واقعی فوق العاده سیستم پخش عملی فوتبال: فردریک Kanoute

با رئال مادرید پیشرو LaLiga فوتبال, جدول لیگ یک نقطه جلوتر از بارسلونا پس از 35 از 38 بازی Frederic Kanoute اح

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

با رئال مادرید پیشرو LaLiga فوتبال, جدول لیگ یک نقطه جلوتر از بارسلونا پس از 35 از 38 بازی Frederic Kanoute احساس کردند که خواستار طرفداران رانندگی شد این تیم به استانداردهای بالا به عنوان مقدار به عنوان مربی زیدان.

"این تیم نقش بسیار سبک خوب است. مرد مسئول است و به نتایج. آنها یک سیستم فوق العاده و بازی واقع گرایانه فوتبال است. وجود دارد اتاق به شکایت گفت:" Kanoute سفیر LaLiga که خطاب به رسانه ها همراه با لوئیس گارسیا.

مسی سحر و جادو

Kanoute بود به همان اندازه اعتماد به نفس است که لیونل مسی که منجر به ثمر رساند نمودار با 22 اهداف ادامه خواهد داد به ارائه برای بارسلونا و نگه داشتن آن در کشاکش برای جایزه.

"آنچه مسی در حال انجام است هفته در هفته شگفت انگیز است. او یک قدم جلوتر از همه است. ما در حال رفتن به لذت بردن از تماشای مسی برای چند سال بیشتر گفت:" Kanoute.

زمانی که سوال چرخش به لیورپول برنده شدن در لیگ برتر عنوان گارسیا به مقدار زیادی از اعتبار برای مربی Jurgen Klopp که تا به حال ساخته شده است یک تیم ملی".

"آن است که رفتن به این تیم به ضرب و شتم برای چند سال به عنوان آن را همچنان به رشد خود گفت:" گارسیا, یک عضو سابق تیم لیورپول.

در مورد رقابت در مقابل خالی می ایستد Kanoute گفت: بازیکنان حرفه ای می تواند ایجاد انگیزه در خود را حتی در جلسات آموزشی و بازی بدون نیاز به طرفداران در ورزشگاه تا به حال متوقف نشده و آنها را از انجام به بهترین خود را حتی در شرایط دشوار است.

کلمات ستایش

توانایی بازیکنان برای انطباق با جدید "عادی" در نظر چسبیده به شرایط در حال ظهور از COVID-19 همه گیر نیز برای ستایش از دو سفیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن