خواننده مشاهده: قرار مینه سوتا بازگشت به کار با پیوند

اخبار تریبون مارس 20 تحریریه (به نظر ما: "جلسات ویژه نمی تواند دیده می شود طبق روال معمول") نزدیک بود به حق ب

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

اخبار تریبون مارس 20 تحریریه (به نظر ما: "جلسات ویژه نمی تواند دیده می شود طبق روال معمول") نزدیک بود به حق بودن. یک سال پیش مینه سوتا مقننه می گذشت انسولین لایحه عنوان سرمقاله اشاره کرد اما برخی از قانونگذاران بودند در جیب عقب بزرگ داروسازی. این همان قانون گذاران را از دست داده اند شغل خود را (نه انتخاب مجدد این سقوط) اگر آنها تا به حال با تصویب این لایحه است.

همچنین باید وجود داشته باشد بدون پرداخت هزینه برای هر جلسه ویژه. سیاستمداران انتخاب شدند به بندگان عمومی و انجام یک کار. آنها خود را انجام نمی کار: در نتیجه بدون پرداخت برای هر زمان اضافی در آن طول می کشد را به پایان برساند کار خود را

سرمقاله به نقل از سناتور. تام Bakk در مورد کار این جلسه عنوان یک پیوند لایحه. آنها می توانند مشغول به کار در این لایحه همه جلسه طولانی; پروژه وجود دارد که باید انجام شود بیش از همه دولت است. اما قانونگذاران fiddled دور مقدار زیادی از زمان انجام هیچ چیز نیست. سپس COVID-19 آمار و آنها رفت تنها به بازگشت و کار خود را برای مردم از ایالت مینه سوتا و ایمنی خود را.

به یاد داشته باشید آخرین جلسه که خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt انداخت مناسب به این دلیل که او در اتاق ؟ او همان سال به تنها کار این جلسه مطابق با لایحه.

در حال حاضر زمان برای قرار دادن Minnesotans بازگشت به کار تعمیر ساختمان و گسترش سوتا زیرساخت ها است. در حال حاضر زمان به تصویب یک پیوند لایحه.

تری Mikulich

کاج شهرستان مینه سوتا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن