RNC 'آگاه' از Minn. جمهوریخواه مشکلات فنی

ST. پل در یک شنبه, مارس 18 کنفرانس تلفنی در مورد نوامبر سال 2020 انتخابات و رای دهندگان صداقت رهبران کمیته مل

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

ST. پل در یک شنبه, مارس 18 کنفرانس تلفنی در مورد نوامبر سال 2020 انتخابات و رای دهندگان صداقت رهبران کمیته ملی حزب جمهوری خواه گفته است: "در تماس با مینه سوتا حزب جمهوری خواه پس مشکوک "فعالیت های مخرب" است که از خط خارج آخر این هفته مجازی وزارت امور خارجه سازمان ملل متحد ،

روز شنبه, مینه سوتا, ایران برنامه ریزی شده بود برای انجام انتخابات آن سال دولت کنوانسیون آنلاین اجتناب از حزب سنتی بزرگ در شخص کنوانسیون را از نگرانی بیش رمان coronavirus بیماری همه گیر. دولت مجبور شد به ناگهان به تعویق انداختن این کنوانسیون پس از بیش از حد بسیاری از کاربران وارد شده بر روی پلت فرم رای گیری باعث سرور به سقوط. دولت عربستان صندلی جنیفر Carnahan بعد گفت: او مشکوک "فعالیت های مخرب" در پشت این سرور بیش از حد.

روز دوشنبه کنفرانس تلفنی با خبرنگاران جمهوری خواه کمیته ملی مشاور رئیس جاستین Riemer گفت: RNC شده است "در تماس" با مینه سوتا, ایران پس از حادثه "ساخت مطمئن شوید که آنها را پشتیبانی که آنها باید قادر به اطمینان حاصل شود که آنها خود را کامل کنوانسیون روند و قادر به انتخاب نمایندگان."

هر گونه نتیجه گیری در مورد سایبری اختلال در او خواهد گفت "در این نقطه بود گمانه زنی," او گفت:.

"ما فقط لازم نیست که اطلاعات در مورد جزئیات این حادثه" Riemer گفت.

RNC صندلی Ronna McDaniel گفت: او همچنین نبود آگاهی از جزئیات اما گفت: RNC "رفتن به قرار دادن تمام پادمان در محل" برای دولت جمهوری خواه احزاب که خود را نگه دارید کنوانسیون های آنلاین در این سال و "کمک به آنها ارائه منابع برای فرآیندهای خود را به کار کردن است."

McDaniel گفت: حتی در سال های گذشته وجود داشته گاهی اوقات اختلاف در دولت احزاب کنوانسیون فرآیندهای و RNC یک کمیته در مسابقه به مرحله و واسطه است.

قبل از مشکلات فنی مینه سوتا ایران راه اندازی شد برای حمایت از نامزد خود را برای آمریکا در روز شنبه علاوه بر انتخاب یک ملی نماینده و نامزد ریاست جمهوری انتخاب کننده به علاوه تناوب. این حزب هنوز اعلام برنامه های خود به تازگی برنامه ریزی کنوانسیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب