بازگشت کارگران مهاجر منجر به دور تازه Covid-19 عفونت در Uttarakhand

نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده: مه 26, 2020 6:08:46 pm به گفته مقامات دولتی بیش

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده: مه 26, 2020 6:08:46 pm
به گفته مقامات دولتی بیش از 1.54 لاخ مردم در حال حاضر بازگشت و در دو هفته گذشته و دیگری 3.5 لاخ انتظار می رود به بازگشت بیش از چند روز آینده.

جدا از برجسته مشکل بیکاری بازگشت کارگران مهاجر در Uttarakhand منجر به یک دور تازه از Covid-19 عفونت با تعداد موارد مثبت صعود به 400 روز سه شنبه. حدود 250 موارد گزارش شده در چهار روز گذشته به تنهایی. از 400 عفونت 329 شده 'فعال' موارد است.

چه کردم تا مقامات نگران این واقعیت است که بسیاری از موارد جدید گزارش شده از تپه. دولت در آن مناطق بیشتر متکی به دستی نظارت برای مهار تلاش های به جای استفاده از فن آوری های مانند برنامه های کاربردی موبایل و CCTVs.

دولت در بخش بهداشت و درمان دارای طبقه بندی شده تمام 13 منطقه تحت منطقه نارنجی. فقط چند روز قبل از آن تنها شش ولسوالی در منطقه نارنجی و باقی مانده زیر شش مناطق سبز.

در روز سه شنبه, 51 موارد جدید شناسایی شده اند که از آن 44 افرادی که در بازگشت از مرتا, دهلی, بمبئی, Jalandhar و Chandigarh.

از 329 فعال موارد 227 در تپه ولسوالی از جمله 126 در Nainital, 12 در Almora, 11 در Chamoli, 25 در تهری Garhwal و 17 در Pithoragarh. به گفته مقامات دولتی بیش از 1.54 لاخ مردم در حال حاضر بازگشت و در دو هفته گذشته و دیگری 3.5 لاخ انتظار می رود به بازگشت بیش از چند روز آینده.

با حداکثر موارد در حال شناسایی آن دسته از بازگشت از بمبئی و دهلی مقامات معطوف شده برای تست همه از بازگشت از این شهرستانها.

با بازگشت مهاجران در Shramik قطار به دو برابر شدن نرخ موارد کاهش می یابد و به مدت چهار روز از 40 روز در مارس 5. تا کنون چهار نفر کشته شده اند در دولت است. مقامات ادعا کرد که سه نفر از آنها فوت به علت بیماری های دیگر از Covid-19 در حالی که دلیل نمی تواند مسلم در مورد چهارم.

در Nainital, که دارای بیشترین تعداد فعال موارد در دولت 7921 مهاجران رسیده اند مناطق روستایی تا کنون. در مورد 5493 از آنها خواسته شده است به قرنطینه خود را در خانه در حالی که باقی مانده 2428 قرار داده شده است در نهادی امکانات قرنطینه. در مناطق شهری 6479 مهاجران رسیده اند تا در حال حاضر.

وزیر Trivendra سینگ Rawat روز یکشنبه در بازدید از سرینگر در پوری Garhwal به بازرسی و بررسی آماده سازی برای Covid-19 شیوع مدیریت. روز دوشنبه سانتی متر تور Rudrapur در Udham Singh نگر و هلدونی در Nainital منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن