محققان به دنبال کنترل تهاجمی کپور با گسترش بیماری

اشعیا طلوع یک دستیار فارغ التحصیل از دانشگاه مینه سوتا گونه های مهاجم آبزی مرکز تحقیقات بودجه قانونگذاری‐شهرون

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

اشعیا طلوع یک دستیار فارغ التحصیل از دانشگاه مینه سوتا گونه های مهاجم آبزی مرکز تحقیقات بودجه قانونگذاری‐شهروند کمیسیون در مینه سوتا منابع است.

طلوع جمع آوری نمونه بافت از تاکید کپور از سیب de Terre دریاچه در اعطای این شهرستان بهار. ماهی تایید شد به کپور ادم ویروس (CEV) بیماری است. کپور شده اند تحت تاثیر این بیماری در دریاچه کریستینا در شهرستان داگلاس همراه با محلی آب سیب de Terre, ده مایل و برت دریاچه ها.

"در سیب de Terre, من تخمین زده است که وجود دارد حدود 4000 ماهی که مرده در آن مرگ و میر رویداد" طلوع گفت. "که ممکن است یک سوم (کپور جمعیت) و یا بسته به چگالی است که جمعیت آن می تواند قابل توجه کسری از آنچه که در دریاچه."

Isaiah Tolo (pictured) is using his research to determine if viruses specific to the common carp can be used as a bio-control method in the attempt to control the invasive fish in Minnesota waters. (Photo courtesy of Isaiah Tolo)

اشعیا طلوع (در تصویر) با استفاده از تحقیقات خود را برای تعیین اگر ویروس خاص به کپور معمولی را می توان به عنوان یک زیستی-روش کنترل در تلاش برای کنترل مهاجم ماهی در مینه سوتا آب. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از بني اسرائيل Tolo)

محققان به دنبال در چگونه ویروس خاص به کپور معمولی استفاده می شود می تواند در برابر آنها را به عنوان یک بیوکنترلی روش. کپور بدنام پایین فیدر که ریشه کن آبزی پوشش گیاهی است. به عنوان کپور زیست توده می رود تا پوشش گیاهی پایین می رود و دریاچه تبدیل به کدر کاهش توانایی برای گونه های بومی به رشد در دریاچه سیستم.

"دلیل من مطالعه این ویروس است که به منظور یادگیری بیشتر در مورد محیط زیست و چه انتظار از آنها تایید آنها نیست, تاثیر بومی دیگر, و سپس نگاهی به راه های دیگر می توان آنها را به عنوان بیوکنترلی ابزار" طلوع گفت. "بنابراین راه ما در واقع می تواند تحریک طبیعی شیوع این ویروس به علت کاهش در راه است که ما می خواهیم."

چه CEV?

کوی ویروس هرپس (KHV) یکی دیگر از ویروس منحصر به فرد به کپور معمولی بود که برای اولین بار در شناسایی جرم و میر حوادث بین سال های 1996 و 1998 در آلمان و انگلستان و اسرائیل است. از آن پس KHV شناسایی شده است در 33 کشور از جمله ایالات متحده آمریکا

طلوع و دکتر نیکلاس فلپس در مینه سوتا گونه های مهاجم آبزی مرکز تحقیقات اختصاص داده اند کار را به بررسی اینکه آیا عوامل بیماری زا مانند KHV می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل کپور معمولی و بدون هر گونه آسیب انجام می شود به گونه های بومی.

کپور ادم ویروس اخیرا نشان داده شده است تا در رادار خود در مینه سوتا و آن را بیش از حد است که نگاه به عنوان یک پتانسیل بیوکنترلی روش. CEV تایید شده است در 15 مینه سوتا دریاچه با تایید آمدن از Cottonwood دریاچه در شهرستان کاتن وود در سال 2017. آن است که به طور کلی در ارتباط با شیوع بیماری در درجه حرارت آب در حدود 48-65 درجه است.

CEV می تواند باعث بالا میزان مرگ و میر در ماهی کپور وحشی و کشت انواع, از جمله کوی. آن را آلوده انسان. مانند کوی ویروس هرپس وجود دارد هیچ درمان و دیگر بازی-گونه های ماهی هرگز نشان داده شده است که با این ویروس آلوده.

"من می گویند هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا ما آن را می گویند هیچ اثرات منفی وجه" طلوع گفت. "فقط با داشتن یک دسته از ماهی ها می میرند در یک دریاچه می تواند باعث بالن از جلبک ها و یا باکتری است که می تواند مخل به ماهی های دیگر اما تا آنجا که این ویروس در واقع آلوده کردن هر یک از آنها را من می گویند به نظر می رسد واقعا بعید است."

کپور آلوده با CEV به طور کلی صفحه نمایش بی حال رفتار اغلب با تجمع در اطراف سطح آب به عنوان تبدیل شدن آنها به بی. کپور می تواند نشان می دهد تورم بدن غرق چشم و زخم در اطراف دهان و باله.

"هدف بافت آبشش های خود را که نوع مانند اگر ما تا به حال یک عفونت در ریه ها" طلوع گفت. "این فقط باعث می شود آن را سخت را برای آنها به تبادل اکسیژن... اگر شما به آن نگاه کنید با یک میکروسکوپ شما می خواهم خود را در بافت آبشش است که واقعا پف کرده و وجود دارد مقدار زیادی بیشتر مخاط است که باعث می شود آن را دشوار است برای نفس کشیدن."

آن می تواند باعث جدی مرگ و میر حوادث مثل یک سیب de Terre, دریاچه, اما این ویروس است که همیشه منجر به مرگ ماهی. طلوع گفت: با این فرض بوده است که CEV ممکن است به عنوان پاتوژن به عنوان ویروس های دیگر مانند کوی هرپس ویروس است.

"آنچه که ما شاهد آن هستیم در مینه سوتا است که قطعا با شروع به تماس است که به سوال" طلوع گفت. "در سراسر جهان این است که تبدیل شدن به نوع مسئله ای است که مردم متوجه می شوند که کپور ادم Virus ممکن است کمی بیشتر از یک پاتوژن مهم تر از ما فکر می کردم."

چگونه آن را گسترش?

تا کنون طلوع گفت: CEV تنها یافت شده در ماهی کپور.

که می تواند به دلیل ماهی های بالغ هستند و تنها آنهایی که در جفت گیری. ماهی کپور معمولی سیستم ایمنی بدن هستند تاکید کرد در حال حاضر به عنوان آنها در تماس نزدیک با یکدیگر در بهار تخم ریزی می نمایند. که ممکن است اجازه می دهد این ویروس به سرعت در حال گسترش و منجر به بزرگ تر مرگ و میر حوادث.

Isaiah Tolo nets a carp at the top of the water during sampling work on Pomme de Terre Lake in Grant County this spring. (Photo courtesy of Isaiah Tolo)

اشعیا طلوع شبکه یک کپور در بالای آب در طول نمونه کار در سیب de Terre دریاچه در اعطای این شهرستان بهار. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از بني اسرائيل Tolo)

"دیگر امکان این است که آن را تحت تاثیر قرار, استخدام جوانتر ماهی و ما فقط آنها را نمی بینید زیرا آنها کوچکتر" طلوع گفت. "هیچ یک از گزارش یک مرگ خاموش جوان ماهی به خصوص ماهی کپور و آنها ممکن است در دسترس برای نمونه برای یک زمان بسیار طولانی است."

یک ویروس پخش كردن, از دریاچه به دریاچه است که گاهی اوقات نسبت به گونه های پرنده در حال حرکت ماهی های مختلف بدن از آب است. اما در یک وضعیت شبیه به این در سیب de Terre, رودخانه, سیستم, Tolo گفت: این احتمال وجود دارد که گسترش می آید از کپور در حال حرکت به طور طبیعی از طریق سیستم.

چه بعدی ؟

تا چه حد می تواند ویروس ها مانند KHV و CEV در واقع با ضربت بزمین کوبیدن یک کپور جمعیت ؟

این سوال که محققان هنوز در تلاش برای پاسخ به. طلوع با اشاره به برخی از تحقیقات انجام شده در بالا می سی سی پی رودخانه, حوضه که در آن یک کاهش کلی جمعیت کپور شده است ثبت شده است.

"آنها به نوع این باورند که شاید که با توجه به برخی از این ویروس ها" طلوع گفت. "که من فکر می کنم کاملا امکان پذیر است و ممکن است اتفاق می افتد به خصوص اگر ما فصل مرگ و میر بر اساس سالانه. من فکر می کنم که می تواند باعث کاهش این جمعیت."

که در آن سال پس از سال عفونت است آنچه در آن است به احتمال زیاد به دیدن جمعیت در سطح اثرات. بسته به دریاچه کپور جمعیت می تواند رسیدن به سطح در صدها هزار نفر پس از یک مرگ خاموش رویداد به احتمال زیاد نمی تواند این ترفند در کنترل این مشکل است.

طلوع گفت: او را در ادامه به بررسی جمعیت های او می داند که آلوده شده اند با CEV. آیا ویروس چوب در اطراف ؟ چند ماهی است که در آن آلوده? آیا اثرات در سن های مختلف کلاس های از ماهی ؟ کسانی که به تمام سوالات تحقیقات آینده سعی خواهد کرد برای پاسخ به در تلاش برای دیدن اگر این ویروس ها را می توان به عنوان ابزار در آینده است.

"من فکر می کنم (ویروس ها) نشان دهنده یک واقعا خوب پایی که ممکن است ما در کشف این مشکل جدی کپور معمولی تهاجم" طلوع گفت. "اگر ما می توانیم حمایت از DNR و حمایت از مردم و سپس این چیزی است که ما ممکن است قادر به اهرم در واقع دیدن برخی از بهبود در کیفیت آب در این دریاچه های آلوده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب