولید جوت در برخی از مناطق مانند Burdwan و کوچ بهار را باز کرد اما تنها آزمایش ماشین آلات و هیچ تولید.

سابق رئیس گمان سانجی Kajaria گفت: "اگر این وضعیت ادامه, کل کشور را با بحران این Rabi فصل پس کافی کیف های کنفی نمی خواهد عرضه شود."

بخوانید | مهاجران پرداخت به بازگشت به خانه متحده درخواست مرکز به پا قطار کرایه بیل

کارگر دستمزد گوپتا گفت: "ما در حال حاضر آغاز شده و به تا تومان 5,000 پیشبرد به کارگران است. اکثر صاحبان توزیع این پیشرفت. برخی از آنها ممکن است. کارگران باید با آنها صحبت کنید."

صنعت مورد استفاده برای تولید 12 لاخ تن پلی پروپیلن در هر سال. در این سال تولید پایین است با 1.2 لاخ تن و با توجه به Gupta, مارس اسلاید بیشتر به 2 لاخ تن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن