Sachin حذف خلبان از راجستان کابینه; وفاداران می گویند خود را تحقیر 'غیر قابل قبول'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:45:17 pm Sachin خلبان و راجستان و

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:45:17 pm
Rajasthan crisis, Rajasthan government crisis, CLP meeting, Rajasthan government CLP meeting, India news, Indian Express Sachin خلبان و راجستان وزیر Ashok Gehlot. خلبان برداشته شد به عنوان دولت و معاون وزیر در روز سه شنبه.

کنگره در روز سهشنبه محروم Sachin خلبان از دو موقعیت های کلیدی او در درون حزب و راجستان کابینه احتمالا بستن درب برای آشتی با وزیر Ashok Gehlot. یک روز پس از او داده شد "شانس دوم" خلبان برداشته شد از پست معاون وزیر راجستان دولت و کنگره رئیس جمهور. دو وزیر وفادار به خلبان نیز axed از دولت.

دنبال راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی

ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش Govind سینگ Dotasra جایگزین خواهد شد خلبان به عنوان دولت و کنگره رئیس جمهور. خلبان به زودی در توئیتر خود نوشت: "حقیقت می تواند مختل شود و نه شکست خورده است."

پرداختن رسانه ها پس از CLP نشست امروز سخنگوی حزب Randeep سینگ Surjewala متهم به بی جی پی گمراه کننده خلبان و دیگر رهبران کنگره. "ما صحبت کرد و به خلبان چندین بار و به او گفت که تمام نگرانی های خود را خواهد پرداخت. دیگر هیچ جوان neta رشد کرده است تا آنجا که خلبان. ما به او داده اند با توجه به رسمیت شناختن در کوتاه مدت که او در سیاست," او گفت:.

در حالی که وزیر گردشگری Vishvendra سینگ و مواد غذایی و عمران لوازم وزیر رامش مینا حذف شده اند از دولت, کابینه, Mukesh Bhakar برداشته شد به عنوان جوانان هند کنگره (IYC) دولت رئیس جمهور. او را جایگزین گانش Ghogra.

امضا بیانیه منتشر شده توسط این دو وزیر و رئیس سابق Deepender Shekhawat گفت که آنها "نه تقاضاهای مصرانه برای هر پست" اما "عمومی تحقیر خلبان" بود "غیر قابل قبول".

"ما برای سال کار کرده و با فداکاری از خود گذشتگی و خدمات نسبت به حزب. و ما در حال گرفتن یک پایه برای حفاظت از کرامت و عزت نفس در زمانی که رهبر ما است که با تهدید متوجه از SOG تحت اتهامات فتنه و توطئه جنایی.

...تحت رهبری شری Sachin خلبان ما را ساخته اند هر تلاش در 6 سال گذشته به تقویت و آن را به قدرت در راجستان در یک زمان هنگامی که آن را به حال شده است کاهش می یابد به یک تعداد ناچیز در دولت و مجلس" بیانیه امضا شده توسط Vishvender سینگ رامش مینا و رئیس سابق Deepender Shekhawat گفت.

این بیانیه در ادامه گفت که "درد" از خلبان غیر قابل قبول بود و کسانی که مسئول جلسه این درمان باید پاسخگو باشند. "ما به دنبال بازگرداندن احترام به خود و تقاضاهای مصرانه برای هر پست و موقعیت های خلاف گزارش نادرست در رسانه ها" بیانیه ای گفت:.

"ما شده اند اعضای ارشد این حزب برای سال های بسیاری برگزار کرده اند بسیاری از مواضع در درون حزب و دولت هستند و نه اغوا مشوق" آن اضافه شده است.

راجستان وزیر Ashok Gehlot صحنه نشان از قدرت روز شنبه و مدعی حمایت از 106 MLAs — پنج بیش از اکثریت علامت 101 — و گفت: هیچ تهدیدی برای دولت است. او همچنین حزب به تصویب یک قطعنامه که جدا از هدف قرار دادن بی جی پی تلاش برای بی ثبات کردن دولت خود به نام "سخت انضباطی عمل" در برابر اعضای کنگره درگیر در "ضد دولت و یا ضد حزب فعالیت".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب