RS انتخابات: Cong حرکت MLAs به احمدآباد, هتل, BJP منصوب مرکزی ناظران

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 11:57:52 pm با توجه ب

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 11:57:52 pm
Rajya Sabha elections, Ahmedabad hotel, Congress MLAs, Ahmedabad news, Gujarat news, Indian express news با توجه به دفتر حامل گجرات پرادش کنگره کمیته (GPCC) کنگره MLAs هستند که معطوف به Ummed هتل در نزدیکی سردار Vallabhbhai Patel بین المللی (SVPI) فرودگاه در احمدآباد در روز سه شنبه.

حکم BJP و مخالفت کنگره شروع به آماده سازی نهایی برای Rajya سبها انتخابات برنامه ریزی شده در ژوئن 19.

در روز سه شنبه کنگره شروع به حرکت خود MLAs از سه مکان مختلف به Ummed هتل در احمدآباد. بی جی پی از سوی دیگر منصوب ارشد دو حزب رهبران – Bhupendra Yadav و Ashish Shelar — به عنوان مرکزی ناظران انتخابات به راهنمای MLAs برای انتخابات در یک رویداد در گاندینگر چهارشنبه.

پس استعفا از هشت نفر از آن MLAs پیش از انتخابات از ماه مارس کنگره نگه داشته بود آن باقی مانده 65 MLAs در سه اردوگاه در راجکوت نزدیکی نند و در راجستان در نزدیکی Ambaji در راجستان-گجرات مرز.

با توجه به دفتر حامل گجرات پرادش کنگره کمیته (GPCC) کنگره MLAs هستند که معطوف به Ummed هتل در نزدیکی سردار Vallabhbhai Patel بین المللی (SVPI) فرودگاه در احمدآباد در روز سه شنبه.

"ما MLAs هستند که معطوف به Ummed هتل در گروه های مختلف و توسط چهار شنبه صبح همه 65 MLAs از جمله حزب رئیس جمهور Amit Chavda خواهد بود وجود دارد در هتل تا پای صندوق های رای گفت:" Jairajsinh Parmar, سخنگوی GPCC.

با توجه به منابع 20 MLAs از شمال گجرات منتقل شد به Ummed هتل های پنج شنبه بعد از ظهر و شب اکثریت 65 MLAs برسد وجود دارد.

در ژوئن 7, پس از استعفای سه تن از آن MLAs کنگره نقل مکان خود باقی مانده 65 MLAs به دو استراحتگاه در راجکوت و راجستان و یک خانه رعیتی در نزدیکی نند. کنگره رهبران توجیه تصمیم خود ادعا شد که در آن انجام می شود برای حفظ قانون گذاران خود را به دور از شکار غیر قانونی توسط حاکم BJP.

زبان به بیان Paresh Dhanani رهبر مخالفان در گجرات Vidhan Sabha را تکذیب کرد و گفت که کنگره MLAs شده اند "مستقر" در استراحتگاه.

"هیچ یک از ما MLAs در استراحتگاه در حال حاضر. بسیاری از آنها به طور فعال در مبارزات انتخاباتی برای این حزب بودند و درگیر در فعالیت های اجتماعی این همه زمان. برای مثال ما MLAs از جنوب گجرات شد برگزاری dharna اعتراض به تازگی در لیمبدی و در Saurashtra 19 از ما MLAs نیز درگیر در فعالیت های حزب" او گفت:.

در ضمن BJP منصوب ملی, دبیر و گجرات incharge, Bhupendra Yadav و حزب سابق رئیس بمبئی Ashish Shelar به عنوان مرکزی ناظر برای انتخابات. حزب آزادی گفت که رهبران دو کشور خواهد بود در دو روز تور گجرات از روز شنبه.

"مرکزی ناظران باقی بماند به صورت دو روز در گجرات و دیدار با رهبران و MLAs. آنها همچنین حضور در جلسه حزب MLAs در Umiya Dham (در گاندینگر) و دوم راهنمایی" را بخوانید انتشار.

برای انتخابات به چهار Rajya سبها کرسی کنگره دارای سابقه دو نامزد – shaktisinh می Gohil و Bharatsinh Solanki – و BJP دارای سابقه سه نامزد – Abhay Bharadwaj, Ramilaben باره و Narhari امین.

با جریان قدرت 172 گجرات مجمع هر نامزد باید حداقل 35 آرا را به نفع خود. با 65 MLAs کنگره از پنج MLAs به پیروزی برای هر دو نامزد در حالی که BJP نیاز به 105 رای به هر سه آن نامزد برنده انتخابات است.

اما با 103 کرسی در حال حاضر BJP کوتاه است از دو آرا. دو رای از Bharatiya قبیله ای رهبری حزب Chhotubhai Vasava و یک رای از Natinoalist کنگره حزب تبدیل شده اند بسیار مهم اینکه هیچ کس خاصی است که به دست آوردن این آرا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن