تومان 50,000-کرور Garib Kalyan Rojgar Abhiyan راه اندازی می شود برای مهاجرین بازگشته مهاجران: FM Sitharaman

دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 7:36:17 pm اتحادیه امور Nirmala Sitharaman. اتحادیه امور Nirmala

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 7:36:17 pm
اتحادیه امور Nirmala Sitharaman.

اتحادیه امور Nirmala Sitharaman در روز پنج شنبه گفت که دولت مرکزی و دولت باید نقشه برداری مجموعه مهارت از کارگران مهاجر که بازگشت به مکان های مادری خود را در تعداد زیادی برای Garib Kalyan Rojgar Abhiyan (GKRA) که تحت آن عام المنفعه به ارزش 50,000 تومان کرور روپیه انجام خواهد شد.

پرداختن به یک پرده بیدار کننده کنفرانس مطبوعاتی Sitharaman گفت: "در 125 روز 116 مناطق نزدیک به 25 طرح دولت خواهد بود به ارمغان آورد با هم در زیر Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan ما را در رسیدن به سطح اشباع برای هر یک از این طرح در آن 125 روز است."

این کمپین به "توانمند سازی و ارائه فرصت های امرار معاش" به مهاجرین بازگشته کارگران مهاجر و روستایی شهروندان راه اندازی خواهد شد توسط نخست وزیر نارندرا مودی از طریق یک ویدئو کنفرانس از ایجاد کرد Telihar در منطقه خگریا در بیهار در ژوئن 20.

دولت در آن بیانیه رسمی گفت: در مجموع 116 مناطق با بیش از 25000 مهاجرین بازگشته کارگران مهاجر در سراسر شش کشور یعنی Bihar, Uttar Pradesh, Madhya Pradesh, Rajasthan, Jharkhand و اوریسا انتخاب شده برای این کمپین که شامل 27 aspirational مناطق.

"این مناطق برآورد شده برای پوشش حدود 2/3 از جمله کارگران مهاجر" به آن اضافه شده است. "این کمپین را با دوام ایجاد زیرساخت ها همراه با افزایش فرصت های شغلی."

این حرکت آمده است در زمانی که lakhs از مهاجران بازگشته اند به روستاها در پی Covid-19 شیوع و تقاضا برای استخدام رفته است تا در مناطق روستایی است. تعدادی از خانواده های تحت MGNREGA رسیده بود جدید با کیفیت بالا در مارس سال 2020 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب