Roku یک جریان ثابت می شود یک آسانسور از خانه-مشاهده افزایش

تا زمانی که به تازگی به سن خوزه-بر اساس شرکت تا به حال مواجه شک و تردید در میان بسیاری از سرمایه گذاران که می

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

تا زمانی که به تازگی به سن خوزه-بر اساس شرکت تا به حال مواجه شک و تردید در میان بسیاری از سرمایه گذاران که می تواند در رقابت با رقبای بزرگ در شدت جریان رقابتی فضا.

اما Roku و اقبال را روشن قابل ملاحظه ای از COVID-19 pandemic متوقف تولید در هالیوود و محدود مردم به خانه های خود.

مانند دیگر streamers Roku دیده است یک افزایش در مصرف کنندگان با استفاده از پلت فرم خود را به نمایش بیش از 500,000 نشان می دهد تلویزیون و فیلم از اشتراک خدمات مانند Netflix بکشد و یا دیزنی+ و یا از طریق آگهی رایگان پشتیبانی کانال های مانند Roku خود جریان کانال.

Roku به تازگی فاش کرد که در سراسر پلت فرم آن کاربران جاری یک رکورد 13.2 میلیارد ساعت در طول سه ماهه اول نزدیک به 50 درصد بیش از مدت مشابه سال پیش. جریان ساعت شروع به پریدن کرد 80 درصد در ماه آوریل به تنهایی به عنوان بسیاری از مردم برای پناه گرفتن در خانه و به دنبال راه هایی برای سرگرم کردن خود است.

"این است که در حال حاضر به یک سال برای جریان با بسیاری از خدمات بزرگ راه اندازی شده و اگر هر چیزی محیط فعلی است که فقط شتاب که انتقال گفت:" راب هلمز, Roku, معاون رئیس جمهور از برنامه نویسی. "ما در هفته نه در حال حاضر از هر کس پناه در خانه با جریان تبدیل شدن به خیلی بیشتر بخش مهمی از خود را روز به روز تجربه می کنند."

سرمایه گذاران گرفته اند توجه داشته باشید. Roku سهام که بسته پنج شنبه در $116.60 است شروع به پریدن کرد بیش از 80 درصد پس از سقوط به کم 52 هفته در اواسط ماه مارس زمانی که دولت دستور داد stay-at-home اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"بسیاری از عوامل نشان می دهد Roku/OTT ظهور خواهد کرد از COVID-19 بسیار قوی تر" نوشته جیسون Helfstein سر از اینترنت تحقیق در اوپنهایمر & Co. در اخیر توجه داشته باشید. او یک خرید در Roku سهام.

مایکل پچر یک مدیر عامل با Wedbush اوراق بهادار که خنثی است در Roku سهام گفت: بحران را به تاخیر می اندازد اما نه از خط خارج Roku را در مسیر سودآوری است. "اما اگر آنها تبدیل یکی دیگر از 10 میلیون نفر ... سپس آنها را در نهایت رفتن به سرمایه گذاری در زمانی که اقتصاد بهبود می یابند," او گفت:.

Roku منحصر به فرد قرار به بهره مندی از شکوفایی در حال مشاهده صفحه اصلی به دلیل آن است که بسیاری از قلاب به جریان اکوسیستم. Roku غالب بازار ایالات متحده برای جریان دستگاه های متصل با نصب پایه 35.8 میلیون ضرب و شتم بزرگتر تکنولوژی غول های آمازون, گوگل و اپل, با توجه به کاگان رسانه های پژوهشی واحد S&P در بازار جهانی هوش. Roku پلت فرم نصب شده است در حدود یک در سه ایالات متحده, تلویزیون هوشمند, کمک سریع شتاب کابل سیم برش.

علاوه بر فروش آنلاين بازیکن Roku نیز مجوز آن تکنولوژی به تولید کنندگان تلویزیون و یک برش از اشتراک و یا برنامه های فروخته شده از طریق خدمات خود را. علاوه بر این شرکت باعث رشد مقدار از پول فروش تبلیغات در سراسر پلت فرم آن و در آن جریان کانال.

Roku تولید حدود 528.4 میلیون دلار درآمد حاصل از تبلیغات سال گذشته 82 درصد از سال 2018 به گفته شرکت تحقیقاتی eMarketer.

برای مطمئن شود, این بیماری همه گیر است به طور قابل توجهی تضعیف بازار تبلیغات که به احتمال زیاد خواهد شد آهسته Roku رشد این سال است.

مدیران اذعان کرد آنجا در تماس با تحلیلگران هفته گذشته است. آنها پیش بینی شده آگهی خرید و فروش رشد خواهد کرد در سال 2020 اما در سرعت کندتر. این شرکت گزارش از دست دادن خالص $54.6 میلیون دلار در درآمد $321 میلیون دلار در سه ماهه اول, بازتاب بالاتر جبران هزینه ها و اتهامات دیگر. درآمد بودند تا 55% از یک سال پیش و بیش تحلیلگر انتظارات.

Roku مدیران استدلال کرد که آنها موقعیت خوبی برای سوار کردن طوفان و به نفع یک بار اقتصاد را بهبود می بخشد زیرا این شرکت برای مصرف کننده تکنولوژی و مشارکت در آنها ساخته شده است.

"در حالی که تبلیغ, هزینه, کمتر, کاهش بودجه, معنی بازاریابان به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری بیشتر به طور موثر و این باید به سرعت بخشیدن به تغییر جهت به جریان آگهی خرید" Roku مدیر عامل آنتونی چوب به گفته تحلیلگران.

Roku آمده است یک راه طولانی از سال 2002 زمانی که آن تاسیس شده توسط کارآفرین است. چوب نام آن را پس از شماره "6" در ژاپنی به دلیل آن بود ششمین شرکت که او آغاز شده بود.

چوب و تیم خود را در حال توسعه یک تلویزیون متصل دستگاه در Netflix بکشد زمانی که مدیر عامل Reed Hastings تصمیم به حرکت به جلو با آن است.

Roku بعد به ارمغان آورد و این بازیکن به بازار در سال 2008.

در طول زمان شرکت گسترش پلت فرم آن را شامل بسیاری از کانال های جریان. در سال 2017 Roku شد و شرکت عموم معامله و شروع به خود را در جریان hub نام کانال Roku ارائه می دهد که رایگان آگهی های پشتیبانی شده را نشان می دهد و فیلم (Roku تولید نمی کند و خود را در برنامه نویسی).

در ژانویه 2019, Roku همکاری با کانال های دیگر مانند Epix و Starz به بازار اشتراک برنامه در کانال Roku. Roku می شود یک برش از اشتراک درآمد اگر مصرف کنندگان ثبت نام برای خدمات شخص ثالث بر روی پلت فرم آن است.

کورتنی منزل, Epix است معاون اجرایی رئیس جمهور و با همکاری مدیر کل گفت که این مهم است که مصرف کنندگان می توانند کشف Epix در انواع راه ها و کانال Roku زیادی ساخته شده است در مخاطب است.

"آنها نیز شرکای بزرگ در پیدا کردن راه به معاون کشیش بخش و کالا محتوای ما ... بنابراین Epix است که به راحتی قابل یافتن و دسترسی به مشترکین در این شلوغ بازار" منزل در بیانیه ای گفت.

Roku قبلا مستقر در لس Gatos جدید خود منتقل سن خوزه ستاد در سال گذشته است. این شرکت که حدود 1,650 کارکنان که کار از خانه در طول همه گیر دارای دفاتر در سراسر ایالات متحده از جمله 100 نفر از کارکنان در سانتا مونیکا.

به عنوان شرکت رشد می کند, اما, این چهره توانمند رقابت از جمله رقبای آمازون و Comcast که در حال ماهیگیری برای گرفتن سهم بازار

"من می خواهم سعی کنید تا آنجا که من می تواند به ساخت یک دیوار در اطراف مدل کسب و کار" گفت: Jeff Wlodarczak یک اصل و تحلیلگر ارشد در محوری گروه تحقیقاتی که به "فروش" رتبه در Roku سهام. "مشکل این است که هیچ دیوار غیر قابل عبور هنگامی که شما در حال رقابت در برابر آمازون یا گوگل و شرکت Comcast و منشور. این شرکت عظیم."

در حالی که Roku غالب بازار ایالات متحده نشان دهنده آن فقط مقدار بسیار کمی از وصل جریان دستگاه حمل و نقل در سراسر جهان با توجه به کاگان. در بازار جهانی آمازون حمل 51.8 میلیون جریان دستگاه های متصل در سه ماهه اول در مقایسه با Roku 2.6 میلیون کاگان گفت.

این شرکت در حال حاضر فروش بازیکنان خود را در بازار از جمله انگلستان و فرانسه و کانادا و مکزیک است. اما برخی از تحلیلگران می گویند که Roku نیاز به حرکت سریع تر در گسترش آن در خارج از کشور.

Roku مدیران گفت: آنها متعهد به رشد در سطح جهانی در طول بیماری همه گیر.

"اگر چه جریان دهه آغاز شد متفاوت تر از هر کسی می توانست تصور ما اعتماد به نفس این تغییر اساسی به جریان خود ادامه خواهد داد و شاید حتی سریع تر از آنچه قبلا انتظار می رود" چوب گفت: سهامداران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب