ظهور Vikas Dubey: نشستن پروب به تمرکز بر روی نه مناطق — از 'پلیس ساقط' به 'تبانی'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 2:25:11 pm به عنوان بخشی از تحقیقا

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 2:25:11 pm
vikas dubey, gangster vikas dubey, vikas dubey encounter, vikas dubey killed, vikas dubey history, vikas dubey property به عنوان بخشی از تحقیقات این نشستن را بررسی کنید اگر Dubey اشغال شده دولتی و خصوصی بر زمین و اگر آن را تسهیل کرده است. اگر آن را به شناسایی آن گناه.

تحقیقات ویژه تیم (نشستن) راه اندازی به انجام سوالات به ظهور گانگستر Vikas Dubey که شد کشته در برخورد هفته گذشته خواهد پروب نه جنبه مجرمانه خود حرفه ای از جمله موارد در برابر او را منبع ثروت و اتهام رابطه با پلیس دولت گفته است.

این تیم به رهبری اضافی دبیر کل سانجی Bhoosreddy و متشکل اضافی مدیر کل پلیس Hariram شارما و حفاری Ravindra Gaud نگاه را به اقدام در این موارد در برابر Dubey و اگر آن را به اندازه کافی به گانگستر و همکاران خود را سزاوار مجازات است.

به نشستن دعوت مردم به ارائه اطلاعات در مورد گانگستر است و با توجه به آدرس و شماره تلفن و ایمیل که در آن می توان تماس گرفت. مردم همچنین می توانید بازدید از نشستن در اتاق در طبقه چهارم از Bapu Bhavan در اینجا بین جولای 20 و 24 به خود را دریافت کنید ارسالی ثبت شده است.

Bhoosreddy و تیم خود را نیز نگاه به اقدامات انجام شده توسط مقامات به لغو Dubey را وثیقه و سعی کنید برای پیدا کردن که چرا هیچ فرایند آغاز شد به لغو گانگستر را به قید وثیقه در این مورد با شاه تعداد 65/2020.

نشستن برای پیدا کردن تعداد شکایت علیه Dubey و تعیین اقدامات انجام شده توسط این ایستگاه افسر Chaubeypur و دیگر مقامات منطقه بر اساس خود را می یابد. Dubey و دستیاران خود را به ضرب گلوله کشته و هشت پلیس در Bikru روستا در Chaubeypur در اوایل این ماه.

نشستن را نیز بررسی کنید اگر اقدام گرفته شد در برابر Dubey و همکاران خود را تحت گانگستر' عمل Goonda قانون و امنیت ملی عمل می کنند و پیدا کردن آنچه ساقط ممکن است رخ داده در سطوح مختلف است.

محققان را نیز مورد مداقه قرار دادن تماس جزئیات پرونده (CDR) از گانگستر و همکاران خود را برای پیدا کردن که پرسنل پلیس بودند در تماس با آنها. اگر هر مدرکی از تبانی کشف نشستن توصیه خواهد کرد اقدام علیه سیار پلیس.

محققان خواسته شده است برای پیدا کردن اگر پلیس که وارد Bikru در جولای 2 شب تا به حال اطلاعاتی در مورد این سلاح ها در اختیار مجرمان. آنها را نیز چک کنید اگر وجود دارد هر گونه سهل انگاری در جمع آوری اطلاعات در مورد سلاح های, و شناسایی پرسنل پلیس مسئول آن است.

نشستن تعیین خواهد کرد اگر سلاح مجوز صادر شده به جنایتکاران و اگر پس چگونه آنها را دریافت اسناد با وجود اینکه متهم در بسیاری از موارد. اگر اسناد و مدارک اعطا شد که نشستن برای پیدا کردن که مقامات صادر شده و آنها را و چگونه مجوز باقی مانده را با گانگستر.

این تیم را بررسی خواهد کرد غیر قانونی ثروت به دست آورد Dubey از جمله زمین معاملات کسب و کار و دیگر معاملات اقتصادی. سه مقامات شده اند و با پیدا کردن ممکن است پلیس سهل انگاری هایی که ممکن است کمک کرده اند گانگستر افزایش ثروت خود را با استفاده غیر قانونی.

به عنوان بخشی از تحقیقات این نشستن را بررسی کنید اگر Dubey اشغال شده دولتی و خصوصی بر زمین و اگر آن را تسهیل کرده است. اگر آن را به شناسایی آن گناه. این محققان همچنین شناسایی مقامات مسئول برای پایان دادن به هر گونه تجاوز و تعیین اگر آنها کار خود را.

دولت خواسته است تا نشستن به توصیه اگر اجرای اداره و مالیات بر درآمد بخش های مورد نیاز به منظور بررسی خواص و منابع درآمد از Dubey خود همکاران و پلیس مظنون به کمک به او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن